Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@05:22:38 GMT

جریمه سنگین در انتظار ناقضان قرنطینه در کامبوج

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۱۴۴۶

اعمال محدودیت‌های کرونایی در بسیاری از کشورهای جهان همزمان با افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا تشدید شده است. خبرگزاری میزان - موج‌ جدید ابتلا به ویروس کرونا شمار زیادی از کشورهای جهان را فراگرفته است.   آغاز واکسیناسیون در لیبی   مقام‎های بهداشتی لیبی، می‎گویند واکسیناسیون کرونا در این کشور با تزریق واکسن به «عبدالحمید الدبیبه»، نخست وزیر لیبی، آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  اعتراضات در رومانی   معترضان در پایتخت رومانی در بخارست به خیابان‌ها رفته  و اعتراض خود را نسبت به اقدامات محدود کننده مبارزه با شیوع کووید-۱۹ حتی با افزایش مبتلایان و مرگ‌های روزانه اعلام کردند.   مرگ و میر بالا در مکزیک   مکزیک با ثبت ۲ هزار و ۱۲ مورد جدید مرگ و میر ناشی از کووید-۱۹ یکی از بالاترین روکرود‌های روزانه را در طول همه گیری این ویروس به ثبت رسانده است.   مجموع تلفات این کشور ۲۰۹ هزار و ۲۱۲ نفر است. بیشتر بخوانید: آمار جهانی کرونا تا ۲۲ فروردین آمار جهانی کرونا تا ۲۱ فروردین تشدید محدودیت‌ها در تونس   نخست وزیر تونس، می‎گوید که برای مقابله با افزایش مبتلایان به انواع ویروس کرونا و به دنبال درخواست ریاست جمهوری این کشور، مقررات منع رفت و آمد تشدید شده است.   اعتراضات در فنلاند   در فنلاند چند صد نفر روز شنبه علیه محدودیت‌های کرونایی در شهر هلسینکی، پایتخت این کشور اعتراض کردند.    این اعتراضات با بازداشت ۲۰ تن از معترضان همراه بود.   افزایش تلفات روزانه در هند   هند با ثبت ۷۹۲ مورد جدید مرگ و میر ناشی از ویروس کووید-۱۹، رکورد بیشترین آمار تلفات روزانه در ۵ ماه گذشته را به ثبت رساند.   این کشور با موج جدید ابتلا‌ها مواجه است.   تهدید نقض کنندگان قرنطینه در کامبوج   نخست وزیر کامبوج در تازه‌ترین اظهارات خود، نقض کنندگان قرنطینه را به حبس تهدید کرده و به کارمندان دولتی گفته است که در صورت عدم واکسیناسیون ممکن است شغل خود را از دست بدهند.   محدودیت‌ها در کلمبیا   پایتخت کلمبیا برای کاهش سرعت موج سوم همه گیری ویروس کووید-۱۹، محدودیت‌های سختگیرانه‌ای را اعمال کرده است.   به گفته شهردار این شهر، تنها مشاغل حیاتی اجازه فعالیت دارند.   انتهای پیام/ برچسب ها: حوادث بین الملل کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا حوادث بین الملل کرونا محدودیت ها کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۱۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت اتباع افغانستانی به کشور خود + فیلم

اتباع افغانستانی به صورت روزانه از مرکز بازگشت امام رضا(علیه السلام) در خاوران تهران به کشور خود بازگردانده می شوند.

 به گفته سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری تهران ، در این مرکز روزانه بازگشت اتباع غیر مجاز افغانستانی و خود معرف نیز صورت می گیرد.

اتباع افغانستانی در این مرکز پس از گروه بندی و ثبت اثر انگشت، عکس برداری از آنها صورت می پذیرد و مشخصاتشان گرفته و ثبت می شود و سپس راهی کشورشان می شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • مرگ کشاورزی با قطع روزانه برق چاه‌ها در اوج نیاز کشاورزان
  • کلنگ زنی احداث پست قرنطینه دامپزشکی در خانمیرزا
  • آغاز ساخت پست قرنطینه دامپزشکی در شهرستان خانمیرزا
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • بازگشت اتباع افغانستانی به کشور خود + فیلم
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا