Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@08:41:51 GMT

فاز بعدی اسکان دانشجویان امیرکبیر بعد از موج چهارم کرونا

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۹۶۸۷

فاز بعدی اسکان دانشجویان امیرکبیر بعد از موج چهارم کرونا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه امیرکبیر، محمدرضا باقری در خصوص اسکان در خوابگاه‌های این دانشگاه گفت: اسکان دانشجویان در شرایط شیوع بیماری کرونا به صورت فازی صورت می‌گیرد که هر فاز بطور متوسط ۴۵ روز است.

وی افزود: برای کاهش تراکم در خوابگاه‌ها و امکان استفاده گروه‌های مختلف، در هر فاز گروه‌های مشمول براساس شرایط آموزشی تعیین می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول خوابگاه‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار داشت: در حال حاضر، فاز ششم اسکان در خوابگاه‌های این دانشگاه در جریان است که پیش از ابتدای اسفند ۹۸ شروع شده و تا ۳۱ فروردین ادامه دارد.

باقری خاطرنشان کرد: تمام دانشجویان مشمول اسکان در خوابگاه‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر از شهرهای غیربومی هستند.

وی گفت: از ۱۹ فروردین ماه ورود دانشجویان جدید از شهرستان به خوابگاه‌های دانشگاه ممنوع شده که علت این تصمیم نیز به منظور کاهش تردد بین‌شهری و همچنین کاهش مخاطرات خوابگاه در وضعیت قرمز شهر تهران است.

مسئول خوابگاه‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار داشت: با توجه به ممنوعیت پذیرش در شرایط فعلی، برگه تاییدیه بهداشتی صادر نمی‌شود.

باقری افزود: پیش از این برگ تاییدیه بهداشت جهت غربالگری ایشان پیش از ورود به خوابگاه توسط مرکز بهداشت دانشگاه صادر می‌شد و البته برخی دانشجویان از مراکز درمانی و بیمارستانی معتبر نیز برگ تاییدیه اخذ می‌کردند.

وی ادامه داد: خوابگاه‌های این دانشگاه همچنان باز هستند و دانشجویانی که پیش از ۱۹ فروردین در خوابگاه‌ها ساکن بودند، همچنان امکان سکونت برای انها فراهم است.

مسئول خوابگاه‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد: فاز بعدی اسکان در خوابگاه‌های این دانشگاه پس از عبور موج چهارم کرونا و تثبیت شرایط از سر گرفته خواهد شد.

کد خبر 5186189 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه صنعتی امیرکبیر شیوع کرونا خوابگاه های دانشجویی ویروس کرونا وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی خوابگاه دانشجویی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سازمان سنجش آموزش پزشکی ستاد ملی مقابله با کرونا دوره دکتری دانشگاه ها وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دورکاری کارمندان دانشگاه شهید بهشتی خوابگاه های دانشگاه صنعتی امیرکبیر خوابگاه های این دانشگاه اسکان در خوابگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۹۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر؛ دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد: آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای پنج‌شنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) برگزار خواهد شد. مطابق اعلام قبلی، جهت برقراری نظم و امنیت، ورود تمامی دانشجویان در روزهای ذکر شده به پردیس اصلی دانشگاه ممنوع است.

در صورت ضرورت، تردد دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا، فقط از طریق مکاتبه رییس دانشکده مربوطه با مدیریت حراست دانشگاه و صرفا برای موارد بسیار اضطراری امکان‌ پذیر خواهد بود.

دانشجویانی که در روز پنچشنبه در ساختمان آموزش آزمون میان‌ترم دارند، صرفا از طریق دربهای ورودی پردیس شمالی دانشگاه (گیت بن‌بست تیموری و گیت کنار آسانسور پارکینگ) امکان تردد به ساختمان آموزش را دارند و پل عابر مابین پردیس شمالی و پردیس اصلی بسته خواهد بود.

کد خبر 6086307

دیگر خبرها

  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم
  • محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
  • بررسی تأثیرپذیری الکترومغناطیسی در تجهیزات مخابراتی
  • تحویل واحد‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر در هشتگر طی دومرحله تا پایان شهریور
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
  • بررسی تأثیرپذیری الکترومغناطیسی تقویت کننده‌های توان کاربردی در تجهیزات مخابراتی
  • لزوم توجه ویژه مسوولان مرکزی به خوابگاه دانشجویان متاهل
  • نظام تعلیم و تربیت در کشور نیازمند کیفیت‌بخشی است
  • تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا شهریور سال جاری