Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-16@22:48:46 GMT

واکنش رسانه قطری به درخشش مهرداد محمدی

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۱۲۶۹

واکنش رسانه قطری به درخشش مهرداد محمدی

یک رسانه قطری به تمجید از عملکرد مهرداد محمدی، بازیکن تیم العربی در فصل اخیر لیگ ستارگان پرداخت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از روزنامه الوطن قطر، مهرداد محمدی با نمایش‌های خوبش در فصل اخیر لیگ ستارگان روز گذشته در بازی پایانی این رقابت‌ها دوباره به تیم العربی کمک کرد.

او ۳ گل برابر السیلیه به ثمر رساند تا مجموع گل‌هایش به عدد ۱۲ برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرداد محمدی ستاره ایرانی یکی از بازیکنان العربی است که توانست سطح فنی خود را از ابتدا تا پایان فصل حفظ کند. این بازیکن ایرانی همچنین نقش مهمی در صعود تیمش به مرحله نیمه نهایی کاپ امیر قطر داشت.

در جدول رده‌بندی ۱۲ تیمی لیگ ستارگان قطر العربی با ۲۹ امتیاز پنجم شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهرداد محمدی اخبار لژیونرها مهرداد محمدی مهرداد محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۱۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه ها مردم را با جریانات اخیر همراه کنند

ایسنا/کردستان معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان گفت: رسانه ها نباید نسبت به اقدام مقتدرانه سپاه بی تفاوت باشند و با تحلیل های صحیح و قوی خود، روایت دشمن را رد کنند و فضا و جامعه را با تحلیل های درست قانع و گرم کنند.

رمضانی امروز یکشنبه (۲۵ فروردین) در جلسه هماهنگی روابط عمومی و رسانه‌های استان کردستان درباره عملیات تنبیهی جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونسیتی برگزار شد، با قدردانی از حملات گسترده شب گذشته سپاه علیه اسرائیل اظهار کرد: طی عملیات شب گذشته، جلوه دیگری از عنایت خاصه الهی را در حمله جمهوری اسلامی ایران به سرزمین های مقدس اشغالی که با ظلم و زور رژیم خبیث صهیونیستی اشغال شده است، مشاهده شد.

وی ضمن قدردانی از حملات گسترده شب گذشته سپاه علیه رژیم صهیونیستی، این اقدام را تاریخی و موجب رعب و وحشت گسترده استکبار جهانی دانست و تصریح کرد: در طول 75 سال اخیر رژیم جعلی صهیونیستی طوری وانمود ‌می‌کرد که جزو قدرت برتر است اما در عملیات طوفان‌الاقصی و وعده صادق با رمز مقدس یا رسول الله (ص) حیثیت و هیمنه پوشالی آنان از بین رفت.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کردستان، با بیان اینکه کسانی که در طول تاریخ جان دادند که ظلم به بشریت مبنای جدی و ریشه‌دار پیدا نکند، همیشه زنده هستند، بیان کرد: استراتژی های رژیم صهیونسیتی امروز در بلوغ خود، در طوفان الاقصی و وعده صادق با رمز مقدس یا رسول الله به هم ریخت و هیمنه دشمن نابود شد.

به گفته وی، در عملیات شب گذشته، ۵۰ درصد پهپادها به هدف نشسته است؛ اگرچه قصد جمهوری اسلامی حمله به شهرک نشینان نبوده، بلکه اقدامی کاملا قانونی و منطقی در برابر توطئه های غیرقانونی و ضد بشری رژیم صهیونیستی است.

رمضانی با بیان اینکه در حوزه رسانه دچار ضعف هستیم و این در حالی است که در دنیای امروز نیز درگیر جنگ رسانه‌ای هستیم، عنوان کرد: اگر در جنگ سخت پیروز میدان باشیم و در جنگ نرم و اقناع افکار عمومی عقب باشیم، کار دشوار می شود؛ بر همین اساس رسانه ها باید به صورت خودجوش و دغدغه مندانه موضوع را پیگیری کرده و در اولویت قرار دهند.

نتهای پیام 

دیگر خبرها

  • رد پیشنهاد 60 میلیونی برای ستاره بارسا: کم است!
  • بهار نکوی شجاعیان در تیمِ شجاعی
  • نه؛ خبری از سعید معروف نشد
  • بازیکن استقلال در آستانه جدایی
  • پرسپولیس قهرمان خواهد شد | بارها فریاد می‌زدم که در این پست بازیکن می‌خواهیم
  • تشت رسوایی یورونیوز/ پیش فرضهایی که ابطال شد
  • رسانه ها مردم را با جریانات اخیر همراه کنند
  • آخر و عاقبت بمب نقل و انتقالات استقلال؛ ستاره‌ای که خاموش شد!
  • برد سخت تیم آلمانی با درخشش ستاره ایرانی/ یخچالی بهترین بازیکن شد
  • رسانه‌های رژیم اشغالگر: به سمت یک واقعه اساسی می‌رویم که چهره جنگ را تغییر خواهد داد