Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@16:52:37 GMT

ضریب نفوذ تلفن همراه در کردستان به ١٣٧ درصد رسید

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۰۰۲۹

ضریب نفوذ تلفن همراه در کردستان به ١٣٧ درصد رسید

ایسنا/کردستان مخابرات منطقه کردستان ضریب نفوذ تلفن همراه در استان را ١٣٧ درصد اعلام کرد.

آزاد حکمت در مراسم اهدای جوایز برندگان همراە اول، ضمن تبریک و شادباش به برندگان خوش شانس شرکت کننده در طرح "برای خرید راه " بسته " است  به ارایه خلاصه عملکرد ارتباطات سیار در منطقه، به منظورآشنایی بیشتر مشتریان با برنامه های این حوزه پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از  دو میلیون و ٣٠٠ هزار مشترک همراه اول در قالب شماره‌های دائمی و اعتباری از سرویس‌ها و خدمات این محصول مخابراتی استفاده می‌کنند عنوان کرد: ارتقا و ایجاد سایت‌های همراه اول با هدف ارائه خدمات با کیفیت‌تر از مهم‌ترین اقدامات مخابرات منطقه در سال گذشته است.

حکمت خاطر نشان ساخت : هم اکنون تعداد ٥٠٧ سایت BTS در استان نصب و راه‌اندازی شده است که امکان ارائه خدمات و سرویس‌های مبتنی بر تکنولوژی‌های 2G,3G,4G را به مشتریان ساکن در استان فراهم نموده است.

وی توسعه ارتباطات سیار در روستاهای استان را یادآور شد و افزود: ٩٣٨ روستا تحت پوشش خدمات تلفن همراه اول هستند.

وی در ادامه این مراسم از شرکت کنندگان در جشنواره‌های مختلف شرکت مخابرات ایران تقدیر و تشکر و نمود و تصریح کرد: این امر نشانه اعتماد و همراه بودن مشتریان با برنامه ها و اهداف این مجموعه است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان مسابقە ( برای خرید راه " بسته " است ) را یکی از پرمخاطبترین جشنواره‌ها دانست و گفت: مشتریانی که برای خرید بسته از طریق شمارهگیری کد دستوری ستاره ۱۰۰مربع اقدام می‌کنند در قرعه کشی شرکت داده خواهند شد و هر ماه به ٢٠ برنده جایزه ٥٠ میلیون تومانی اهدا می‌شود.

حکمت با اهدای لوح و هدیه ٥٠ میلیون تومانی، بار دیگر به آقای حمید رضایی و خانم سمیره مجیدزاده به عنوان دو برنده کردستانی در جشنواره ( برای خرید راه " بسته " است ) تبریک گفت.

در این مراسم ، دو برنده کردستانی که از شهرهای قروه و مریوان به قید قرعه به عنوان برندگان استان معرفی شده بودند از خدمات به موقع و مناسب مخابرات منطقه تقدیر نمودند و به عنوان نمایندگان مشتریان در استان تلاش‌های مجموعه را ارج نهادند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مخابرات استانی اقتصادی مخابرات منطقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۰۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک

قیمت انواع گوشی موبایل در بازار مورد بررسی قرار گرفت.

گروه اینفوگرافیک بازارنیوز- سروش نظری؛ طبق آنچه خبرنگار بازارنیوز کسب اطلاع کرده، آخرین قیمت انواع گوشی موبایل در بازار به شرح زیر است:

 

 

برچسب ها: قیمت موبایل ، بازار موبایل ، قیمت تلفن همراه ، بازار تلفن همراه ، قیمت بازار لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9b

دیگر خبرها

  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • بهره مندی ۲۰ هزار مشترک از فیبر نوری البرز
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • برتری استان یزد در کسب جایگاه بالاترین ضریب نفوذ بیمه در کشور
  • توسعه سیستم‌های مخابراتی کردستان با سرمایه‌گذاری ۹۱ میلیارد ریالی
  • ماجرای کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش به روایت تسنیم
  • (ویدیو) کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش؛ اصل ماجرا چیست؟!