Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@17:51:01 GMT

راستی آزمایی خط قرمز ما است/ باز هم غربی‌ها خیانت کردند

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۰۰۷۱

راستی آزمایی خط قرمز ما است/ باز هم غربی‌ها خیانت کردند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصالح جوکار در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: امروز دوباره شاهد حادثه ای در تاسیسات نطنز بودیم و همزمان تیم مذاکره کننده ما در وین در حال مذاکره است. باز هم شاهد اعتماد دیگر و در مقابل ضربه و خیانتی دیگر هستیم.

وی اظهار داشت: همزمان که تیم مذاکره کننده ما با گروه ۱+۴ در قالب برجام در حال مذاکره هستند، در تاسیسات نطنز حادثه ای رخ داد و نتیجه گیری این حادثه، با لبخند خنجر زدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس متذکر شد: آیا تجربه برجام کافی نیست؟ دولت باید سیاست های کلی نظام و رهنمودهای مقام معظم رهبری را در دستور کار قرار دهد و از این سیاست ها کوتاه نیاید و حرف اصلی برداشته شدن تحریم های ظالمانه و راستی آزمایی دقیق است.

جوکار با بیان اینکه راستی آزمایی خط قرمز ما است و هیچکس حق ندارد از آن عبور کند، تاکید کرد: در برجام امتیازاتی داده شد و امروز با پشتیبانی قدرت منطقه ای، انقلاب و نظام باید مطالبات مردم پیگیری شود.

وی گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان چرا کالاهای اساسی کمیاب و گران است و دولت نمی تواند توزیع را مدیریت کند؟ وزیران جهاد کشاورزی و صمت هر چه سریعتر باید مشکلات مردم را پیگیری کنند. 

علی نیکزاد که ریاست جلسه را بر عهده داشت، در پاسخ به این تذکر، گفت: تذکر شما وارد است و امروز نیز در این خصوص نشستی برگزار می شود.

وی تاکید کرد: نمی توان با نگاه به بیرون مشکلات درون کشور را حل کرد و باید با تولید قدرت، اقتدار مردم را حفظ کنیم.

کد خبر 5186390 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی علی نیکزاد محمدصالح جوكار صحن مجلس برجام مجلس شورای اسلامی صحن مجلس سید عباس عراقچی ایالات متحده امریکا شهید صیاد شیرازی محمد جواد ظریف ویروس کرونا وزارت خارجه حجت الاسلام حسن روحانی حسن روحانی انتخابات 1400 سید اسماعیل موسوی سعید خطیب زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۰۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار قرمز هواشناسی مدارس نرماشیر را تعطیل کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید طبسی نژاد، صبح سه شنبه گفت: با توجه به صدور هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی و به دلیل شرایط جوی ناپایدار و احتمال وقوع بارش‌های شدید، آب‌گرفتگی معابر، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان نرماشیر امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین‌ماه تعطیل و به صورت غیرحضوری خواهد بود.

پیش از این به دلیل هشدار قرمز هواشناسی و پیش‌بینی سیل در جنوب استان کرمان مدارس شهرستان‌های جیرفت و قلعه گنج طی امروز و فردا و شهرستان ریگان و گُنبکی برای امروز تعطیل اعلام شده بودند.

کد خبر 6079462

دیگر خبرها

  • جزییات فوت یک فرد در ساختمان وزرا از زبان سرهنگ راستی+فیلم
  • دستگیری اراذل و اوباش BMW سوار در بلوار اندرزگو
  • هشدار قرمز هواشناسی مدارس نرماشیر را تعطیل کرد
  • موشک چاله کن و بی‌بی‌سی فارسی؛ ماجرای یک راستی‌آزمایی
  • از کپسول های نجات بخش قرمز چه می دانید؟ | این کپسول ها می توانند زندگی‌تان را نجات دهد
  • اجتماع بزرگ مردم تبریز در حمایت از عملیات وعده صادق
  • حمایت قاطع دادگستری آذربایجان‌غربی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • ۳ مصدوم و ۲ جان باخته در سانحه رانندگی درمحور شوط- ماکو
  • مذاکره با کشور‌های اروپایی و آسیایی برای ورود فناوری‌های جدید در ساختمان سازی
  • مذاکرات هسته‌ای باید دقیق روایت شود