Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - تیم دختران کیش در نخستین دوره مسابقه دو و میدانی جام امام رضا(ع) 2 مدال طلا کسب کرد.
مریم محبی در این مسابقه 2 مدال طلا را به گردن آویخت که شامل جایگاه اول ماده 400 متر با 56.23 ثانیه و و مقام اول ماده 200 متر با با رکورد 25.40 ثانیه است.
طلاهای محبی باعث شد تا تیم کیش با 2 مدال طلا پس از استان‌های خراسان رضوی، تهران و اصفهان در مقام چهارمی تیمی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مریم محبی، راویس شهابی، شقایق عرب نژاد ، زهرا اسماعیلی، گلپونه محمدزاده به مربیگری آزاده آزادی و سرپرستی فردین محمدزاده اعضا تیم کیش در این مسابقات بودند.
محبی متولد 1378 دوندهٔ دو سرعت نخستین تجربهٔ بین‌المللی خود را در رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی نوجوانان آسیا در سال 2017 به‌دست‌آورد که در رشتهٔ دو 400 متر با زمان 55٫94 به مدال برنز دست یافت.
سپس در مسابقات قهرمانی دو و میدانی نوجوانان جهان در نایروبی شرکت کرد و در دو 400 متر به مرحلهٔ نیمه‌نهایی رسید و در مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا، با زمان51.71 در دو 400 متر به مقام ششم رسید، اما به‌همراه تیم ملی ایران در رشتهٔ 4 در 400 امدادی مدال نقره کسب کرد.
اولین دوره مسابقات بین‌المللی دوومیدانی جام امام رضا(ع) و گرامی‌داشت علی باغبان‌باشی در بخش زنان طی روزهای 19 و 20 فروردین برگزار شد .
در این مسابقات بیش از 170 ورزشکار دختر از استان‌های همدان، خراسان شمالی، بوشهر، تهران، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، مرکزی، قزوین، قم، کرمان، کردستان، کرمانشاه، گلستان، یزد، مازندران، زنجان، کیش، مشهد، آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، گیلان، آذربایجان غربی، فارس، اردبیل، ناشنوایان، خوزستان کهگیلویه و بویر احمد، هرمزگان و ایلام به مصاف یکدیگر رفتند.
هم اکنون 38 رشته ورزشی در جزیره کیش فعال بوده که موسسه ورزش و تفریحات سالم این جزیره امسال برنامه‌های آموزشی، ارتقاء، اعزام، اردو و مسابقه مختلف را تدارک دیده است.
در جزیره کیش حدود هفت هزار ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده 67 مربی فعالیت دارند.
جزیره کیش از جزیره های استان هرمزگان با بیش از 91 کیلومتر مربع مساحت در 18 کیلومتری کرانه جنوبی ایران واقع شده است که در گذشته آن را قیس می خواندند.
این جزیره از دیرباز تاکنون به دلیل موقعیت استراتژیک، زیبایی های بی نظیر و توسعه همه‌جانبه اقتصادی و گردشگری مقصد گردشگران و فعالان حوزه تجارت و اقتصاد بوده و همواره یکی از مطرح ترین مناطق آزاد کشور محسوب می‌شود.
ایرنا

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۹۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ مدال بانوان مازندران در مسابقات کشوری کوراش

تیم مازندران در پایان پیکار‌های کوراش قهرمانی بانوان کشور در زاهدان مازندران توانست یک مدال طلا، یک نقره و ۴ مدال برنز به دست آورد.

فاطمه برمکی در وزن ۸۷+ کیلوگرم قهرمان شد و نشان داد همچنان بی نظیر در رقابت‌های مهم می‌درخشد.

مهسا عرب نیز در همین وزن، مدال نقره را به گردن آویخت.

سارگل امیدوند چالی در وزن ۷۰- کیلوگرم، عاطفه یوسفی در وزن ۷۸- کیلو و یاسمین رضاییان در وزن ۴۸- کیلوگرم و زهرا سکاکی در وزن ۵۲- کیلوگرم صاحب مدال برنز شدند.

نفرات برتر این مسابقات در اردوی آمادگی قهرمانی بزرگسالان آسیا که هفته آینده برگزار خواهد شد شرکت خواهند کرد

مستانه جان محمدی و صدف نیک سیرت هم از مازندران در این رقابت‌ها قضاوت کردند.

چهاردهمین دوره مسابقات کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، یادواره شهید احسان بابایی و شهدای فراجای راسک با شرکت بیش از ۲۰۰ ورزشکار، مربی و داور از ۱۸ استان و به مدت ۲ روز در زاهدان برگزار شد.

در بخش تیمی‌ این مسابقات تیم‌های خراسان شمالی، همدان و سمنان به ترتیب عنوان‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ۶ مدال بانوان مازندران در مسابقات کشوری کوراش
  • پایان شرم‌آور در نیمه ماراتن پکن: مدال‌ها پس گرفته شد
  • مدال برنز ملی‌پوش کایاک ایران در قهرمانی آسیا
  • ۶ مدال بانوان مازندرانی در مسابقات کوراش قهرمانی کشور
  • سيل دوبى ميزبانى آسيايى ايران را لغو كرد!
  • مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا به تعویق افتاد
  • لغو مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در کیش به دلیل سیل
  • مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در جزیره کیش به تعویق افتاد
  • امانت را به صاحبش بازگرداندم
  • اهدای مدال جهانی آلیش به موزه آستان قدس رضوی