Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا جمشیدی در گفت‌وگو با تسنیم درباره اقدام برخی از بانک ها برای افزایش هزینه سرویس پیامکی به 30 هزار تومان، اظهار داشت: هنوز جلسه بانک های خصوصی برای تصمیم گیری درباره افزایش هزینه سرویس پیامکی برگزار نشده، قرار بود این جلسه دیروز برگزار شود که به دلیل کرونا لغو شد.

دبیرکانون بانک های خصوصی درباره میزان افزایش هزینه سرویس پیامکی بانک ها در سال جاری گفت: هنوز مشخص نیست و باید درباره این موضوع در جلسه با تمام بانک ها تصمیم گیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین ارتباط تصریح کرد: بانک شهر براساس تصمیم داخلی خودشان، هزینه سرویس پیامکی را به 30 هزار تومان افزایش داده است که این تصمیم هم به دلیل افزایش هزینه های مخابراتی، اتخاذ شده است.

دبیر کانون بانک‌های خصوصی با اشاره به افزایش هزینه های مخابراتی از سال 98 به بعد، گفت: نرخ برخی از این خدمات تا 346 درصد افزایش یافته، این درحالی است که نامه نگاری‌های متعدد با وزیر ارتباطات و ... نتیجه نداد و کسی پاسخگو نبود.

به گفته جمشیدی، طبق هزینه سنجی انجام شده در سال 98 به طور متوسط هزینه های پیامک هر کارت 40 هزار تومان است. که این رقم برای برخی کارت ها کمتر و برخی دیگر بیشتر است.

وی با بیان اینکه برهمین اساس سال قبل هزینه سرویس پیامکی به 15 هزار تومان افزایش یافت،‌ گفت:  اتفاقی که افتاده این است که بانک شهر هزینه 15 هزار تومان را برای سال 1400 به 30 هزار تومان افزایش داده است و سایر بانک ها هنوز تصمیمی در این خصوص نگرفته اند.

او تأکید دارد که بانک شهر به مشتریان پیامک داده که اگر مایل به فعالسازی سرویس پیامکی با هزینه 30 هزار تومانی نیستند، رقم برداشت شده، به حساب‌شان برگشت داده و سرویس لغو می شود.

منبع: الف

کلیدواژه: هزینه سرویس پیامکی بانک های خصوصی افزایش هزینه هزار تومان بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۲۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتظر افزایش قیمت همه گوشی‌ها باشیم؟

به گزارش خبرآنلاین، سی‌سی وی، مدیرعامل TSMC، در گزارش درآمدزایی اخیر شرکتش گفت: «اگر مشتری درخواست تولید در منطقه‌ی جغرافیایی خاصی را داشته باشد، باید بخشی از هزینه‌های اضافی را تقبل کند. در شرایط کنونی جهان، هزینه‌ها برای همه از جمله TSMC، مشتریان و رقبای ما، بالاتر خواهد رفت.»

مذاکرات TSMC با مشتریانش درمورد افزایش قیمت از مدتی قبل آغاز شده است. آن‌طور که فایننشال‌تایمز اشاره می‌کند، تولید تراشه در خارج از تایوان (که بیش‌از ۹۰ درصد از پیشرفته‌ترین محصولات نیمه‌هادی جهان در آنجا ساخته می‌شوند) برای TSMC گران‌تر تمام می‌شود.

TSMC در ژاپن کارخانه‌هایی دارد و درحال ساخت چندین کارخانه‌ی جدید در آریزونای آمریکا است که اولین مورد آن‌ها در ماه جاری شروع به‌کار کرد. این شرکت همچنین درحال ساخت کارخانه‌ای در آلمان است.

دولت ایالات‌ متحده هفته‌ی گذشته موافقت کرد مبلغ ۶٫۶ میلیارد دلار به TSMC کمک مالی کند. در مقابل، TSMC متعهد شد سرمایه‌گذاری خود را در آمریکا از ۲۵ میلیارد دلار به ۶۵ میلیارد دلار افزایش دهد.

TSMC انتظار دارد هزینه‌های تولیدش در تایوان افزایش یابد که دلیل آن، افزایش شدید قیمت برق در کشور مذکور است. همچنین انتظار می‌رود زلزله‌ای که اوایل ماه رخ داد بر سودآوری این شرکت تأثیر منفی داشته باشد.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896994

دیگر خبرها

  • چالش‌های تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه
  • منتظر افزایش قیمت همه گوشی‌ها باشیم؟
  • مردم به جای سرمایه گذاری در بانک؛ نفت بخرند!
  • ماجرای عجیب تخفیف 30 میلیون تومانی برای یک عمل جراحی!
  • سال گذشته؛ ۱۸ هزار زوج هرمزگانی تسهیلات فرزندآوری دریافت کردند
  • بانک‌ها حق بنگاه‌داری ندارند/ واحد‌های تولیدی باید به بخش خصوصی و فعالان اقتصادی واگذار شوند
  • رئیسی: بانک‌ها حق بنگاه‌داری ندارند/ واحد‌های تولیدی باید به بخش خصوصی و فعالان اقتصادی واگذار شوند
  • ثبت لرزه‌ نگاری در مرکز اورژانس همدان برای نخستین بار
  • مردم به جای سرمایه‌گذاری در بانک نفت بخرند!
  • ◄ مشارکت مردم و ابتکار بخش خصوصی/ نگاهی به پروژه لوکوموتیو GT22