Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@15:55:45 GMT

بازدید مقامات از پارس جنوبی ممنوع است

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۱۶۷۵

بازدید مقامات از پارس جنوبی ممنوع است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند، استاندار بوشهر ظهر امروز در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا استان بوشهر با بیان اینکه محدودیت رفت و آمد به سواحل و تفرجگاه‌های استان بوشهر از ۲ ماه قبل از عید نوروز اعمال می‌شد بیان کرد: مسدود شدن راه‌های ورودی به استان بوشهر در راستای شکسته شدن زنجیره انتقال ویروس کرونا همواره اعمال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از شعله‌ور شدن آتش ویروس کرونا در همه جهان خبر داد و عنوان کرد: با وجود اعمال محدودیت‌ها در نقاط مختلف جهان، ولی شاهد شعله‌ور شدن آتش ویروس کرونا در نقاط مختلف جهان هستیم که نشان از انتشار ویروس جهش یافته انگلیسی و عادی‌انگاری برخی افراد است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه کرونا در همه جهان شعله‌ور شده است افزود: دورهمی‌های خانوادگی، حضور در تجمعات از جمله پاساژها، مراکز خرید و سفر‌ها و از آن طرف بی‌توجهی نسبت به دستورالعمل‌های بهداشتی مانند استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی زمینه افزایش مبتلایان به کرونا را فراهم کرده است.

گراوند با تاکید بر همکاری همگانی برای رعایت ضوابط بهداشتی و کاهشی شدن ابتلا و بستری‌های بخش کرونایی بیمارستان‌ها تاکید کرد: اگر مراقبت‌های لازم انجام نشود افزایش ابتلا و بستری‌ها شدت می‌گیرد و غیر قابل کنترل می‌شود.

او جلوگیری و پیشگیری از ابتلا به کرونا را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: سلامتی مهم‌ترین جایگاه در جامعه دارد و دین مبین اسلام به این موضوع تاکیدات فراوانی کرده است که باید در همه جوانب نسبت به سلامتی همدیگر با رعایت دستورات بهداشتی کمک کنیم.

رئیس ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر با بیان اینکه هیچ کس در ابتلا به بیماری کرونا در امان نیست تاکید کرد: تنها راه مصون ماندن از ابتلا به کرونا رعایت دستورالعمل بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و شستشوی دست‌ها با آب و صابون است.

گراوند همدلی و همراهی همه آحاد جامعه در راستای مقابله با کرونا را یک ضرورت دانست و ادامه داد: برای رسیدن به آرامش باید همه برای کنترل بیماری کرونا و جلوگیری از انتشار آن دست به دست هم دهند.

بیشتر بخوانید

کرونا سفر اعضای کمیسیون برنامه به عسلویه را لغو کرد

او با تاکید بر منتفی شدن بازدید‌ها از تاسیسات و صنایع نفت و گاز استان بوشهر بیان کرد: بازدید مقامات از پارس جنوبی تا برگشت استان بوشهر به شرایط آرام و عادی کرونایی منتفی و ممنوع است.

استاندار بوشهر رعایت محدودیت‌ها در فعالیت مشاغل بر اساس رنگ‌بندی شهرستان‌ها را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: تمام محدودیت‌ها باید در فعالیت مشاغل بر اساس رنگ‌بندی تعیین شده در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر باید اعمال و با متخلفان برخورد قاطع قضایی شود.

گراوند با تاکید بر همکاری همگانی با رعایت ضوابط بهداشتی برای شکسته شدن شیب صعودی بستری و ابتلا به کرونا افزود: دستگاه قضایی و دادستان‌ها خدمات قابل توجهی در عرصه برخورد با متخلفان انجام داده‌اند که باید این مهم همچنان در دستور کار داشته باشند.

او با تاکید بر اعمال محدودیت‌ها در دستگاه‌های اجرایی و ادارات در فعالیت کارکنان گفت: حراست دستگاه‌های اداری و اجرایی باید بازرسی و نظارت ویژه در رعایت اعمال محدودیت‌ها در ادارات مورد توجه قرار دهند.

رئیس ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر با اشاره به افزایش بستری‌های کرونایی در بیمارستان‌های استان بوشهر بر آماده شدن بیمارستان صحرایی تاکید کرد و گفت: منطقه دوم نیروی دریایی سپاه و ستاد بحران استان بوشهر بیمارستان‌های صحرایی برای راه‌اندازی آماده کنند تا در صورت رسیدن به بحران، از این ظرفیت استفاده شود.

گراوند از ممنوعیت اقامت در سواحل و تفرجگاه‌های استان بوشهر خبر داد و تاکید کرد: با توجه به شرایط سخت کنونی، حضور در آرامستان‌ها در شهر‌های مختلف استان بوشهر با بیش از ۳۰ نفر ممنوع است.

او با اشاره به روند افزایشی اشغال تخت‌های بیمارستانی ادامه داد: اگر تا ۱۰ روز دستورالعمل‌های بهداشتی در همه زمینه‌ها رعایت شود می‌توان زمینه پیشگیری از بیماری در جامعه فراهم کرد تا بتوان به برنامه‌های ویژه ایام ماه مبارک رمضان پرداخت.

استاندار بوشهر بر استفاده از فضای مجازی و شبکه استانی صدا و سیما در برگزاری برنامه‌های ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا پارس جنوبی سفر مقامات کووید ۱۹ استاندار بوشهر استان بوشهر محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۱۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم حمایت مقامات قضایی از اهداف مجمع امر به معروف و نهی از منکر

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ خضر فقیه ظهر دوشنبه در تجمع اعضای این مجموعه که در پی حمایت از اقدام غرورآفرین سپاه در عملیات (وعده صادق) برگزار شد، گفت: اهداف مجمع رهروان امر معروف و نهی از منکر استان بوشهر اهدافی مردم پایه و عمومی به شمار می‌آید که شایسته است در راستای بهتر اجرا شدن آن مقامات قضائی حمایت خود را از این مجمع افزایش دهند.

مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر توجه مسئولین ذیربط را به مسائل فرهنگی بسیار مهم دانست و تصریح کرد: تجمعات مردمی در حمایت از اقدام غرورآفرین سپاه در عملیات وعده صادق نشان دهنده حضور و مشارکت مردم در اقدامات فرهنگی است.

وی در پایان با اشاره به اقدامات شاخص این مجمع در سال ۱۴۰۲ عنوان کرد: پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی، پیگیری مطالبات مردمی، اقدامات فرهنگی متعدد، فعالیت در فضای مجازی و زمینه‌سازی برای اشتغال جوانان برخی از اقدامات شاخص این مجمع محسوب می‌شود.

کد خبر 6085423

دیگر خبرها

  • استفاده از آیفون و اپل واچ در ارتش کره جنوبی ممنوع شد
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است
  • صید ماهی مرکب در صیدگاه‌های استان بوشهر ممنوع است
  • چرا ثبت اظهارنامه برای مقامات و سران ممنوع شد؟!
  • لزوم حمایت مقامات قضایی از اهداف مجمع امر به معروف و نهی از منکر
  • پیش بینی فعالیت توده هوای ناپایدار در جو خراسان جنوبی
  • روانخواه: پارس جنوبی دیگر متعلق به تهران نیست!
  • روانخواه پیشنهاد استقلال را تایید کرد