Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@20:55:59 GMT

آمار کرونا زنجان ۲۲ فروردین؛ ۲ فوتی و ۹۷۴ ابتلای جدید

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۱۶۳۸

آمار کرونا زنجان ۲۲ فروردین؛ ۲ فوتی و ۹۷۴ ابتلای جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان آمار مبتلایان، بهبود یافتگان و فوتی‌های مبتلا به کرونای ۲۲ فروردین‌ماه این استان را تشریح کرد.

پرویز قزلباش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به صبح امروز _۲۲ فروردین‌ماه_ ۹۴۷ نفر به آمار مبتلایان به کرونا در استان زنجان افزوده شده است، اظهار کرد: از این تعداد ۹۳۱ مورد مثبت سرپایی و ۴۳ مورد مثبت بستری بوده‌اند، همچنین در مجموع تاکنون تست کرونای ۷ هزار و ۴۶۵ نفر بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی مثبت اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر ۶۷۳ نفر به علت ابتلاء به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان زنجان بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۲ فوتی جدید کرونا در استان زنجان ثبت شده است، گفت: در مجموع تاکنون یک هزار و ۲۲۶ نفر به علت ابتلاء به این ویروس در استان جان خود را از دست داده‌اند.

قزلباش خاطرنشان کرد: از مجموع بیماران مبتلا به این ویروس هم تا امروز ۶ هزار و۷۷ نفر با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده‌اند. تاکنون ۲۲ هزار و ۱۵ نفر به علت مشکوک بودن به این ویروس در مراکز درمانی استان نمونه‌برداری و بستری شده‌اند.

کد خبر 486202

منبع: ایمنا

کلیدواژه: زنجان ابتلا به کرونا در زنجان وضعیت کرونا در زنجان کرونا در زنجان رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان آمار ابتلای کرونا در زنجان آخرین آمار کرونا در زنجان بستری شدگان کرونا در زنجان ویروس کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۱۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگیری صرفه‌جویی در اولویت برنامه‌های مصارف آب شرب و کشاورزی زنجان

ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان با اشاره به ورودی سدهای استان با توجه به بارندگی‌ها، گفت: سد تهم تاکنون حدود ۲ میلیون مترمکعب ورودی داشته که این میزان سال قبل همین موقع حدود ۶.۵ میلیون مترمکعب بود.

اکبر باقری امروز (چهارشنبه ۸ فروردین ماه) در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: سد کینه‌ورس که تامین‌کننده آب شرب شهرهای ابهر و خرمدره است، تاکنون حدود ۲ میلیون مترمکعب ورودی داشته که این میزان سال قبل همین موقع حدود ۳ میلیون مترمکعب بود. 

وی با بیان اینکه سد گلابر نیز ۲ میلیون مترمکعب تاکنون آورد داشته که این میزان سال قبل حدود ۲.۵ میلیون مترمکعب بود، ادامه داد: سد تالوار نیز تاکنون ۸ میلیون مترمکعب ورودی ثبت شده داشته که این میزان سال قبل حدود ۱۸ میلیون مترمکعب بود و این موضوع نشان می‌دهد که بایستی صرفه‌جویی را در اولویت برنامه‌های مصارف شرب و کشاورزی قرار دهیم.

اکبری در بخش دیگر سخنان خود درباره وضعیت بارش‌های استان، گفت: از ابتدای سال آبی تا ۲ فروردین امسال حدود ۱۶۱ میلی‌متر بارندگی داشتیم که این میزان در سال قبل که حدود ۱۸۲ میلی‌متر بود که با این آمار این میزان بارندگی، حدود ۱۱ درصد منفی نسبت به سال گذشته و نسبت به متوسط درازمدت حدود ۱۳ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۹۹ درصد مسافران نوروزی از سفر به اصفهان راضی هستند/ رکوردزنی باغ گل‌ها در آمار بازدیدها
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • ثبت ۲۱۰۰پرواز از آغاز سفرهای نوروزی در فرودگاه مهرآباد/جلوگیری از کم فروشی و گرانفروشی در نوروز
  • کاهش ۵۰ درصدی فوتی‌ها در جاده‌های استان گلستان
  • قرارگیری صرفه‌جویی در اولویت برنامه‌های مصارف آب شرب و کشاورزی زنجان
  • آمار تصادفات فوتی در استان سمنان ۵۳ درصد کاهش داشت
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • تصادفات جاده‌ای در خراسان جنوبی، جان ۹ نفر را گرفت
  • آمار هولناک از به خاک و خون کشیده شدن دانش آموزان در جنگ غزه
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید