Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@11:56:23 GMT

فرشید چشم‌انتظار اولین فرصت در تیم جدید (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۱۴۷۳

فرشید باقری که در دیدار برابر ماشین سازی نتوانست برای گل گهر بازی کند، هنوز شرایط مشخصی برای مصاف با پیکان ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، هافبک دفاعی سال های اخیر تیم فوتبال استقلال درنهایت از این تیم جدا شد و حالا در گل گهر انگیزه های زیادی برای نشان دادن توانایی های خود دارد، اما مصدومیت مانع حضور او در ترکیب آبی پوشان سیرجانی شده و شرایط او برای دیدار روز آینده شاگردان امیرقلعه نویی مقابل پیکان نیز در ابهام قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جلال امیدیان مربی تیم فوتبال گل گهر در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر پیکان که روز آینده در ورزشگاه شهر قدس برگزار می شود به این موضوع اشاره کرد و تاکید داشت که هنوز وضعیت این بازیکن برای دیدار برابر شاگردان مهدی تارتار مشخص نیست و کادر فنی گل گهر در انتظار نظر پزشکان تیم فوتبال باشگاه است.

 

 


در دیدار برابر ماشین سازی باز هم امیرقلعه نویی از زوج علیزاده و زنده روح در پست هافبک تدافعی استفاده کرد و بی شک آماده شدن فرشید باقری می تواند گل گهر را با انرژی و توان بیشتری به مصاف حریفان خود در بازی های آینده بفرستد.

فرشید باقری استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فرشید باقری استقلال تهران دیدار برابر گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۱۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت 48 ساعته کمیته انضباطی به نکونام و مربیان استقلال

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد:

" با توجه به تخلف صورت گرفته از سوی جواد نکونام(سرمربی)، مهدی هاشمی‌نسب، محمد نوازی ، بهزاد غلامپور و کیانوش رحمتی «مربیان» تیم استقلال تهران مبنی بر عدم رعایت ماده 71 مقررات انضباطی و نشر اکاذیب علیه داور مسابقه در مصاحبه پس از دیدار مقابل تیم آلومینیوم اراک از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور هفته بیست و دوم نفرات فوق باید دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت 48 ساعت به کمیته انضباطی ارسال کنند."

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نکونام در استقلال ماندگار شد نکونام: نخواستم پیراهن استقلال را عوض کنم

دیگر خبرها

  • استقبال سرمربی تیم ملی ترکیه‌ از دیدار برابر ایران
  • سرمربی تیم ملی ترکیه از دیدار برابر ایران استقبال کرد
  • دیدار قلعه‌نویی با مونتلا/ استقبال سرمربی تیم ملی ترکیه از دیدار برابر ایران
  • «خمز» و دستیارانش در آستانه جدایی از تیم فوتبال تراکتور تبریز
  • فرصت ۲ روزه کمیته انضباطی به جواد نکونام
  • فرصت 48 ساعته کمیته انضباطی به نکونام و مربیان استقلال
  • فرصت ۴۸ ساعته کمیته انضباطی به کادرفنی استقلال
  • ژاوی: یک جنگ ترسناک در انتظار ماست
  • پیکانی‌ها از فرودگاه به محل تمرین رفتند؛ ریکاوری بدون استراحت
  • پیکانی‌ها از فرودگاه به خانه نرفتند!