Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@01:57:15 GMT

علت مرگ ۲ جسد کشف شده در فسا مشخص نیست

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۰۱۰۳

علت مرگ ۲ جسد کشف شده در فسا مشخص نیست

ایسنا/فارس معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس با تایید خبر کشف ۲ جسد در شهر فسا، تاکید کرد که علت مرگ هنوز مشخص نشده و در دست بررسی است.

سرهنگ کاووس محمدی با اشاره به کلیپی در خصوص کشف اجسادی در شهر فسا، گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر پیدایش ۲ جسد در میدان خلیج فارس شهرستان فسا، بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس فارس، محمدی افزود: ماموران انتظامی در بررسی‎های اولیه مشاهده کردند که ۲ نفر جوان مذکر ساکن شهرستان فسا و استان سیستان و بلوچستان در داخل یک سواری پژو پارس که صورت آنان خون آلود بوده است به دلیل نامعلوم فوت کرده‌اند.

معاون اجتماعی پلیس فارس با بیان اینکه کلیپی در همین خصوص در فضای مجازی منتشر شده است، عنوان داشت: اجساد کشف شده تحویل پزشک قانونی و در این خصوص پرونده با هماهنگی مقام قضائی تشکیل و علت اصلی مرگ متعاقبا اعلام می‌گردد.

محمدی به شهروندان توصیه کرد هرگز به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و هرگونه اخبار صحیح را از منابع رسمی و سایت خبرگزاری پلیس دنبال کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی استان سیستان و بلوچستان فرماندهی انتظامی استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۰۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن بقایای ۳ جوان مفقود شده در ییلاقات سامانلو مشگین‌شهر

شهرام محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در روز جمعه ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ حدود حوالی ظهر بنا به گزارش مردمی کوهنوردانی که در حال جستجو در دامنه کوه سبلان بودند علائمی از سه جوان مفقود شده را پیدا کردند.

وی افزود: بلافاصله تیم‌های امدادی هلال احمر و نیروهای انتظامی و نهادهای امنیتی به محل اعزام شدند و یک سری بقایای پیکر شامل کفش، تلفن همراه و تکه‌های از لباس و بعضی اسناد هویتی که همراهشان بود را پیدا کردند.

محمدی تصریح کرد: به محض اینکه نیروی انتظامی و پزشکی قانونی از منطقه بقایا مفقودین را منتقل کردند اطلاعات لازم و تکمیل‌تر به سمع و نظر همشهری‌ها و هم استانی‌ها تقدیم می‌گردد.

کد خبر 6082835

دیگر خبرها

  • تکلیف حضور گل محمدی و فرهاد مجیدی در تراکتورسازی مشخص شد
  • پیدا شدن بقایای ۳ جوان مفقود شده در ییلاقات سامانلو مشگین‌شهر
  • کاوه تکلیف وزن ۵۷ کیلوگرم را مشخص کرد
  • کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در گرمسار
  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • غرق شدن یک کودک ۱۰ ساله بر اثر آبگرفتگی بارندگی در داراب استان فارس
  • آدم ربایی نافرجام باحضور به موقع کارآگاهان پلیس فارس
  • سوم اردیبهشت تکلیف واگذاری استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود
  • شناسایی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • شناسائی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران