Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@23:16:16 GMT

پشت پرده کشف 2 جنازه جوان با صورت خونین در فسا

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۱۷۴۷

پشت پرده کشف 2 جنازه جوان با صورت خونین در فسا

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: علت مرگ اجساد کشف شده در شهرستان فسا در دست بررسی است و نتیجه متعاقبا اعلام می‌گردد.

به گزارش رکنا، سرهنگ "کاووس محمدی"  اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر پیدایش 2 جسد در میدان خلیج فارس شهرستان فسا، بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران انتظامی در بررسی‎های اولیه مشاهده کردند که 2 نفر جوان مذکر ساکن شهرستان فسا و استان سیستان و بلوچستان در داخل یک سواری پژو پارس که صورت آنان خون آلود بوده است به دلیل نامعلوم فوت کرده‌اند.

معاون اجتماعی پلیس فارس با بیان اینکه کلیپی در همین خصوص در فضای مجازی منتشر شده است، عنوان داشت: اجساد کشف شده تحویل پزشک قانونی و در این خصوص پرونده با هماهنگی مقام قضائی تشکیل و علت اصلی مرگ متعاقبا اعلام می‌گردد.

سرهنگ "محمدی" به شهروندان توصیه کرد هرگز به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و هرگونه اخبار صحیح را از منابع رسمی و سایت خبرگزاری پلیس دنبال کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اجساد اخبار حوادث مرگ اجساد کشف شهرستان فسا سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ایران ویدئو کرونا مرد بازیگر سینما و تلویزیون آزار شیطانی تجاوز جنسی تجاوز خودکشی سرباز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۱۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان در بیرجند

سرهنگ کارگر فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان بیرجند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت. 

او افزود: مأموران کلانتری ۱۳ شهرستان بیرجند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، ۳ سارق را در این خصوص شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند. 

سرهنگ کارگر بیان کرد: متهمان دستگیر شده ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شدند، اما با رو به رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند با بیان اینکه متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند، تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • پیدا شدن بقایای ۳ جوان مفقود شده در دامنه کوه سبلان
  • پیدا شدن بقایای ۳ جوان مفقود شده در ییلاقات سامانلو مشگین‌شهر
  • جنازه ۳ جوان مفقود شده در سبلان پیدا شد
  • قتل خونین پسر تهرانی در درگیری خیابانی
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • پليس شهرستان رودبارجنوب به آدم ربايي دو پسر جوان پايان داد
  • پایان آدم ربایی ۲ پسر جوان در رودبارجنوب
  • پایان آدم ربایی دو پسر جوان در رودبارجنوب
  • توقیف ۴۲ تن رب غیر بهداشتی در تربت حیدریه
  • جشن تولد خونین در باغ ویلا | قتل دلخراش دو جوان با شلیک گلوله