Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد فرهاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: رد سال گذشته عملیات توسعه شبکه آب به میزان 35.91 کیلومتر و اصلاح شبکه آب به میزان 26.95 کیلومتر در شهرهای استان انجام شده است.

وی افزود: بیشترین عملیات توسعه شبکه آب در سال گذشته مربوط به شهر سنندج به میزان 14.41 کیلومتر بوده است و پس از سنندج در شهر مریوان بیشترین عملیات توسعه شبکه های آب به میزان 8.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

14 کیلومتر انجام گردیده است.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین عملیات اصلاح شبکه های آب نیز مربوط به شهر سنندج با 10.40 کیلومتر بوده است و پس از سنندج، بیشترین میزان عملیات اصلاح شبکه مربوط به شهر سقز با 5.94 کیلومتر می باشد.

معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آبفا کردستان تصریح کرد: همچنین در سالی که گذشت 5.76 کیلومتر عملیات توسعه خط انتقال آب اجرا شد که 3.3 کیلومتر در شهر پیرتاج از توابع شهرستان بیجار، 1.95 کیلومتر در شهر سقز و 0.5 کیلومتر نیز در شهر سنندج اجرا شده است.

فرهاد در پایان خاطرنشان کرد: در سال قبل عملیات توسعه شبکه‌های آب در 18 شهر و عملیات اصلاح شبکه‌های آب نیز در 16 شهر که نیازمند اجرای پروژه بوده‌اند، انجام شده است.

انتهای پیام/2330/72

 

منبع: فارس

کلیدواژه: محمد فرهاد اصلاح و بازسازی شبکه عملیات توسعه شبکه عملیات اصلاح شبکه های آب اصلاح شبکه شبکه آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۰۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم اجرای عملیات بازگشایی گردنه تته + فیلم

عملیات بازگشایی گردنه تته محور سروآباد_نودشه_پاوه که از اواسط فروردین ماه جاری توسط نیرو‌های راهداری شهرستان سروآباد آغاز شده، همچنان ادامه دارد.

گردنه تته یکی از نقاط مرتفع و برف گیر استان کردستان است که هر سال با بارش اولین برف بسته خواهد شد و باتوجه به سخت گذر بودن آن، امکان برف روبی وجود ندارد و بازگشایی آن به اول بهار موکول می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • راه اندازی رصدخانه ی تحقق شعار سال در اتاق بازرگانی سنندج
  • پیشرفت ۸۰ درصدی طرح اصلاح شبکه داخلی ارمو دره شهر
  • انجام عملیات اصلاح و اجرای شیب شیروانی در آزادراه کرج - قزوین
  • پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی ارمو دره شهر
  • اصلاح ۳۲۸ کیلومتر خطوط انتقال شبکه توزیع آب در خراسان شمالی
  • پاک‌ترین هوا سهم بوشهر و سنندج است
  • اجرای بیش از ۶۴ هزار متر شبکه فیبرنوری در کردستان
  • تداوم اجرای عملیات بازگشایی گردنه تته + فیلم
  • خط کشی۴۸ کیلومتر از راه‌های شهرستان تنکابن
  • اجرای ۲۰۲ کیلومتر عملیات شبکه خط تغذیه گاز در همدان