Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@23:23:32 GMT

«دم غروب، زعفرانیه» برای جشنواره جهانی فجر تدوین می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۰۸۲۵

فیلم «دم غروب، زعفرانیه» برای شرکت در جشنواره جهانی فجر آماده می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی، فیلم سینمایی «دم غروب، زعفرانیه» به کارگردانی و نویسندگی محمد خراط‌زاده آستیم و تهیه کنندگی عدنان کاپوسیان به مرحله تدوین رسید.

فیلمبرداری «دم غروب، زعفرانیه» که یک ملودرام اجتماعی است از اسفند ماه سال گذشته در خیابان‌های شمال شهر تهران و منطقه زعفرانیه شروع شد و در اولین روز سال ۱۴۰۰ به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم در حال حاضر با ورود به مراحل فنی تدوین و صداگذاری برای جشنواره جهانی فجر آماده می‌شود.

گروه بازیگران فیلم را نازنین کریمی، مهدی زمین پرداز، شروین وحدت، حمیدرضا هدایتی، صابر ناصری، نگین مهدی زاده، نوید مهدی‌زاده، ایمان اخلاقی، با هنرمندی نسیم ادبی و ایمان صفا و با معرفی نجلا نظریان و آیدا رزاق‌زاده تشکیل می‌دهند.

سایر عوامل فیلم عبارتند از: مدیر تولید: احمد مرادی، مدیر فیلمبرداری: علی محرابی، مدیر صدابرداری و صداگذاری: آرش برومند، مدیر چهره‌پردازی: مهرداد قلی‌پور، طراح صحنه و لباس: سولماز امیرصادقی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: سیاوش درستکار، مدیر تبلیغات و رسانه: فرنوش آباء، منشی صحنه: آزاده جهانبخش، عکاس: عباس بغداد دره‌ئی، اصلاح رنگ و نور: حمیدرضا سبک‌دست، جانشین تهیه‌کننده: اتابک فروزی.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دم غروب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۰۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تراکتور بدون خمس زیر و رو شد!

به گزارش “ورزش سه”، تغییر مهم ترکیب تراکتور برای این بازی حساس به سیستم این تیم برمی‌گردد که از ۴-۳-۳ به ۴-۴-۲ تغییر کرده تا شاگردان محمد نصرتی با شکل جدید وارد زمین شوند.

این در حالی است که  در غیاب عارف آقاسی و باتوجه به مصدومیت سیدمحمد حسینی، این میلاد کر است  که در کنار شجاع خلیل‌زاده بازی می‌کند.

ریکاردو الوز و مهدی حسینی دو بازیکن مرکزی خواهند بود و سیامک نعمتی به همراه امیرحسین حسین‌زاده بازیکنان کناری خط هافبک هستند.

در خط حمله مهدی عبدی به ترکیب اصلی رسیده و او به همراه رحمان جعفری مهاجمان تراکتور خواهند بود.

ترکیب تراکتور:
حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، میلاد کر، مهدی شیری، محمد نادری، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، سیامک نعمتی، امیرحسین حسین‌زاده، مهدی عبدی و رحمان جعفری

دیگر خبرها

  • نساجی یک تراکتور صفر
  • گزارش زنده: نساجی صفر - تراکتور صفر
  • نساجی - تراکتور؛ گزارش زنده
  • اعلام ترکیب تراکتو برای دیدار با نساجی
  • ترکیب تراکتور بدون خمس زیر و رو شد!
  • غروب آفتاب در دره زیبای شیرز لرستان
  • قضاوت ۲ داور کشورمان در جام جهانی قطر
  • قضاوت دو داور ایرانی در جام جهانی ژیمناستیک
  • تدوین پرونده هشت روستا از کشور برای ارسال به سازمان جهانی گردشگری
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در جام جهانی ژیمناستیک هنری