Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@06:59:24 GMT

قتل در دیلم، دستگیری در گناوه

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۰۴۸۴

قتل در دیلم، دستگیری در گناوه

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار خلیل واعظی فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: در پی وقوع یک فقره قتل مسلحانه در ۱۰ فروردین امسال در شهرستان دیلم و متواری شدن قاتل، رسیدگی پرونده به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی  قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس با تحقیقات میدانی، سرنخ‌هایی از اختلافات خانوادگی در وقوع این قتل به دست آوردند که با تلاش شبانه روزی فردی را به عنوان قاتل در این زمینه شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه قاتل در یکی از روستا‌های شهرستان گناوه مخفی شده بود، عنوان کرد: ماموران پلیس آگاهی دیلم با هماهنگی قضائی پس از حضور در گناوه با همکاری ماموران پلیس آن شهرستان، قاتل را در مخفیگاهش به همراه فردی که او را مخفی کرده و همدستش بود، دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید

عامل قتل جوان افغان کمتر از ۳ ساعت در برازجان دستگیر شد قاتل نوجوان ۱۹ ساله در گناوه تسلیم پلیس شد

واعظی ادامه داد: قاتل انگیزه خود را از ارتکاب قتل اختلافات خانوادگی عنوان کرده است.

او گفت: قاتل به همراه همدست خود پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تاکید کرد: اگر افرادی بخواهند با تهیه سلاح گرم امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند پلیس با آنان برخورد قانونی و سخت خواهد کرد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری قاتل فراری اخبار حوادث نیروی انتظامی ماموران پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۰۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: در پی گزارش مردمی مبنی بر فعالیت فردی در زمینه خرید و فروش عتیقه  در این شهرستان ، ماموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
فرهاد آراوند افزود: ماموران با کنترل تردد فرد مورد نظر و اقدامات تخصصی از قصد او برای فروش تعدادی سکه تاریخی در شهرستان شیراز مطلع شدند.
وی بیان کرد:  ماموران پلیس متوجه شدند که متهم در یک مسافرخانه سکونت دارد و سپس او را دستگیر کردند و به مرجع قضایی تحویل دادند.
فرمانده انتظامی فسا با اشاره به اینکه در بازرسی از محل سکونت متهم ۶۸ عدد سکه مربوط به دوره اشکانی کشف شد، گفت: کارشناسان اداره میراث فرهنگی ارزش اموال مکشوفه را ۳۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • دستگیری قاتل فراری در شوش