Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ  بیست ودوم فروردین ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

۷۸۲۳.... ۹۳۳:لطفا پیگیری کنید نتیجه مصاحبه آموزش پرورش چه زمانی اعلام می‌شود؟ ما در استرس تمام شب و روزمون دارد می‌گذره و هنوز هیچ خبری نیست از جواب‌ها

۶۱۲۷.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

...۹۱۸: سلام. با گذشت چندماه از برگزاری آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی متاسفانه هیچ خبری از مصاحبه و تعیین تکلیف پذیرفته شدگان نشده است لطفاً از طریق سازمان تامین اجتماعی پیگیری فرمایید. باتشکر

۰۵۶۹....۹۹۲: سلام. بانک های ملی و تجارت برای دادن وام سهام عدالت را می‌گویند در اپکیشن ایوا ثبت کن برای وام سهام عدالت. بعضی سواد ندارند. بعضی پیر و سال خورده هستند و بعضی بلد نیستند. به گوش مسئولان برسانید.

۶۱۰۴....۹۱۷:سلام خواهش می‌کنم خبر از اعلام تتایج دقیق آزمون استخدامی که الان ۷۰ روز از نتایج اولیه و ۶۳-۶۴ روز از مصاحبه می‌گذرد را برای ما بگیرید. با تشکر

۱۳۴۵....۹۱۰: سلام خسته نباشیدخواهش می‌کنم پیگیر علت تاخیر در نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش باشید. چهار ماه است امتحان دادیم، اما نتیجه را اعلام نمی‌کنند؛ و همه ارگان‌ها هم می‌گویند نتایج آماده است پس چرا اعلام نمی‌کنند؟

۲۸۹۷....۹۱۲: سلام و درود چرا در وزارت آموزش و پرورش و سازمان‌های تابعه موافقت و مجوز برای ادامه فعالیت کارکنان دارای مدرک تحصیلی لیسانس و پا یین‌تر با بیش از ۳۰ سال به درستی صورت نگرفته و برخی حتی بیش از ۳۳ سال سابقه در حال فعالیت می‌باشند. لطفا پیگیری نمایید با تشکر

۱۹۳۰....۹۳۹: سلام نتایج استخدامی آموزش و پرورش چه زمانی اعلام می‌شود خسته شدیم.خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

۲۹۷۱....۹۱۷: سلام خواهش می‌کنم خبر از اعلام نتایج دقیق آزمون استخدامی که الان ۷۰ روز از نتایج اولیه و ۶۳-۶۴ روز از مصاحبه می‌گذرد گزارشی تهیه کنید. با سپاس

۵۸۷۱....۹۳۶: سلام لطفا پیگیری کنید آزمون ارشد وزارت علوم و بهداشت را به مرداد ماه؛ بعد از واکسیناسیون و بهتر شدن وضعیت کرونا در کشور موکول شود.

۴۵۲۷....۹۱۶ :با سلام و وقت بخیر لطفا اعلام نتایج آزمون استخدامی فراگیر ۸ آموزش و پرورش را پیگیری کنید با تشکر از زحمات شما

۷۹۳۰...۹۳۸: .با سلام، علی رغم گذشت دوماه از اولين مصاحبه آزمون استخدامی آموزش پرورش هنوز نتايج اعلام نشده است، لطفا پيگيری كنيد.

۶۱۲۳....۹۱۵: با سلام خودروی رانا پلاس افزایش قیمت ۱۳۰ درصدی در مدت ۴ ماه داشته،۵۰ درصد واریز اولیه به علت تورم به ۲۰ درصد قیمت خودرو تبدیل شده، خواستار تعویض نوع خودرو از وزارت صمت هستیم.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سامانه پیامکی شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان آزمون استخدامی آموزش و پرورش پیگیری کنید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۰۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون جذب مراقبت سلامت وزارت آموزش و پرورش ۱۴ اردیبهشت برگزار می‌شود

صادق ستاری فرد، معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در مراسم نمادین هفته سلامت گفت: امنیت، آموزش و سلامت وظیفه هر حکومت در برابر جامعه خویش است.

وی با بیان این که سلامت زیر بنای دو رکن دیگر امنیت و آموزش است؛ اظهار کرد: جایگاه سلامت در نظام ارزشی و حکمرانی بسیار بالا داشته و براساس حکم شرعی هر چه برای انسان ضرر داشته باشد، حرام است.

او ادامه داد: شعار هفته سلامت، سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت است. هرچند که در خط مقدم به هماهنگی آموزش و پرورش و وزارت بهداشت بیشتر نیاز داریم. مراکز بهداشتی و مدارس در شهرها و روستاها باید متصل باشد و در صورت هماهنگی بین این دو مرکز این شعار محقق می شود. 

ستاری فرد گفت: پایش سلامت دانش آموزان به زودی با هماهنگی وزارت بهداشت آغاز می شود، در این دولت پس شانزده سال تربیت مراقبین بهداشت در دانشگاه‌های علوم پزشکی محقق شد.

وی با بیان این که  ۴هزار۱۷۰ نیروی بهداشت از طریق آزمون جذب وزارت آموزش و پرورش می‌شوند؛ تصریح کرد: آزمون مربوطه چهاردهم اردیبهشت برگزار و در مهر راهی مدارس می‌شوند.

مسعود بهرامی، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران در این مراسم گفت: تاکید این مراسم ترویج سلامت با ورزش به عنوان فرهنگ در دانش آموزان است. این پویش به ما کمک می کند که دانش آموزان را از ابتدای مراسم صبحگاه و مراسمات در سال به سوی ورزش سوق دهیم و در کنار ورزش تغذیه را رعایت کنند تا سلامت جامعه را ارتقا دهیم.

وی با بیان این که  ما در آموزش و پرورش یک سند بالادستی داریم که سند تحول بنیادین است، تصریح کرد: در این سند به شش ساحت تربیت اشاره دارد. یکی از این ساحت ها سلامت زیستی و بدنی است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • هزینه ۳ میلیونی مرحله مصاحبه برای استخدام آموزگار!
  • اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار ۱۴۰۳
  • اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد
  • نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
  • اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش اعلام شد
  • نتایج آزمون استخدامی معلمان منتشر شد | جزئیات مراحل چهارگانه بررسی مدارک، معاینه پزشکی، ارزیابی تکمیلی و گزینش | اعلام مدارک مورد نیاز
  • نتایج اولیه آزمون آموزگاری ۱۴۰۳ آموزش و پرورش اعلام شد + لینک مشاهده نتایج
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی
  • آزمون جذب مراقبت سلامت وزارت آموزش و پرورش ۱۴ اردیبهشت برگزار می‌شود