Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجری طرح پایش دانشگاه آزاد اسلامی از تمدید مهلت ثبت درخواست برای شرکت در دومین دوره جلسات پیش‌دفاع دکتری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تا ۶ اردیبهشت خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمد علی‌اکبری با اشاره به برگزاری جلسات پیش‌دفاع متمرکز در اردیبهشت ۱۴۰۰، گفت: پیرو تصمیمات ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا در خصوص تعطیلی واحد‌های دانشگاهی مقرر شد مهلت ثبت درخواست برای شرکت در دومین دوره جلسات پیش‌دفاع دکتری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تا ۶ اردیبهشت تمدید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی اکبری ادامه داد: دانشجویانی که تا آخر وقت اداری (ساعت ۱۵:۳۰) روز دوشنبه ۶ اردیبهشت، رساله‌های آن‌ها در مرحله ۹ سامانه پژوهشیار قرار گرفته باشد، مجاز به رزرو برای شرکت در جلسات پیش‌دفاع متمرکز هستند. به گفته وی این دسته از دانشجویان باید در بازه زمانی ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت برای رزرو جلسه پیش دفاع به سامانه وادافا (https://vadafa.iauec.ac.ir) مراجعه کنند و تاریخ و زمان مورد نظر خود برای برگزاری جلسه را رزرو کنند. وی با بیان اینکه تاریخ شروع جلسات پیش‌دفاع متمرکز دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، ۲۵ اردیبهشت است، گفت:دانشجویانی که به هر دلیل نتوانند در این دوره پیش‌دفاع متمرکز شرکت کنند، باید در دوره‌ی بعدی شرکت کنند. مشاور رئیس دانشگاه اه آزاد اسلامی افزود: دانشجو، استاد راهنما و واحد دانشگاهی موظف به تکمیل و ارسال مدارک و مستندات لازم در سامانه پژوهشیار هستند. برچسب ها: دانشگاه آزاد ، پیش دفاع ، کرونا

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: دانشگاه آزاد پیش دفاع کرونا دانشگاه آزاد اسلامی پیش دفاع متمرکز جلسات پیش دفاع برای شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۲۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت مجلس با دوفوریت لایحه تمدید مهلت اجرای اساسنامه شرکت پست

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه علنی امروز مجلس تقاضای اعمال دو فوریت لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست ایران مطرح شد که نمایندگان با آن موافقت کردند.

بعد از تصویب دو فوریت، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این دومین بار است که مجلس شورای اسلامی اساسنامه شرکت ملی پست را تمدید می‌کند، دولت اصل لایحه را ارائه دهد.

وی اضافه کرد: ما در برنامه هفتم توسعه نتوانستیم در صندوق کار را پیش ببریم چون اساسنامه دچار اشکال است حداقل وزارت ارتباطات کار خودش را به درستی انجام دهد.

کد خبر 6084121 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • فردا، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • امروز، آخرین مهلت نام‌نویسی برای شرکت در آزمون فلوشیپ/ مهلت ثبت‌نام تمدید نمی‌شود
  • مهلت اجرای قانون اساسنامه «شرکت ملی پست» به مدت دو سال تمدید شد
  • تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست 
  • تمدید دو ساله مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست توسط مجلس
  • موافقت با دو فوریت لایحه تمدید مهلت اساسنامه شرکت پست
  • موافقت مجلس با ۲ فوریت لایحه تمدید مهلت اجرای اساسنامه شرکت پست
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه علامه طباطبایی
  • موافقت مجلس با دوفوریت لایحه تمدید مهلت اجرای اساسنامه شرکت پست
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ دوباره تمدید شد