Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، حسین قاسمی اظهار داشت: بر اساس این تصمیم و با هدف جلوگیری از پیامدهای منفی محدودیت‌ها در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و سایر موارد مشابه، تردد مسافری انجام نخواهد شد.

مدیر کل امور مرزی وزارت کشور افزود: بر این اساس دارندگان پروانه‌های اقامت معتبر، روادیدهای تحصیلی، درمانی، سرمایه‌گذاری، بازرگانان و تجار، با حق کار و مهر خروج و مراجعت از پلیس مهاجرت و گذرنامه می‌توانند با مراجعه از مرزها تردد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا در این راستا خاطر نشان کرد: مراتب به استانداران ذیربط و نیروی انتظامی جهت اجرا ابلاغ شده است.

پربیننده ترین کدام مشاغل از امروز اجازه فعالیت ندارد؟ تمایل آموزش و پرورش به برگزاری حضوری امتحانات حقوق کدام معلمان افزایش نمی‌یابد؟ رتبه بندی فرهنگیان مشمول نیروهای خدماتی نیست احتمال تصویب رتبه بندی فرهنگیان در هفته معلم

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مرز عراق برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۲۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم فوتبال دختران جوان ایران در جایگاه دهم آسیا

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، پس از به پایان رسیدن رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال بانوان زیر ۲۰ سال آسیا - ازبکستان ۲۰۲۴، کنفدراسیون فوتبال آسیا رتبه بندی نهایی را بر اساس نتایج اعلام کرد.

رتبه بندی اعلام شده از سوی AFC شامل حضور تیم‌ها در مرحله مقدماتی و نهایی است. بدین ترتیب تیم فوتبال دختران زیر ۲۰ سال ایران در جایگاه دهم آسیا قرار دارد.

تیم‌های کره شمالی، ژاپن و استرالیا در رده‌های اول تا سوم جای دارند.

دیگر خبرها

  • صادرات حدود ۵۲ میلیارد مترمکعب گاز به عراق به ارزش ۱۵ میلیارد دلار
  • صادرات حدود ۵۲ میلیارد مترمکعب گاز به عراق‌ به ارزش ۱۵ میلیارد دلار
  • فیلم/ تمدید صادرات گاز ایران به عراق
  • جهش چشم‌گیر استقلال در آسیا
  • استقلال از پرسپولیس و سپاهان جلو زد!
  • تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق پنج سال دیگر
  • تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق
  • قرارداد صادرات گاز ایران به عراق تمدید شد
  • جایگاه دهم آسیا سهم دختران جوان فوتبال ایران
  • تیم فوتبال دختران جوان ایران در جایگاه دهم آسیا