Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@22:20:36 GMT

تاخت و تاز کرونا در بابل

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۲۵۳۵

تاخت و تاز کرونا در بابل

دکتر سید فرزاد جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: ۵۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های بابل بستری شدند و ۵۰ بیمار هم با بهبودی نسبی ترخیص شدند.

او افزود: در حال حاضر ۲۷۲ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى و ۴۷ نفر هم با حال بد در بخش مراقبت‌های ویژه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل به شهروندان توصیه کرد: با رعایت اصول بهداشتی برای کاهش روند این بیماری تلاش کنند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی بابل کرونا ویروس ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۲۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان مطهری قطب درمانی چشم پزشکی علوم پزشکی ایران خواهد شد

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، عبدالرضا پازوکی در نشست هم اندیشی با اعضای هیات علمی مجتمع حضرت رسول اکرم (ص) عنوان کرد: در سال ۱۴۰۰ خبر ناایمن بودن ساختمان بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) اعلام شد و هم‌اکنون به نقطه اجرایی آن رسیده‌ایم. در این راستا مقرر شده برخی درمانگاه‌ها و مراکز سرپایی به محوطه دیوار سنگی منتقل شوند و پیشاپیش باید از کادر درمان مجتمع برای همکاری درخصوص تخریب و جابه جایی بخش‌های ساختمان شماره ۳ تشکر کرد.

وی افزود: در صورت امکان و در کوتاه مدت برای جانمایی درمانگاه‌ها دنبال مکانی مناسب در نزدیکی مجتمع حضرت رسول اکرم (ص) هستیم تا در بازه زمانی ۶ ماهه، پس از ساخت سازه سبک در محوطه دیوار سنگی به آنجا منتقل شود.

پازوکی در ادامه عنوان کرد: با تغییر معاون توسعه شاهد پیگیری‌های مکرر از سازمان‌های مربوطه از جمله سازمان برنامه و بودجه و مجلس شورای اسلامی درخصوص اخذ مجوز‌های لازم برای بازسازی و مقاوم سازی مجتمع حضرت رسول اکرم (ص) و سایر پروژه‌های عمرانی دانشگاه هستیم.

وی ادامه داد: باید از تمامی پتانسیل‌ها و با رعایت ارزش‌های انسانی و الهی و به کارگیری هوش مصنوعی و حرکت به سمت بین المللی سازی، در راستای چابک سازی پروژه‌های عمرانی قدم برداشته و از تمامی پتانسیل موجود کمال استفاده را کنیم و در این راستا از ظرفیت خیرین سلامت نیز باید استفاده کرد، همانطور که مجتمع بیمارستانی حضرت مهدی (عج) در دانشگاه علوم پزشکی تهران به این طریق ساخته شده است.

پازوکی افزود: یکی از اقدامات مهم سال ۱۴۰۳ برگزاری جلسات با تمامی مدیران دانشگاه درخصوص نگارش برنامه ۵ ساله دانشگاه و نحوه سیاست‌گذاری آموزشی است. به‌عنوان مثال یکی از تصمیمات در آینده‌ای نزدیک تبدیل بیمارستان مطهری به عنوان قطب درمانی چشم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران خواهد بود.

دکتر نادر توکلی، سرپرست جدید مجتمع حضرت رسول اکرم (ص) نیز در این نشست عنوان کرد: مجتمع حضرت رسول (ص)، قطب آموزشی و درمانی کشور و یکی از مراکز ریفرال مورد توجه سایر مراکز درمانی است و به عنوان یکی از مراکزی که بیشترین تعداد سرویس درمانی در آن به انجام رسیده، مورد توجه است.

وی افزود: در ابتدای کار خود جلسات متعددی با گروه‌های مختلف درخصوص جابه جایی ساختمان شماره ۳ برگزار شد و نیاز است تا با مشاوره و شنیدن رهنمود‌های سایر اعضای هیات علمی برای تعیین سیاست‌های آینده درمانی و آموزشی مجتمع اقدامات لازم به عمل آید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی ٨ رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی کردستان
  • پایگاه اورژانس بانوان در همدان راه‌اندازی می‌شود
  • اعضای کودک خردسال مشهدی جان ۵ نفر را نجات داد
  • مراجعه بیش از ۳۳ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم‌ پزشکی بابل در نوروز ۱۴۰۳
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • بیانیه بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل در خصوص انتشار خبر «اقدام عجیب یک دندانپزشک در بابل!»
  • برپایی بیمارستان صحرایی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان
  • خدمات درمانی دانشگاه علوم‌پزشکی بابل به بیش از ۳۳ هزار بیمار
  • بانوی سبزواری به هفت بیمار نیازمند عضو جان بخشید
  • بیمارستان مطهری قطب درمانی چشم پزشکی علوم پزشکی ایران خواهد شد