Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنجری گفت:سامانه «معین کالا» باید پل ارتباطی قوی بین تولید کننده و مصرف کننده باشد و باید علاوه بر ساماندهی این مجموعه به دنبال گسترش فعالیتها و پتانسیلهای موجود در معین کالا نیز باشیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمد سنجری» امروز(۲۲ فروردین) در جلسه بررسی وضعیت و عملکرد سامانه فروش اینترنتی معین کالا که با حضور اعضای هیات مدیره و مسئولان شرکت تجارت سازان آویژه آریا گفت: با توجه به طی شدن مرحله رشد این پروژه دیجیتال مارکتینگ ورسیدن فعالیتهای آن به مرحله بلوغ باید ضمن حمایت از این سامانه در راستای توسعه و استقلال آن گام های بعدی برداشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با تاکید بر تشکیل شرکتی مستقل برای انجام فعالیتهای سامانه معین کالا، افزود: قطعا با توسعه فعالیتهای فعلی می توان شاهد تقویت و اخذ سهم موثری از بازار فروش اینترنتی کالا در کشور و ایجاد فرصتی برای رشد اقتصادی در این مجموعه باشیم.

 

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت واحدهای غیرفعال وابسته برای این منظور بیان کرد: باید علاوه بر ساماندهی این مجموعه به دنبال گسترش فعالیتها و پتانسیلهای موجود در معین کالا نیز باشیم.

 

سنجری با تاکید بر اینکه معین کالا باید پل ارتباطی قوی بین تولید کننده و مصرف کننده باشد، ادامه داد: رشد و توسعه و رسیدن این سامانه به قدرت نفوذی درسطح فروشگاه های اینترنتی مطرح کشور، می تواند فضایی مناسب برای ارائه خدمات و عرضه مستقیم کالا ها و تامین نیازمندیهای مردم و همچنین شهرداریها و سازمان ها و نهاد های مرتبط نیز باش

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: رشد و توسعه معین کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۲۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم نامه راه اندازی و استقرار سامانه ارتباطی ناشنوایان با کمک خیر گنبدی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان تفاهم نامه راه اندازی و استقرار سامانه ارتباطی ناشنوایان عصر امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در گنبدکاووس امضاء شد و قرار است این سامانه پس از راه اندازی به ۱۱ هزار و ۲٠٠ ناشنوا و کم شنوای استان گلستان خدمات اورژانسی، آموزشی، حمایتی،   نظارتی و امنیتی  ارائه دهد.

سیدعلی مهاجر معاون سیاسی امنیتی  استاندار گلستان گفت: یکی از نیاز‌های جامعه ناشنوا و کم شنوا دسترسی به خدمات اورژانسی، حمایتی و نظارتی است که سال‌ها مغفول مانده و پس از جلسه انجمن ناشنوایان با استاندار گلستان مقرر شد یک سامانه طراحی و در استان استقرار یابد.

وی افزود: با کمک حاج محمد شهرکی خیر گنبدی و شرکت فناور بومی استان تفاهم نامه راه اندازی و استقرار سامانه ارتباطی ناشنوایان به  امضاء رسید و  تا روز ۷ مهر ماه همزمان با روز جهانی  ناشنوایان این سامانه طراحی  و خدمات ارائه  می‌کند.

حسین گلزاری مدیر انجمن ناشنوایان ایران نیز گفت: با استقرار سرور‌های این سامانه در دستگاه‌های خدمات رسان  ناشنوایان با استفاده از نرم افزار اپ می‌توانند با ارسال  پیامک با آن ارتباط برقرار  کنند.

حاج محمد شهرکی خیر گنبدی برای استقرار این سامانه یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هدیه کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • مزیت مهم سرمایه گذاری در گناباد، امنیت زیاد است
  • افزایش ۳۵ درصدی بهره وری آب در سطح مزرعه با سامانه آبیاری قطره‌ای
  • ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی به تعویق افتاد؟ + زمان و سایت ثبت نام
  • امضای تفاهم نامه راه اندازی و استقرار سامانه ارتباطی ناشنوایان با کمک خیر گنبدی
  • ثبت نام کارت سوخت اینترنتی می‌شود
  • سه سوت کارت سوخت بگیر / درخواست‌ها اینترنتی می‌شود!
  • وزارت نفت : درخواست صدور کارت سوخت اینترنتی می‌شود
  • درخواست "صدور کارت سوخت" تا اردیبهشت اینترنتی می‌شود
  • درخواست صدور کارت سوخت اینترنتی می‌شود
  • درخواست صدور کارت سوخت تا اردیبهشت اینترنتی می‌شود