Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@04:35:06 GMT

محدودیت‌های ترافیکی در شهرستان دزفول تشریح شد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۹۹۴۲

محدودیت‌های ترافیکی در شهرستان دزفول تشریح شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد تدین نژاد پیش از ظهر امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مطابق با مصوبات جلسه اضطراری ستاد کرونای شهرستان دزفول که صبح امروز برگزار شد محدودیت‌های ترافیکی از ظهر امروز در شهرستان دزفول اعمال خواهند شد.

وی افزود: بر این اساس میدان آیت الله معزی به سمت خیابان شریعتی مسدود است، به طور کلی خیابان شریعتی از سمت غرب به شرق آن مسدود و مسیر بالعکس آن برای ترددهای ضروری باز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور دزفول گفت: خیابان شریعتی به سمت خیابان جهاد مسدود و ورودی قلعه به سمت میدان امام خمینی شامل این محدودیت‌ها خواهند بود.

سرهنگ تدین نژاد ادامه داد: تقاطع خیابان آفرینش _طالقانی، میدان امام خمینی، میدان مثلث و مسیر جاده ساحلی نیز بر اساس تصمیم ستاد شهرستانی مقابله با کرونا در طرح محدودیت ترافیکی قرار خواهند گرفت.

وی تصریح کرد: هدف از اعمال این محدودیت‌ها کاهش ترددهای غیر ضروری است بنابراین در صورت مشاهده تردد در مبادی که مسدود شده‌اند با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد شد.

رئیس پلیس راهور دزفول در ادامه تاکید کرد: تمامی مبادی ورودی و خروجی شهرستان کنترل و ورود و تردد پلاک‌های غیر بومی در سطح شهرستان در تمامی ساعات شبانه روز ممنوع است.

سرهنگ تدین بیان کرد: تردد پلاک‌های بومی شهرستان نیز از ساعت ۱۰ شب تا سه بامداد ممنوع و در صورت مشاهده متخلفان اعمال قانون خواهند شد.

وی عنوان کرد: از مردم و صاحبان اصناف تقاضا داریم در این مدت از ترددهای غیر ضرور اجتناب کنند چراکه در صورت سنگین شدن ترافیک در خیابان‌ها مجبور به اعمال محدودیت در دیگر معابر نیز خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دزفول در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و یازده بخش بیمارستان بزرگ دزفول که به بستری بیماران کرونایی اختصاص یافته، تکمیل شده است.

بر اساس اعلام رئیس بیمارستان بزرگ دزفول روزانه نتیجه تست کرونای بیش از ۲۰۰ نفر در دزفول مثبت است.

کد خبر 5186435

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان دزفول ویروس کرونا راهنمایی و رانندگی خوزستان ویروس کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت های کرونایی گرگان انتخابات 1400 اردبیل ماه مبارك رمضان وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا هفته هنر انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۹۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید علی آسیایی اظهار کرد: به منظور اجرای مناسب مراسم رژه ۲۹ فروردین، محدودیت‌های ترافیکی در محدوده خیابان‌ها و مسیرهای منتهی به محل برگزاری این مراسم در شهر قزوین اعمال خواهد شد.

وی افزود: بر این اساس در بلوار شهید بهشتی حد فاصل میدان قدس تا میدان نصر و بالعکس، دوربرگردان انتهای خیابان پادگان به سمت لشگر ۱۶ زرهی و زیر گذر پل نصر به سمت میدان ارتش شاهد محدودیت ترافیکی خواهیم بود.

رییس پلیس راهور استان قزوین گفت: شهروندان و رانندگان می‌توانند جهت تردد از مسیرهای جایگزین از جمله خیابان فلسطین، خیابان پادگان، بلوار مدرس و … استفاده کنند.

سرهنگ آسیایی با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح روز چهارشنبه ۲۹ فروردین آغاز و تا پایان مراسم یعنی حدود ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه ادامه خواهد داشت، از کلیه شهروندان خواست ضمن رعایت محدودیت‌های ترافیکی اعلامی و همکاری با پلیس، حتی‌الامکان از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

کد خبر 6080070

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در قزوین
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در شیراز
  • محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در قزوین اعلام شد
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در اردبیل
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در قزوین
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در اصفهان
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش اعلام شد
  • محدودیت های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعمال می شود
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج