Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@09:42:34 GMT

شیطنت عجیب جوان مشهدی/ ارسال پیام به مرکز بحران واشنگتن

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۳۱۲۵

آفتاب‌‌نیوز :

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در این خصوص گفت: این جوان ۲۳ ساله با ارسال پیامی در قالب پست الکترونیکی (ایمیل) به "مرکز بحران واشنگتن" اعلام کرده بود که قصد خودکشی دارد.

سرهنگ جواد جهانشیری افزود: پلیس بین‌الملل در پی این اقدام شهروند مشهدی "گزارش خودکشی فردی در ایران" را منتشر کرد لذا رسیدگی به این موضوع با فوریت در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر اساس تحقیقات مشخص شد این فرد در حوزه خراسان رضوی ایمیلی را حاوی "بحران روحی روانی و قصد خودکشی" به مرکز بحران واشنگتن ارسال کرده لذا در پی اقدامات فنی تخصصی رد وی در کمتر از دو ساعت گرفته، شناسایی و به پلیس فتا در مشهد فراخوانده شد.

رئیس پلیس فتا خراسان رضوی گفت: این فرد که به اعتراف اعضای خانواده‌اش داروی مربوط به مشکلات روانی مصرف می‌کند، انگیزه خود را از این اقدام عجیب، سرگرمی اعلام کرد.

وی افزود: همچنین مشخص شد وی پیش از این هم ، اقدام به تماس‌های غیرواقعی و مزاحمت‌آمیز با اورژانس فوریت‌های پزشکی و سازمان آتش‌نشانی کرده ‌است.

سرهنگ جهانشیر گفت: جوان متخلف پس از مراقبت و توجیه لازم از سوی پلیس، در اختیار والدینش قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اینترپل پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۳۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده سپاه امام رضا (ع) درگذشت استاد جودوی خراسان رضوی را تسلیت گفت 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی سپاه امام رضا علیه السلام، سردار غیاثی در این پیام آورده است، درگذشت استاد علی اصغر دهقان یکی از بنیانگذاران و اساتید جودو در خراسان رضوی، ضایعه‌ای سنگین و غیر قابل جبران برای جامعه ورزش این استان است، بدون تردید خدمات ارزنده و نام نیک ایشان مانند نگینی درخشان بر تارک ورزش خراسان رضوی خواهد درخشید.

در ادامه این پیام فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام آمده است: در مقاطعی همکاری‌ها و تلاش‌های این استاد توانمند با معاونت تربیت بدنی سپاه استان خراسان رضوی به منظور ارتقاء سطح آمادگی‌های دفاعی پاسداران موثر بوده و حتی می‌توان اذعان کرد رشته جودو در خراسان رضوی با تمام افتخاراتش مدیون زحمات این استاد عالیقدر است.

وی در بخش پایانی پیام خود این چنین آورده است، اینجانب وظیفه خود می‌دانم این مصیبت را به جامعه بزرگ ورزش استان و جودو کشور و خانواده آن مرحوم تسلیت عرض کنم و برای آن مرحوم از درگاه خداوند متعال آمرزش و غفران الهی و برای همه بازماندگان و علاقه‌مندان به راه و منش آن مرحوم صبر مسئلت نمایم.

دیگر خبرها

  • پایان هشتمین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی در خراسان رضوی
  • گروگان گیری خونبار در مشهد
  • ماجرای گروگانگیری خونبار در خراسان
  • پیام عجیب قهرمان المپیک پس از 9 ماه غیبت/ اخبار WWE
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز معمار
  • (ویدئو) ماجرای احضار سفیر سوئیس به سپاه چه بود؟
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) درگذشت استاد جودوی خراسان رضوی را تسلیت گفت 
  • اقدام به خودکشی یک مرد جوان در مترو تهران
  • اقدام به خودکشی جوان تهرانی در ایستگاه مترو سرسبز / جزئیات
  • اقدام به خودکشی جوان تهرانی در ایستگاه مترو سرسبز