Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-16@21:09:28 GMT

مبلغ کارت اعتباری سهام عدالت تعیین شد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۹۵۸۲

خبرگزاری میزان-محمدی، مدیر پروژه کارت‌های اعتباری سهام عدالت گفت: دارندگان سهام عدالت می‌توانند نیمی از ۶۰ درصدِ ارزش سهام خود را بصورت کارت اعتباری دریافت کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

در همین زمینه:
وضعیت بورس در سال ۱۴۰۰ چگونه خواهد بود؟

برچسب ها: سهام عدالت وام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سهام عدالت وام سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۹۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمول استقلال برای کاهش خسارت تعیین شده توسط فیفا

آفتاب‌‌نیوز :

جدایی عزیز بک آمانوف از جمع آبی‌های تهران همانطور که پیش بینی می‌شد تبدیل به یک بدهی خارجی شد که مانند سایر موارد، سوای ضرری که به یک باشگاه دولتی وارد شده به احتمال زیاد این مجموعه را بازهم درگیر انتقال پول خواهد کرد. این بازیکن ازبکستانی که به دلیل عدم پرداخت مطالباتش، در فصل گذشته به باشگاه استقلال نوتیس داد و نتیجه‌ای نگرفت شکایت خود را به فدراسیون جهانی فوتبال برد تا علاوه بر ۱۲۶ هزار دلار باقی مانده حقوقش، حکمی ۴۵۰ هزار دلاری نیز برای جبران خسارتش بگیرد.

بااینحال مدیریت فعلی استقلال با بردن این حکم به دادگاه CAS سعی در کم کردن حکم فیفا و درواقع خسارت ۴۵۰ هزار دلاری مطالبه شده دارد. هرچند که به نظر می‌رسد اصل خواسته باشگاه استقلال نقض کامل رای است، اما مدیران این باشگاه، با استناد به قانونی تحت عنوان ماده ۱۷ مقررات تعیین وضعیت و نقل‌وانتقال بازیکنان فیفا، دفعی منطقی را در پیش گرفته‌اند. براساس این قانون؛ حداکثر غرامتی که در صورت فسخ به بازیکن تعلق می‌گیرد، مبلغ باقی مانده از قرارداد او منهای مبلغ قرارداد جدیدی که در زمان رسیدگی به شکایت تا قبل از صدور حکم منعقد کرده، است. مدیران استقلال در دفاعیاتی که به دادگاه حکمیت ورزش ارائه کردند، با استناد به این قانون معتقدند آمانوف در مدتی که اگر فسخ نمی‌کرد قراردادش با آبی‌ها ادامه داشت، به ترتیب با یک باشگاه ازبک و یک باشگاه اماراتی قرارداد بسته، مبلغ قراردادهایش باید از میزان خسارتی که در رای فیفا آمده، کسر شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • سهامداران عدالت بخوانند/ زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • خبر خوب درباره مرحله جدید واریز سود سهام عدالت
  • احتمال پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت در خرداد ماه
  • مهمترین بخش بازار سرمایه اعتمادسازی و مشارکت مردم است/ احتمال پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت در خرداد ماه
  • آخرین جزئیات از روند برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت اعلام شد
  • حداکثر تراکنش خرید از هر کارت حقیقی به ۲ میلیارد ریال افزایش یافت
  • بانک توسعه تعاون بیش از سهمیه تعیین شده تسهیلات ازدواج پرداخت کرد
  • فرمول استقلال برای کاهش خسارت تعیین شده توسط فیفا
  • عصر انقراض کارت‌های بانکی
  • قیمت نهایی بلیت هواپیما چه زمانی مشخص می‌شود؟