Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@16:38:28 GMT

۱۰ باشگاه ورزشی در خرم‌آباد پلمب شد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۲۴۵۷

۱۰ باشگاه ورزشی در خرم‌آباد پلمب شد

به گزارش ایرنا سرهنگ احمدرضا احمدیان روز یکشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: این اقدام توسط اداره نظارت بر اماکن عمومی استان و اداره ورزش و جوانان خرم آباد صورت گرفت و ۱۰ باشگاه ورزشی پرورش اندام به علت نقض محدودیت های کرونا پلمب شدند. 

وی گفت: مدیران این واحدها در صورت فک پلمب براساس ماده ۵۴۳ قانون مجازات اسلامی، به دادسرا معرفی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هشت بیمار کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های لرستان جان باختند و تعداد قربانیان کرونا در این استان به یکهزار و ۴۴۱ نفر رسیده است.

شمار مبتلایان کرونا در استان به ۸۶ هزار و ۹۸ نفر رسیده است و در حال حاضر تمامی شهرهای لرستان در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا انتظامی لرستان محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا انتظامی لرستان ویروس کرونا انتظامی لرستان محدودیت های کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۲۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد مقطعی محور سوادکوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ یدالله جهان تاب در تشریح این خبر، گفت: به منظور اجرای عملیات تعمیرات اساسی و بهسازی تونل چپ دره در محور سوادکوه، محور فوق از یکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به مدت ۵ روز، در زمان اجرای عملیات مسدود است.

وی با بیان این که این محدودیت به صورت شبانه روزی خواهد بود، اظهار داشت: تردد در این مسیر در زمان اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از مسیر کناری تونل چپ دره امکان پذیر خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران، در خاتمه از رانندگان، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • پلمب یک رستوران بدلیل تخلفات بهداشتی در شادگان
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه
  • پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در سرچهان
  • احداث آتش بُر در روستای بیشه لرستان
  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در مراغه
  • محدودیت تردد به دلیل عملیات راهسازی در محور ایلام_صالح آباد
  • پلمب یک واحد دپوی چوب در شهرستان بهشهر
  • پلمب ۸ واحد صنفی متخلف در لامرد