Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-18@23:01:42 GMT

ماه رمضان از کی شروع می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۰۱۵۹

ماه رمضان از کی شروع می‌شود؟

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، حجت‌الاسلام محمد تقدیری رئیس ستاد استهلال استان تهران اعلام کرد: پارامترهای هلال ماه رمضان در شامگاه روز دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ مصادف با ۲۹ شعبان طوری است که نه با چشم مسلح و نه با چشم غیرمسلح قابل رؤیت نخواهد بود.

وی افزود: از نظر مراجع معظم تقلید روز سه شنبه ۲۴ فروردین ماه ۳۰ شعبان و چهارشنبه ۲۵ فروردین اول ماه مبارک رمضان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد استهلال استان تهران اشاره کرد: پارامترهای هلال ماه شوال در روز ۲۹ رمضان مصادف با ۲۲ اردیبهشت۱۴۰۰ به گونه‌ای است که احتمال رویت فقط با چشم مسلح در پهنه ایران امکان دارد لذا برطبق فتوای مراجعی که رویت با تلسکوپ را مد نظر دارند احتمالا روز پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت اول ماه شوال وعید سعید فطرخواهد بود.

حجت‌الاسلام تقدیری در انتها گفت: مشخصات هلال ماه شوال برای روز پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت به گونه‌ای است که با چشم غیرمسلح هم قابل رویت خواهد بود لذا برای مراجعی که رویت با چشم غیرمسلح را در نظر دارند پنجشنبه ۳۰ ماه رمضان بوده و جمعه ۲۴ اردیبهشت اول شوال و عید سعید فطر خواهد بود.

پربیننده ترین کدام مشاغل از امروز اجازه فعالیت ندارد؟ تمایل آموزش و پرورش به برگزاری حضوری امتحانات حقوق کدام معلمان افزایش نمی‌یابد؟ رتبه بندی فرهنگیان مشمول نیروهای خدماتی نیست آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۰/۱/۲۰)

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ماه رمضان برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۰۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرمخاطب‌های نوروز و رمضان ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، «زندگی پس از زندگی» نیز دیگر برنامه پرمخاطب زمان  افطار بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پایان مسابقات فوتسال جام رمضان ملایر
  • با شروع اردیبهشت به تماشای قدیمی‌ترین بارش شهابی بنشینید
  • ۸ شوال سالروز تخریب قبرستان بقیع و علم‌کشی در شمیران + فیلم و عکس
  • علی دایی کنار آقای گل سابق پرسپولیس رویت شد! + عکس
  • فیلم/ رفح صبح را اینگونه شروع کرد
  • پرمخاطب‌های نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • نمایشگاه تصاویر تاریخی بهشت بقیع/ آخرین عکس نویافته از بقیع در قم به نمایش در می‌آید
  • تقویم روز و اوقات شرعی چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ افق قم
  • پایان مسابقات جام رمضان شهمیرزاد
  • اعزام بیش 5 هزار عمره گزار در ماه شوال به سرزمین وحی