Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@20:51:55 GMT

۳۰ شب دعای ابوحمزه ثمالی در اصفهان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۱۱۱۲

۳۰ شب دعای ابوحمزه ثمالی در اصفهان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد عدالت نژاد با بیان اینکه زمزمه معنوی و نیایش دعای ابوحمزه که از یادگارهای معنوی روحانی خدمتگزار مرحوم حجت الاسلام حاج مهدی مظاهری در اصفهان بوده است، اظهار داشت: این مراسم بیش از چند دهه است که در سحرهای ماه مبارک رمضان با استقبال علاقمندان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال نیز با عنایت به پیام مقام معظم رهبری که فرمودند زمزمه معنوی دعا و نیایش آن مرحوم در شب‌های جمعه و سحرهای ماه مبارک رمضان طی سال‌های طولانی در شمار یادگارهای معنوی شهر عزیز اصفهان است و امید است همواره برقرار باشد، برگزاری این آئین نیز در دستور کار قرار گرفته است، ابراز داشت: این مراسم در مسجد جامع، گلستان شهدا و مسجد سید اصفهان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد برگزاری دعای ابوحمزه اصفهان با بیان اینکه این مراسم در قالب طرح «یادگار معنوی» برگزار خواهد شد، ادامه داد: این برنامه بدون حضور افراد است و از شبکه اصفهان به صورت مستقیم پخش خواهد شد.

وی به استفاده از ظرفیت سخنرانان و مداحان اهل بیت (ع) در اجرای این برنامه اشاره کرد و گفت: این برنامه در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۳:۴۵ الی ۲:۱۵ بامداد برگزار می‌شود.

کد خبر 5186513

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری دعای ابوحمزه ثمالی گلستان شهداي اصفهان مهدی مظاهری ماه رمضان ۱۴۰۰ ویروس کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت های کرونایی انتخابات 1400 گرگان اردبیل وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا هفته هنر انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۱۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست صمیمی جمعی از مدیران ملی و استانی با محوریت شکرانه خدمات ماه رمضان و نوروز و همچنین بررسی برنامه‌های دهه کرامت در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

پیمان جبلی رییس سازمان صدا و سیما، محسن برمهانی معاون سیمای رسانه ملی، محمدحسین کشکولی دبیر شورای معارف سیما، علیرضا زاکانی شهردار تهران، سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم، سردار محمد رضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع)، علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم و حجت‌الاسلام والمسلمین محمد لطفی‌نیاسر مدیرکل صدا و سیمای قم و جمعی از مدیران دیگر از جمله حاضران در این نشست بودند.

در این نشست ضمن تبادل تجربه‌های موفق از برنامه‌های تبلیغی، ترویجی و رسانه‌ای ایام نوروز و ماه رمضان، بر تقویت اقدامات ویژه در حوزه رسانه و تجهیز زیرساخت‌های رسانه‌ای حرم مطهر تاکید شد و مسئولان حاضر آمادگی خود را برای حمایت از برنامه‌های گوناگون حرم مطهر اعلام کردند.

برگزاری جشن‌های دهه کرامت، گرامیداشت سالروز میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر به صورت سراسری در کشور و به صورت متمرکز در قم از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بوده است.

در این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد مشرف معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) از طرف تولیت و دیگر خدام این آستان مقدس، از همراهی دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در راستای برگزاری مراسم نوروز و رمضان تقدیر کردند.

کد خبر 6086018

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • شمس‌‍آذر هم جریمه مالی شد و هم معنوی
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • رونق کنسرت‌ها تهدید یا فرصت؟
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد
  • ۱۲ هزار خادم در قم در ماه مبارک رمضان به زائران و روزه‌داران خدمت کردند