Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عبدالله بحرالعلومی پیش‌ازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولین پویش استانی افزایش امید و نشاط اجتماعی استان اردبیل با هدف تولید و نشر محتوای متناسب با فرهنگ ایرانی و اسلامی در فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی افزود: فرهنگ ایرانی و اسلامی از ظرفیت های بالایی برخوردار بوده و به تصویر کشیدن این ظرفیت‌ها در ارتقای سطح مسائل فرهنگی و هنری در جامعه، کمک شایانی خواهد نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ادامه داد: اولین پویش استانی افزایش امید و نشاط اجتماعی استان اردبیل با موضوع تصویرسازی از ظرفیت‌های نشاط و شادی در آداب و سنن اقوام و جامعه ایرانی در قالب ۳ بخش متن، تصویر و ویدئو برگزار می‌گردد که در بخش متن؛ مقاله، قطعه ادبی، شعر و داستانک، در بخش تصویر؛ عکس، پوستر و اینفوگرافی و در بخش ویدئو؛ موشن‌گرافی، فیلم‌کوتاه و انیمیشن قابل ارسال به دبیرخانه پویش است.

بحرالعلومی با اشاره به این‌که مخاطبان پویش، مخاطبان عمومی (عموم مردم) و مخاطبان تخصصی (اهالی فرهنگ،هنر ورسانه) هستند، تصریح کرد: شرکت برای پویش و ارسال آثار برای عموم، رایگان بوده و در پایان پویش ضمن نشر آثار برتر در وب سایت پویش، جوایز نقدی و لوح تقدیر اعطا می‌گردد.

اعلام محورهای تولید آثار و محتوای پویش

وی در خصوص محورهای تولید آثار و محتوا در این پویش بیان کرد: ظرفیت‌های نشاط و شادی در جامعه و اقوام ایرانی با تکیه بر آداب و رسوم وسنن، ظرفیت‌های نشاط و شادی فرهنگ و هنر ایرانی، محیط زیست و ظرفیت‌های نشاط و شادی، ظرفیت‌های نشاط و شادی معماری و فرهنگ ایرانی، نقش زنان شاغل و خانه‌دار در نشاط و شادی، کودکان و ظرفیت‌های نشاط و شادی، گردشگری، طبیعت‌گردی و ظرفیت‌های نشاط و شادی، دستاوردهای جامعه و سنن ایرانی در نشاط و شادی، کاهش جرم و جنایت و ایجاد انگیزش و شادی و نشاط، ظرفیت‌های شادی و نشاط در مکان‌های عمومی، ظرفیت‌های شادی و نشاط در ناوگان‌های عمومی، ظرفیت‌های شادی و نشاط در مهدکودک‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها، تصویرسازی و ظرفیت‌های شادی و نشاط در ایام کرونا، ظرفیت‌های شادی و نشاط در کادر درمان، گلیم‌بافی و صنایع دستی و شادی و نشاط اجتماعی از محورهای پویش است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: بخش‌های نقاشی کودکان با موضوع شادی و نوروز، نقاشی از سفره هفت‌سین، فیلم و عکس آداب و رسوم نوروز، عکس و فیلم سفره هفت‌سین، عکس نوروزی، عکس و فیلم از بازی‌های بومی و محلی، عکس و فیلم از غذاها و شیرینی‌های محلی، عکس و فیلم لباس‌های محلی و اقوام، آداب و سنن اقوام در نوروز و فصل بهار، جشن‌های ملی و مذهبی، عکس و فیلم از صنایع دستی محلی و سنتی، فیلم و عکس از شعرخوانی و مراسم شاد و محلی، عکس‌نوشته‌ها، دابسمش‌های طنز و هنری، شعرهای طنز وشاد، فیلم از شعرخوانی شاد و طنز، آداب و سنن اقوام ایرانی در استقبال از فصل بهار نیز با عنایت شورای برگزاری به موضوعات اضافه گردیده است.

بحرالعلومی اظهار کرد: مهلت دریافت آثار تا ۱۲ اردیبهشت امسال خواهد بود که علاقه‌مندان می‌توانند آثارخود را با هشتگ‌های #نشاط_اقوام _ایرانی، #امید_نشاط_ اجتماعی و #نشاط_ ایرانی در شبکه‌های اجتماعی منتشر و سپس از طریق سایت اولین پویش استانی افزایش امید و نشاط اجتماعی استان اردبیل به آدرس Ardcontent.ir بارگزاری کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره ۳۳۵۲۲۰۳۹-۰۴۵ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل اردبیل امید و نشاط اجتماعی ظرفیت های شادی و نشاط ظرفیت های نشاط و شادی استان اردبیل عکس و فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۹۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی

عکاس: زهرا فراست

دیگر خبرها

  • موضوع نشاط در برنامه‌های دهه کرامت لحاظ شود
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • «نون - خ» برنده صفا و سادگی
  • برگزاری نخستین المپیاد ملی هنر در گیلان
  • رشد بیماری‌های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • رئیس شورای راهبردی بیست‌وچهارمین جشنواره ملی صنعت چاپ و نشر منصوب شد
  • نمایشگاه کتاب نشاط اجتماعی تهران را بالاتر می‌برد/ در حال حاضر شهرآفتاب گزینه مناسبی برای نمایشگاه نیست
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • نشست خبری نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • شروع به کار یک جشنواره سینمایی بدون دبیر!