Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرونده قتل مرد اراکی که یکسال پیش رخ داده بود به سرانجام رسید و قاتل فراری دستگیر شد.

مردی که حدود یک سال پیش به قتل رسیده و جسدش در اطراف یکی از روستاهای شهرستان اراک رها شده بود، در تحقیقات علمی کارآگاهان پلیس و دستگیری قاتل برملا شد.

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "کامیار چهری" رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی در بیان جزئیات این خبر گفت: در یکی از روزهای اردیبهشت ماه سال گذشتی گزارشی از کشف جسد فردی در اطراف یکی از روستاهای شهرستان به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بلافاصله تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند و در بررسی جسد مشخص شد که این فرد به قتل رسیده و در این محل رها شده است.

این مقام انتظامی اضافه کرد:‌ تحقیقات تخصصی پلیس در رسیدگی به این موضوع آغاز شد و با پیگیری های تخصصی و بهره گیری از روش های علمی از سوی کارآگاهان پلیس، سرنخ هایی از عامل اصلی قتل به دست آمد.

کشف جسد مرد اراکی در اطراف شهر

سرهنگ چهری تصریح کرد: با مراقبت های نامحسوس پلیس، سرانجام عامل اصلی این قتل که با یکی از بستگان نزدیک فرد مقتول در ارتباط بود، شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در اراک دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی خاطر نشان کرد:‌ با توجه به اسناد و مدارکی که در روند رسیدگی به این پرونده به دست آمد، فرد دستگیر شده به این قتل به دلیل برخی اختلافات اعتراف کرد.

وی تصریح کرد: در بازجویی های انجام شده مشخص شد که قتل در محلی دیگر انجام شده و فرد قاتل با یک دستگاه خودروی سواری،‌ جسد مقتول را در این محل رها کرده است که در ادامه تحقیقات، خودروی مورد استفاده در جابجایی جسد نیز در یک پارکینگ در سطح شهرستان کشف شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: با تکمیل تحقیقات پلیس جوان قاتل به همراه یکی از بستگان مقتول که در جریان این قتل بود، برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قتل جسد جسد قتل قاتل اخبار حوادث جسد اراک قتل مرد رها شده سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ایران ویدئو کرونا مرد بازیگر سینما و تلویزیون تجاوز جنسی آزار شیطانی خودکشی تجاوز ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۱۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، امین برملا اظهار کرد: مسائل آموزشی باید ریشه‌ای‌تر تحلیل شوند و برنامه بلندمدت‌تری برای برون‌رفت از این وضعیت و رفع مشکلات انجام شود. این کار آغاز شده است، اما نیازمند کمک سایر دوستان هستیم.

وی افزود: یکی از مشکلات در این زمینه این است که در خوزستان در هدایت تحصیلی، شرایط خوبی نداشتیم و سهم هدایت تحصیلی دانش‌آموزان در رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش در انتها بود و در نتیجه، انتخاب رشته نادرست در نمرات امتحانات پایانی تاثیرگذار بود. تلاش برای رفع این مساله در حال انجام است و نتایج آن را خواهیم دید.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به تحلیل نمرات نوبت اول و شناسایی دانش‌آموزان لازم‌التوجه گفت: بر اساس این اطلاعات، کلاس‌های آموزشی برای دانش‌آموزان لازم‌التوجه بر اساس دروس هدف تعیین‌شده در حال برگزاری است.

وی افزود: ۱۰ منطقه در استان خوزستان، بضاعت علمی و نیروی انسانی ضعیف‌تر دارند که برای بهبود وضعیت این مناطق، نیرو‌های سرگروه استان در حال برگزاری همایش‌های جمع‌بندی در این مناطق هستند.

برملا ادامه داد: همچنین روزانه دو سه وبینار آموزشی در مورد دروس هدف در کانال‌های دانش‌آموزی برگزار می‌شود تا آموزش در دورافتاده‌ترین نقاط توسط بهترین معلمان ارائه شود.

وی بیان کرد: از ظرفیت اپلیکیشن‌های آموزشی و تولید محتوا‌های آموزشی برای توانمندسازی معلمان توسط مولفان کتب درسی نیز استفاده شده است. در کنار آموزش، سنجش نیز در حال انجام است و آزمون‌ها از دروس هدف در سه پایه در حال برگزاری است و قرار است نتایج استخراج شود.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه در ایام نوروز ۹ هزار دانش‌آموز در پایگاه‌های مطالعاتی شرکت کردند، گفت: بعد از کنکور، این پایگاه‌ها دوباره فعال می‌شوند.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری کلاس‌های درس تصریح کرد: پیش از این، بدعت تعطیلی کلاس‌ها را داشتیم. با نظارت‌های انجام‌شده فعالیت‌های آموزشی تا روز آخر استمرار خواهد داشت.

برملا با اشاره به تلاش برای بهبود رتبه علمی خوزستان بین دیگر استان‌ها گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، امسال حتما رتبه علمی خوزستان ارتقا می‌یابد.

دیگر خبرها

  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • قتل فجیع کارگر قهوه خانه در شهرری
  • کینه خونین کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • کشف جسد دانشجوی دندانپزشکی در ارتفاعات سرچشمه
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • ماجرای کشف جسد یک زن ۵۹ ساله در تالش
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۵ روز در بردسکن 
  • همدستی مرد و زن برای قتل شوهر
  • بهره برداری از ۶ داشبورد و سامانه در مسیر شفافیت