Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@08:09:51 GMT

حریف فولاد وارد عربستان شد (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۰۱۲۹

حریف فولاد وارد عربستان شد (عکس)

حریف اردنی تیم فولاد خوزستان در دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا امروز وارد کشور عربستان شد.

به گزارش ورزش سه، تیم الوحدات اردن برای شرکت در مسابقات گروه D لیگ قهرمانان آسیا وارد فرودگاه بین المللی کینگ خالد در ریاض شد.

 

کاروان تیم اردنی در حالی وارد فرودگاه شدند که تعدادی از مسئولان فدراسیون فوتبال عربستان برای استقبال از آنها در محل حضور یافته و با دست گل به آن ها خوشامد گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعدادی از هواداران تیم الوحدات نیز برای استقبال از اعضای این تیم در فرودگاه حضور یافته بودند.

 

تیم الوحدات در گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا با تیم های النصر عربستان ، السد قطر و فولاد ایران همگروه است. این روزهای 28 فروردین و 6 اردیبهشت با فولاد بازی خواهد شد.

 

اردن لیگ قهرمانان آسیا فولاد خوزستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اردن لیگ قهرمانان آسیا فولاد خوزستان لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۰۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام نخستین گروه پزشکان ایرانی داوطلب به سفر عمره


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما  سید علی مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر، گفت: نخستین گروه پزشکان مرکز پزشکی حج و زیارت شامل ۱۳ نفر پزشک عمومی، پرستار، تکنیسین دارویی به همراه زائران سفر عمره عازم سرزمین وحی می‌شوند.

وی ادامه داد: دارو‌های مورد نیاز زائران سفر عمره نیز همراه این پزشکان به عربستان منتقل می‌شود.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر اضافه کرد: علاوه بر این تیمی ۳۷ نفره شامل متخصص طب اورژانس، پزشک عمومی، پرستار، تکنسین فوریت‌های پزشکی، کارشناس آزمایشگاه، پذیرش، انفورماتیک و خدمات به مراکز درمانی عتبات عالیات اعزام خواهند شد تا به زائران خدمات درمانی ارائه کنند.

پس از بیش از ۹ سال وقفه، عملیات عمره و اعزام زائران خانه خدا به سرزمین وحی از بامداد فردا دوشنبه (۳ اردیبهشت) از ۱۱ فرودگاه کشور آغاز و تا ۱۳ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

قرار است زائران خانه خدا در قالب ۱۱ پرواز به ترتیب از فرودگاه‌های مشهد (۳ اردیبهشت)، زاهدان (۴ اردیبهشت)، اهواز (۵ اردیبهشت)، تبریز (۶ اردیبهشت)، یزد (۷ اردیبهشت)، کرمان (۸ اردیبهشت)، بندرعباس (۹ اردیبهشت)، ساری (۱۰ اردیبهشت)، اصفهان (۱۱ اردیبهشت)، شیراز (۱۲ اردیبهشت) و مشهد (۱۳ اردیبهشت) و همچنین در قالب ۱۱ پرواز از فرودگاه امام خمینی عازم عربستان شوند.

در عملیات سفر عمره امسال پنج هزار و ۷۲۰ زائر خانه خدا عازم سرزمین وحی می‌شوند، که دو هزار و ۸۶۰ زائر از فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها و دو هزار و ۸۶۰ زائر از طریق فرودگاه امام خمینی برای انجام این فریضه عازم عربستان می‌شوند.

همه پرواز‌ها توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود و آخرین پرواز برگشت زائران در تاریخ ۲۳ اردیبهشت خواهد بود.

دیگر خبرها

  • حریف بعدی تیم ملی در جام ملت‌ها مشخص شد
  • برای نخستین بار ؛ حضور سفیر عربستان در فرودگاه امام خمینی(ره) همزمان با اعزام زوار ایرانی + فیلم
  • اعزام نخستین گروه از زائران عمره به عربستان پس از ۹ سال
  • فیلم/ حضور سفیر عربستان در فرودگاه امام خمینی(ره)
  • درخواست حسینی از عمره‌گزاران ایرانی برای احترام به قوانین عربستان
  • نخستین گروه از زائران عمره راهی عربستان شدند
  • اعزام نخستین گروه پزشکان ایرانی داوطلب به سفر عمره
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ صعود یوز‌های ایرانی با برتری مقابل بحرین
  • جام ملت های فوتسال آسیا | کامبک شیرین یوزهای ایران مقابل بحرین
  • تسلیم الهلال مقابل بایر؛ رکورد شکست‌ناپذیری از عربستان به آلمان رفت