Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرور سابقه داری که سلاح شکاری و نیز لاشه حیوانات وحشی را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک و فروش می‌گذاشت، در آمل دستگیر شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آمل از شناسایی و دستگیری شرور سابقه داری که سلاح شکاری و نیز لاشه حیوانات وحشی را در اینستاگرام به اشتراک و فروش می‌گذاشت، خبر داد.

به گزارش رکنا، وحید رضائیان گفت: پس از رصد کامل این شرور که از طریق فضای مجازی و دیگرشبکه‌های اجتماعی اقدام به خرید و فروش سلاح‌های شکاری قاچاق از جمله سلاح پنچ تیرشورشی و همچنین خرید و فروش لاشه حیوانات وحشی می‌کرد، تحت نظر وپیگیر قانونی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتشار تصاویر لاشه حیوانات کشته شده در اینستاگرام

او افزود: پس از شناسایی این شرور و اطلاع از مخفیگاهش، با حکم ورود به منزل از مقام قضایی و با همکاری پلیس اطلاعات و امنیت نیروی انتظامی آمل، دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست آمل به سوابق این شرور نیز اشاره کرد و ادامه داد، متاسفانه در پرونده این متهم، سوابق‌های زیاد شرارت وجود داشت که در آخرین مورد آن در حوزه حفاظت از محیط زیست و اقدام‌های غیرقانونی آن و انتشار در شبکه‌های اجتماعی با واکنش تند کاربران حافظ منابع محیط زیستی مواجه شده بود.

رضائیان تصریح کرد، همچنین تعدادی آلات و ادوات شکار، ازجمله سلاح شکاری، تعدادی فشنگ و متعلقات نیز از منزل این متخلف باسابقه کشف شد.

او اضافه کرد، برای این شکارچی متخلف با تکمیل پرونده از بابت ضرر و زیان وارد آورده به محیط زیست محکوم به پراخت جریمه سنگین نقدی که با دادخواست قضایی و پیگیری‌های حقوقی قابل وصول است.

رییس اداره حفاظت محیط زیست آمل، با تاکید بر اثرات سوء اجتماعی انتشار این گونه تصاویر در فضای مجازی و تقبیح آن، بیان کرد: در سال گذشته نیز نمونه این تخلفات در حوزه فضای مجازی در این شهرستان شناسایی و پیگیری شده و در آینده نیز چنین افرادی از مجازات‌های قانونی این اقدام در امان نخواهند بود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا لاشه حیوانات اینستاگرام شرور اخبار حوادث آمل اینستاگرام لاشه حیوانات سلاح شکاری وحشی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ایران ویدئو کرونا مرد آزار شیطانی خودکشی تجاوز جنسی تجاوز بازیگر سینما و تلویزیون ساعت لاشه حیوانات محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۹۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین همایش ملی دانش سنتی محیط زیست در چهارمحال و بختیاری

دریافت 6 MB

به گزارش خبرنگار مهر، اولین همایش ملی دانش سنتی محیط زیست در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

کد خبر 6080142

دیگر خبرها

  • جمع کردن زباله ها توسط فیل دوستدار محیط زیست (فیلم)
  • یک کشته در فروشگاه لباس
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان در تهران/ یک نفر کشته شد؛ 4 نفر بازداشت شدند
  • معرفی واحد تولید کننده آلاینده محیط زیست به دستگاه قضا در گیلان
  • شناسایی و دستگیری شکارچیان غیر مجاز
  • شکارچیان حیوانات وحشی در راور به دام قانون افتادند
  • شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده راور دستگیر شدند
  • بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران
  • اولین همایش ملی دانش سنتی محیط زیست در چهارمحال و بختیاری
  • شناسایی مرغداری آلوده کننده تالاب انزلی با لاشه مرغ‌های تلف شده