Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@19:00:51 GMT

تعطیلی بازار سرپل ذهاب در وضعیت قرمز کرونایی

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۰۹۱۲

تعطیلی بازار سرپل ذهاب در وضعیت قرمز کرونایی

بازار سرپل ذهاب همزمان با وضعیت قرمز کرونایی شهرستان تعطیل شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بازی دراز، بازار سرپل ذهاب همزمان با وضعیت قرمز کرونایی شهرستان با همراهی خوب اصناف و بازاریان تعطیل شده و باعزم و اراده ای بلند به مقابله با مهار این بیماری منحوس برخاستند.

مرورگر شما از نمایش ویدیو پشتیبانی نمیکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
تعطیلی بازار دانلود

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۰۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض به تعطیلی شهر کراچی همزمان با سفر رئیسی

فرارو- با ورود رئیس جمهور ایران در شهر کراچی پاکستان تعطیل رسمی اعلام شد، اقدامی که به مذاق اورنگ‌زیب فاروقی از سرکردگان گروه تکفیری سپاه صحابه پاکستان خوش نیامده است.

به گزارش فرارو، رسانه‌های پاکستانی روز یکشنبه گزارش کردند که به مناسبت بازدید سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران از شهر کراچی در روز سه شنبه، این شهر تعطیل خواهد بود.

بر این اساس، ادارات دولتی، شرکت‌ها و موسسات آموزشی پاکستان در روز سه شنبه بسته خواهند بود.

اورنگ‌زیب فاروقی گفته است چرا با ورود رئیس جمهور ایران دستور تعطیلی داده شده است. پاکستان مستعمره ایران نیست، باید تعطیلی‌ها لغو شود.

وی این اقدام را به یک شوخی و جوک تشبیه کرد و گفت که کمیسر کراچی نباید به ایران وفادار باشد، باید به کراچی وفادار باشد، کارگران اعتراض خواهند کرد.

سفر رسمی سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران به کشور پاکستان اولین سفر یک رئیس جمهور ایران به این کشور پس از ۸ سال محسوب می‌شود.

در این بازدید ۳ روزه، رئیسی و هیات بلندپایه کشورمان، مهمان اسلام‌آباد به عنوان قلب سیاسی، شهر لاهور مرکز فرهنگی و در آخرین کراچی به عنوان قلب اقتصادی پاکستان خواهند بود.

دیگر خبرها

  • برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب
  • نفرین شاه باستانی ایران: افسانه پیروزی بر صخره‌های سرپل‌ذهاب
  • برداشت محصول گوجه سبز در ۲ روستای پیران و کلاهمال
  • اعتراض به تعطیلی شهر کراچی همزمان با سفر رئیسی
  • آغازبرداشت نوبرانه گوجه سبز از باغات سرپل ذهاب
  • وضعیت قرمز بازار گوشت
  • آغاز برداشت محصول باقلا از ۱۰۰ هکتار از مزارع سرپل ذهاب
  • آغاز برداشت محصول باقلا از سطح ۱۰۰ هکتار از مزارع سرپل ذهاب
  • آمادگی کامل سرپل‌ذهاب برای برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • دستبند پلیس سرپل ذهاب بر دستان ۴۳ مجرم