Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین معاون عملیات ترافیک راهور نیروی انتظامی گفت: براساس مصوبه کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا هر گونه اخذ مجوز برای تردد بین شهری به عهده فرمانداری ها بوده و پلیس راهور مجری اجرای این مصوبه است.

سرهنگ رسول ابراهیمی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: پلیس راهور هیچ گونه مجوزی مبنی بر تردد بین شهری صادر نمی کند و تنها متولی صدور این مجوز فرمانداری ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدت زمان این مجوز قابل تمدید نیست و در صورت لزوم باید درخواست جدید صادر شود.

وی ادامه داد: بر اساس این مجوز تردد بین شهری در شهرهای قرمزو نارنجی در فرم یکپارچه ای توسط فرمانداری ها تکمیل و برای اجرا به پلیس راهور استان و شهرستان ها ارسال می شود.

ابراهیمی با بیان اینکه اکنون ۲۵۷ شهر در وضعیت قرمز و ۱۲۹ شهر در وضعیت نارنجی قرار دارند، گفت: این مجوز برای افرادی که دارای فعالیت اداری، بهداشتی و قضایی هستند، صادر می شود و براساس این ابلاغیه صدور مجوز برای ماموریت های اداری که دارای مجوز صادره از سوی سازمان ها، ادارت و وزارتخانه ها هستند، ملاک عمل بوده و نیازی به مجوز فرمانداری ها نیست.

وی تاکید کرد: ورود خودروهای با پلاک غیربومی به شهرهای گروه قرمز و نارنجی ممنوع و خروج خودروها با پلاک بومی از این شهرها نیز ممنوع است.

جانشین معاون عملیات ترافیک پلیس راهور ادامه داد: ثبت تخلفات ترددهای غیرمجاز در این طرح توسط دوربین های مکانیزه ثبت تخلف در شهرها و جاده ها و تیم های گشتی پلیس صورت می گیرد.

ابراهیمی افزود: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت های تردد شبانه خودروها در همه شهرهای گروه قرمز و نارنجی و زرد و آبی از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد همچنان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: پلیس راهور اجرای این طرح را تشدید کرده و به صورت محسوس و نامحسوس ورود و خروج خودروها را کنترل می کند.

جانشین معاون عملیات ترافیک راهور نیروی انتظامی گفت: براساس ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا ورود پلاک های غیر بومی به شهرهای قرمز ممنوع و متخلفان یک میلیون تومان و ورود به شهرهای نارنجی ۵۰۰ میلیون تومان جریمه می شوند.

به گفته وی، همه شهرها مشمول محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا سه بامداد شده و ۲۰۰ هزار جریمه خواهند شد.

لینک کوتاه: asriran.com/003Gbi

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تردد بین شهری فرمانداری ها پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۱۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس

خبرگزاری فارس از ماجرای تجمع امروز در مقابل فرمانداری بندرعباس گزارشی تهیه کرده است.

این خبرگزاری نوشت: امروز جمعی از اهالی روستای جمال احمد بندرعباس در اعتراض به حادثه در محدودۀ این روستا در مقابل فرمانداری شهر تجمع کردند.

فیلم‌های منتشرشده از این تجمع نشان می‌دهد معترضان پس از حضور در مقابل فرمانداری با مسئولان استان گفتگو کرده‌اند.

اما ماجرا چیست؟ عصر دیروز در جریان تعقیب‌وگریز پلیس و یک خودروی کوییک در بندرعباس، پلیس طبق قانون به‌کارگیری سلاح به‌سمت لاستیک خودرو شلیک کرده که یکی از تیر‌ها به یکی از سرنشینان خودرو برخورد کرده و باعث فوت او شده است.

فرماندهی انتظامی بندرعباس دربارۀ این ماجرا گفته: مأموران در ادامۀ طرح مقابله با قاچاق خودرو‌های شوتی سوخت‌بر، به یک دستگاه خودروی کوییک دارای شیشه‌های کاملا دودی، با دو نفر سرنشین مشکوک شدند، اما سرنشینان این خودرو به اخطار پلیس بی‌توجهی کردند و با انجام حرکات نمایشی خطرناک و تغییر مسیر به‌سمت اتوبان متواری شدند.

مأموران نیز با رعایت کامل قانون به‌کارگیری سلاح، با هدف متوقف‌کردن خودرو، اقدام به شلیک به سمت لاستیک کردند که با توجه به سرعت بالا و وجود پستی و بلندی‌های زیاد مسیر حرکت، تیر شلیک شده، پس از انحراف، به سرنشین خودرو اصابت کرده و منجر به فوت او شد.

بررسی‌های اولیه از فعالیت این خودرو در زمینۀ قاچاق سوخت خبر می‌دهد، اما نتیجۀ نهایی بررسی‌های تخصصی، متعاقبا اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به محدوده‌های شهری برای تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • دلیل تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس چه بود؟
  • ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس
  • شهرهایی که درختان را اولویت قرار دادند
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • اتوبوس های گازسوز درون شهری تعیین و تکلیف شد
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • هواشناسی اصفهان درباره بارش‌های همرفتی هشدار نارنجی صادر کرد