Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت که در سفر به عربستان برای برگزاری مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ فقط یک دغدغه دارند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال درباره شرایط تیم فوتبال استقلال در آستانه سفر به عربستان برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی AFC مسابقات گروه C به جده عربستان می‌رویم و با پرواز اختصاصی راهی این شهر می‌شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وضعیت تیم خوب است و تمرینات خوبی برگزار شده است. با صحبتی هم که با سرمربی تیم داشتم، از وضعیت تیم راضی بود.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره اینکه آیا رایزنی شده تا کارشکنی از سوی عربستانی‌ها صورت نگیرد، گفت: امیدواریم بهترین شرایط را فراهم کنند، به هر حال آنها میزبان هستند و طبق قوانین و پروتکل‌ها باید رعایت میزبانی را داشته باشند و میزبان خوبی برای میهمان‌های خود باشند. امیدوارم سفری آرام و بی‌حاشیه داشته باشیم، در فرودگاه معطل نشویم و طبق برنامه پیش برویم.

وی درباره اینکه آیا امکانات مناسبی در اختیار استقلال قرار خواهد گرفت و از فاصله زمین تمرین و هتل باخبر شده‌اند یا نه، خاطرنشان کرد: آخرین پیش بینی و بررسی ما این بود که یک زمین را به دو تیم داده بودند و در این خصوص نامه نگاری کردیم که ما یک زمین اختصاصی می‌خواهیم. وقتی به جده برسیم، پیگیری‌های خودمان را ادامه می‌دهیم و یک زمین اختصاصی می‌خواهیم. فکر نمی‌کنم که فاصله زمین تمرین تا هتل هم زیاد باشد، چون هتل مشخص و معتبری داریم. در نهایت با امکاناتی که فراهم شده، فکر نمی‌کنم فاصله زیادی باشد. تنها دغدغه ما همین است که زمین تمرین اختصاصی داشته باشیم، چون ما را با یکی از تیم‌های همگروه در یک زمین تمرین قرار داده بودند که نسبت به این مسئله اعتراض کردیم.

مددی درباره اینکه حضور محمد دانشگر در تیم و سفر او به عربستان به دلیل مسائل انضباطی منتفی شده است، اظهار داشت: نظر کادرفنی به این شکل بود و ما هم به نظر مربیان احترام می‌گذاریم.

وی در این باره که آیا جیب مسئولان باشگاه استقلال پر پول است که در صورت صعود از خجالت بازیکنان در آیند، گفت: قطعاً همینطور است و ما برنامه‌ریزی خوبی انجام دادیم.  مردم دعا کنند تا نتایج خوبی بگیریم و سعی خواهیم کرد بازیکنان شرایط ایده‌آلی داشته باشند.

وی در مورد اینکه پرسپولیسی‌ها هنگام سفر به هند گفتند واکسن عشق و تعصب زده‌اند و آیا استقلالی‌ها برای سفر به عربستان واکسن کرونا زده‌اند یا نه، اظهار داشت: ما هم همین واکسن را که گفتید و همچنین واکسن قهرمانی را زده‌ایم. هم در عرصه داخلی در لیگ برتر و جام حذفی دنبال نتایج خوب هستیم و هم در لیگ قهرمانان سربلندی ایران را می‌خواهیم.

پیروانی: واکسن زدیم اما واکسن عشق و تعصبمطهری: کسانی که ادعا می‌کنند ما واکسن زده‌ایم، باید ثابت کنند

مددی در خصوص ساعت بازی‌های استقلال گفت: به این ساعت اعتراض کردیم، اما قبول نکردند. با این حال شرایط دو تیم برابر است و باید در آن ساعت بازی کنیم و امیدوارم که اتفاقی رخ ندهد.

استقلال با یک غایب به عربستان می‌رود

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال احمد مددی پرسپولیس استقلال احمد مددی باشگاه استقلال سفر به عربستان زمین تمرین یک زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۲۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین اخبار ورزشی ۵ اردیبهشت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مهمترین اخبار و رویداد‌های ورزشی چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ را در بسته زیر بخوانید.

دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد تیم هندبال صنعت مس کرمان در دیداری معوقه از هفته دوازدهم، هجدهمین پیروزی خود را ثبت کرد تا یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیکتر شود.   دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا؛ عیدیان راهی فینال شد نازنین فاطمه عیدیان به مرحله نهایی رقابت ماده ۴۰۰متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا راه یافت.   مازندران قهرمان جوانان و گیلان قهرمان زیر ۲۳ سال آب‌های آرام شد مسابقات آبهای‌آرام قهرمانی کشور جوانان و زیر ۲۳ سال آقایان امروز در دریاچه آزادی برگزار شد.   انتخابی جام جهانی ووشو؛ کولاک ووشوکاران ایران در چین با کسب ۱۰ مدال رنگارنگ ملی‌پوشان ووشو ایران در روز نخست مسابقات انتخابی جام‌جهانی ۱۰ مدال رنگارنگ را برای کشورمان به ارمغان آوردند.   پس از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس؛ خطیر: استقلال انشاالله برای قهرمانی سوم در آسیا آماده می‌شود مدیر عامل باشگاه استقلال تهران در مورد واگذاری باشگاه استقلال گفت: انشاالله با درایت مالک جدید، باشگاه استقلال به سمت قهرمانی سوم در آسیا پیش خواهد رفت.   فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ صعود ایران، تاجیکستان و تایلندبه جام جهانی در دور یک چهارم نهایی هفدهمین دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا، تیم‌های ایران تاجیکستان و تایلند به نیمه نهایی و جام جهانی راه یافتند.   تیراندازی اهداف پروازی قطر؛ پرورش‌نیا رکورد تراپ بانوان را شکست مرضیه پرورش‌نیا در پایان مرحله مقدماتی تیراندازی اهداف پروازی تراپ بانوان در قطر، رکورد ایران را در این ماده ارتقا داد. سرمربی تیم ملی والیبال ایران وارد تهران شد موریس موتا پائز، سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال ایران وارد تهران شد.  

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۵ اردیبهشت
  • علی خطیر: بعد از قهرمانی استقلال در آسیا، امروز بزرگترین روز در تاریخ باشگاه است! / فیلم
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • ستاره ۲۱ ساله یوونتوس در رادار الاتحاد
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)
  • غایب بزرگ جشن پیروزی رئال در ال‌کلاسیکو