Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد انتخابی المپیک در قزاقستان، ۳ نماینده ایران موفق به کسب سهمیه حضور در توکیو شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد انتخابی المپیک و قهرمانی آسیا که در قزاقستان و شهر آلماتی پیگیری می‌شود، ۳ نماینده اعزامی ایران توانستند با راه‌یابی به دیدارهای فینال اوزان خود، ضمن قطعی کردن مدال نقره قهرمانی آسیا، سهمیه حضور در رویداد المپیک توکیو را هم کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن ۶۵ کیلوگرم امیرمحمد یزدانی در دیدار نیمه نهایی مقابل حاجی علی کشتی‌گیر روسی‌الاصل بحرین، قاطعانه و با نتیجه ۱۰ بر صفر پیروز شد و ضمن رسیدن به فینال، به کسب سهمیه المپیک توکیو نیز نائل آمد. یزدانی پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس برابر محمد عبدالکریم از کویت با نتیجه ۱۰ بر صفر پیروز شد و به نیمه‌نهایی رسید. 

در وزن ۷۴ کیلوگرم یونس امامی در دور نخست برابر اووز میرادوف از ترکمنستان ۱۰ بر صفر پیروز شد. وی در دومین مبارزه نیز منگجیگان از چین را ۱۱ بر صفر برد و به مرحله نیمه نهایی رسید. امامی برای رسیدن به فینال و کسب سهمیه المپیک ساندیپ مان از هند را ۱۰ بر صفر برد و صاحب سهمیه المپیک شد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم نیز محمدحسین محمدیان در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر نائویا آکاگوما از ژاپن را مغلوب کرد. وی در مبارزه بعدی ضیا موحامت صفراف از ترکمنستان را با نتیجه ۱۵ بر ۴ از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله در ۳۰ ثانیه ساتیوارت کادیان دارنده مدال نقره آسیا از هند را با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب کرد و ضمن کسب سهمیه المپیک به دیدار فینال راه یافت.

با این حساب از ۳ نماینده اعزامی کشتی آزاد ایران به مسابقات قهرمانی آسیا، ۳ سهمیه دیگر المپیک نیز به‌دست آمد تا کشتی آزاد ایران با اکثریت ممکن نماینده به توکیو اعزام شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سهمیه المپیک نیمه نهایی کشتی آزاد کسب سهمیه ۱۰ بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۹۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

العین با عبور از الهلال به فینال رسید

العین در مجموع دو بازی رفت و برگشت راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش مشرق، در چارچوب دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ تیم فوتبال الهلال عربستان در ورزشگاه خانگی خود به مصاف تیم فوتبال العین امارات رفت.

دو تیم در شرایطی برابر یکدیگر به میدان رفتند که دیدار رفت دو تیم با پیروزی ۴ بر ۲ العین در ورزشگاه بن زاید همراه بود تا یک شگفتی بزرگ رقم بخورد. آبی‌پوشان ریاض پس از ۳۷ برد متوالی و ۴۳ بازی بدون شکست در رقابت‌های مختلف، طعم شکست را چشیدند و حالا برای صعود به فینال نیاز به برد پرگل در خانه خود دارند.

الهلال خیلی زود و در دقیقه ٣ بازی صاحب ضربه پنالتی شد و روبن نوس موفق شد تیم میزبان را از حریف پیش بیاندازد.

این برتری تنها ٨ دقیقه دوام داشت منزس گل مساوی العین را وارد دروازه میزبان کرد. این نتیجه تا پایان نیمه نخست باقی ماند تا دو تیم با نتیجه مساوی راهی رختکن شوند.

با شروع نیمه دوم و در دقیقه ۵١ سالم الدوساری گل الهلال را به ثمر رساند تا امیدهای این تیم برای صعود زنده شود.

الهلالی‌ها برای زدن گل سوم هر چه زدند به در بسته خوردند تا علی رغم پیروزی دو بر یک در خانه، در مجموع با نتیجه ۵ بر ۴ مقابل العین شکست خورده، تا این تیم اماراتی با خلق شگفتی برای چهارمین بار جواز حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.

دیگر خبرها

  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی
  • فرنگی کاران خوزستان سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • ششمین سهمیه المپیک پاریس به نام مهمدی/ تیم کشتی فرنگی تکمیل شد
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا| سهمیه ایران کامل شد
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا؛ امین کاویانی نژاد المپیکی شد
  • امین کاویانی‌نژاد المپیکی شد
  • امین کاویانی‌نژاد سهمیه المپیک را کسب کرد/ گره کور بالاخره باز شد