Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@13:12:10 GMT

خشم کومان؛ سرمربی بارسا مصاحبه را ترک کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۹۴۶۴

خشم کومان؛ سرمربی بارسا مصاحبه را ترک کرد

رونالد کومان، سرمربی بارسا، که معتقد بود در دیدار شب گذشته این تیم برابر رئال مادرید باید به نفع آنها اعلام خطای پنالتی می شد، پس از بحث با مصاحبه‌گر مصاحبه را نیمه کاره ترک کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته 2-1 در ال کلاسیکو برابر رئال مادرید شکست خورد و پس از سوت پایان بازی هیچکس جلودار خشم کومان نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی بارسا که شاهد بود شانس های تیمش برای صدرنشینی و نزدیک شدن به قهرمانی در خانه رقیب دیرینه و یکی از مدعیان قهرمانی در لالیگا بر باد می رود در پایان سه امتیاز این بازی را از دست داد و بارسا با یک امتیاز کمتر از رئال مادرید و اتلتیکو در رده سوم جدول قرار گرفت.

البته اتلتیکو مادرید هنوز شانس جبران دارد و با برد یا تساوی برابر بتیس در بازی امشب می تواند دوباره صدر را پس بگیرد.

 

 

خبرنگاری که پس از مسابقه با رونالد کومان صحبت می کرد نیز  شاهد طوفان خشم این سرمربی هلندی بودند و او در نهایت پس از بحثی کوتاه با با عصبانیت مصاحبه را ترک کرد.

کومان معتقد بود که داور باید خطای روی مارتین برایتویت را خطا اعلام می کرد. با وجودی که به نظر می رسید فرلان مندی در محوطه جریمه روی برایتویت مرتکب خطا شده است داور بازی این صحنه را خطا تشخیص نداد و از VAR نیز برای تماشای مجدد صحنه استفاده نکرد.

 

 

کومان در مصاحبه پس از بازی گفت: "آن صحنه پنالتی بود. واقعا واضح بود. اما باید دهن‌مان را ببندیم و تصمیم داور را بپذیریم. پنالتی واضح بود. واقعا واضح بود."

کومان در اینجا از مصاحبه کننده پرسید: "تو صحنه را دیدی. پنالتی بود؟"

پس از اینکه خبرنگار پاسخ سوال کومان را نداد، سرمربی بارسلونا با عصبانیت مصاحبه را ترک کرد.

رونالد کومان (سرمربی) بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رونالد کومان سرمربی بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۹۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی رئال مادرید 3 - بارسلونا 2

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 15 تیم‎های فوتبال رئال مادرید و بارسلونا در چارچوب رقابت‌های هفته 32 لالیگا اسپانیا 2023/24 به مصاف هم رفتند و در نهایت رئال 3 بر 2 بارسا را شکست داد. آندرئاس کریستنسن در دقیقه 6 گل اول بارسا را زد و وینیسیوس جونیور در دقیقه 18 از روی نقطه پنالتی گل تساوی را برای رئال به ثمر رساند. فرمین لوپز مارین در دقیقه 69 گل دوم بارسا را زد و آبی اناری‌ها را دوباره پیش انداخت. لوکاس واسکز در دقیقه 73 گل دوم رئال را زد و بازی دوباره به تساوی کشیده شد. جود بلینگام در دقیقه 91 گل سوم رئال مادرید را زد و بدین ترتیب رئال پیروز میدان شد. خلاصه این بازی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • حیرت بارسلونا: داور ال‌کلاسیکو نمره قبولی گرفت
  • الکلاسیکو باید تکرار شود
  • کارشناس داوری ال‌کلاسیکو: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ عبور توپ از خط را نمی‌توان ثابت کرد
  • خشم ستاره سابق بارسا: داور سرمان را برید
  • ادعای ستاره رئال: شک نکنید پنالتی بود!
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3 - بارسلونا 2
  • چادرملو: این صحنه پنالتی صدرصد بود(عکس)
  • گل مردود بارسا: نبود تکنولوژی دردسرساز شد! (عکس)
  • اشتباه عجیب لونین: گلزن غیرمنتظره بارسا! (عکس)
  • اعتراض تند ذوبی‌ها: پنالتی بود آقای داور!