Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@07:54:39 GMT

قیمت آش و حلیم در ماه رمضان

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۲۰۸۲

مطابق با هماهنگی‌های انجام شده آش و حلیم با قیمت مصوب در ماه رمضان عرضه خواهد شد. خبرگزاری میزان _ مهر نوشت: با توجه به استقبال مردم از آش و حلیم در ماه مبارک رمضان، هر ساله نزدیک به این ایام نرخ‌های مصوبی برای این کالا‌ها اعلام می‌شود.   امسال نیز طبق هماهنگی‌های انجام شده بین دستگاه‌های متولی، مقرر شد هر کیلوگرم حلیم ساده ۴۱ هزار تومان،  حلیم با مخلفات (شامل دارچین، کنجد، روغن حیوانی، نارگیل و …) ۴۵ هزار تومان، آش رشته ساده ۴۰ هزار تومان، آش رشته با مخلفات ۴۳ هزار تومان، آش شله قلمکار ساده ۴۱ هزار تومان و آش شله قلمکار با مخلفات ۴۵ هزار تومان، عرضه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  همچنین هر پرس آش و حلیم نیز به قیمت ۲۰ هزار تومان عرضه خواهد شد.   ناگفته نماند که این اقلام به صورت اینترنتی و بسته بندی شده نیز قابل عرضه خواهند بود و از سویی دیگر نیز از نظر بهداشتی واحد‌های صنفی تحت نظارت دقیق دستگاه‌های متولی هستند.   کالا                                    ساده               با مخلفات آش رشته                      ۴۰ هزار تومان        ۴۳ هزار تومان آش شله قلمکار              ۴۱ هزار تومان        ۴۵ هزار تومان حلیم                            ۴۱ هزار تومان        ۴۵ هزار تومان هر پرس آش و حلیم        ۲۰ هزار تومان        ۲۰ هزار تومان   بیشتر بخوانید: پخش زنده برنامه سحرگاهی شبکه دو از کربلای معلی انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود. برچسب ها: آش حلیم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آش حلیم ۴۱ هزار تومان ۴۵ هزار تومان آش و حلیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۲۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه گوشت تنظیم بازاری وارداتی به زودی در سراسر کشور

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، مسعود رسولی اظهار کرد: امروز در تمام فروشگاه‌های زنجیره‌ای و غرف میادین، ران،‌ دست و راسته گوساله به قیمت ۲۹۹ هزارتومان،‌ چرخ‌کرده ۲۷۵ هزارتومان و مخلوط نیز با قیمت ۲۸۵ هزارتومان عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: قیمت گوشت گوسفندی شنبه یک اردیبهشت ۱۴۰۳

وی افزود: فعلا این گوشت تنظیم بازاری وارداتی برای تهران و البرز است ولی از روزهای آینده با افزایش واردات در سایر استان‌ها نیز عرضه صورت می گیرد.

دبیر انجمن صنفی صنعت گوشت بسته بندی و پروتئینی کشور که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، تصریح کرد: به نظر می رسد تا ۲۰ روز آینده گوشت تنظیم بازاری وارداتی در سراسر کشور و در کلیه فروشگاه ها عرضه شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227882 برچسب‌ها گوشت قرمز

دیگر خبرها

  • پوشاک مستعمل در مشهد آزادانه به فروش می رسد
  • پوشاک مستعمل در مشهد آزادانه به فروش می‌رسد
  • شرایط واگذاری سهام استقلال اعلام شد + عکس
  • شرایط واگذاری سهام پرسپولیس اعلام شد + عکس
  • جدیدترین قیمت فروش آپارتمان در مناطق 22گانه تهران (+عکس)
  • تورم‏‏‌سنجی در فایل‏‏‌های آپارتمانی
  • ۵۶۰ هزار افطاری ساده و گرم در حرم حضرت معصومه (س) توزیع شد
  • گوشت تنظیم بازاری وارداتی به زودی در سراسر کشور عرضه می‌شود
  • عرضه گوشت تنظیم بازاری وارداتی به زودی در سراسر کشور
  • چهارمین هاوینگ بیت کوین انجام شد