Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار ایلام با اشاره به وضعیت بسیار نامناسب کرونا، گفت: این استان دارای بالاترین نرخ مبتلایان کرونا نسبت به جمعیت در کشور است.

به‌ گزارش برنا از ایلام، محمد نوذری روز یکشنبه در آیین تجلیل از هنرمند برتر سال استان ایلام افزود: آمار بستری ها روز به روز در حال افزایش است و چنانچه با این روال پیش برویم ۱۰ روز دیگر بیمارستان های استان جایی برای پذیرش بیماران نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۶ فوتی ناشی از کرونا در این استان به ثبت رسیده است و بر اساس پیش بینی ها تعداد فوتی ها در روزهای آینده افزایش می یابد.

استاندار ایلام با انتقاد از کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی از ۹۰ درصد به ۵۸ درصد، یادآور شد: برای پیشگیری و مبارزه با کرونا مردم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و ماسک را اولویت قرار دهند.

وی اظهار داشت: شماری از مردم در این زمینه همکاری را ندارند و در صورتیکه مردم همراهی نکنند کنترل لازم انجام نخواهد شد.

وی دورهمی ها، دید و بازدیدها، ارتباطات و حضور در تجمعات را مهم‌ترین دلیل شیوع ویروس کرونا در این استان عنوان کرد.

استاندار ایلام اثربخشی و نوآوری را دو ویژگی هنر ایرانی اسلامی عنوان کرد و گفت: هیچ فرهنگ و هنری به اندازه هنر ایرانی تاثیرگذار نبوده است.

نوذری با بیان اینکه هنر اسلامی در تاریخ ایران هنری والا و دارای جایگاه خاصی است، افزود: هنر باید در خدمت آزادی، عدالت اجتماعی، اندیشه و مردم باشد.
وی اظهار داشت: در سایه آزادی است که عدالت شکل گرفته و هیچ چیزی به اندازه هنر اثرگذار نخواهد بود.
استاندار ایلام با بیان اینکه بسیاری از مسایل امروزی با استفاده از ابزار هنر حل می‌شود، گفت: هیچ گفتمانی ارزشمندتر از هنر نمی تواند به کمک رفع مسائل و مشکلات فرهنگی و اجتماعی جامعه بیاید.

نوذری نقش هنرمندان را در توسعه استان مهم و تاثیرگذار دانست و تاکید کرد: نگاه به اصحاب فرهنگ‌ و هنرمندان، اصحاب رسانه و مطبوعات در اولویت قرار دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایلام بالاترین نرخ مبتلایان کرونا استاندار ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۰۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گره‌گشایی با دیپلماسی اقتصادی در دولت سیزدهم

وزیر کشور در ساری گفت: در دولت سیزدهم در دیپلماسی اقتصادی و گره‌گشایی از مشکلات مردم و کشور، اقدامات زیادی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، احمد وحیدی امروز چهارم اردیبهشت در مراسم تودیع و معارفه استانداران قدیم و جدید مازندران در سالن همایش اتاق بازرگانی استان، گفت: در دولت سیزدهم در دیپلماسی اقتصادی و گره گشایی از مشکلات مردم و کشور، اقدامات زیادی شده است و اینها باید گفته شود.

وزیر کشور با بیان اینکه دشمنان نمی‌خواهند رشد و شکوفایی کشور ما را ببینند، افزود: مدیران ما پاک‌دست بوده و فداکارانه در حال خدمتگزاری هستند و اینها تلاش یک فرد نیست بلکه تلاش نظام است.

وحیدی گفت: آقای حسینی پور؛ استاندار سابق مازندران با سابقه خوب در مدیریت‌های پیشین از استانداری و با پشتوانه قوی برای این استان مهم و برجسته با جریان علمی و دانشی و جریان معنوی قوی و ظرفیت‌های مهم طبیعی و... انتخاب شده بود. 

وی ادامه داد: انتخاب استاندار برای این استان کار دشواری است و تجربه امروز پس از دو سال و اندی نشان داد که انتخاب درستی داشتیم، به همین دلیل نمی‌خواستیم استاندار را تغییر بدهیم، ایشان فداکارانه و ایثارگرانه با وجود بیماری همسرش در مازندران ماندند تا به مسائل مردم برسند.

وحیدی بیان کرد: از حسینی‌پور خواستیم که تا انتخابات مجلس بمانند و ماندند و اکنون نه به دلیل ضعف مدیریتی، بلکه به دلیل خواسته شخصی این تغییر ایجاد شد. 

وحیدی ادامه داد: البته کشاکشی هم وجود داشت که از ایشان در وزارت کشور استفاده کنیم تا در موضوعات مختلف از ایشان استفاده شود، اما آقای مخبر نظرشان این بود که از حسینی پور در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی بهره بگیرند.

وزیر کشور درباره انتخاب یوسف نوری به عنوان استاندار مازندران هم گفت: کمتر حوزه‌ای هست که ایشان صاحب‌نظر نباشد، به ویژه در موضوع گردشگری، برنامه ریزی و آموزش، از همین رو تصمیم نهایی این شد که برای استان مهم مازندران، از وجود ایشان استفاده کنیم.  

وحیدی در پایان گفت: اینکه چگونه مردم را در توسعه مشارکت بدهیم نیز از ویژگی‌های استاندار جدید است و امیدواریم  ظرفیت‌های مهم مازندران در اقتصاد دریا، گردشگری و جهش تولید به خوبی به‌کارگیری شود. 


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گره‌گشایی با دیپلماسی اقتصادی در دولت سیزدهم
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است
  • تکمیل پروژه‌های مصوبات سفر ملاک ارزیابی مدیران است
  • استاندار جدید مازندران معرفی شد
  • معرفی استاندار جدید مازندران
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان
  • برنامه‌ریزی و راهبردهای استان متناسب با آمایش سرزمین است