Web Analytics Made Easy - Statcounter

وظیفه من به عنوان بازیگر، بازی درست برای نشان دادن واقعیت‌های موجود در این سریال است. حساسیت گاندو نیز به این دلیل است که درباره مسائل سیاسی و اقتصادی صحبت می‌کند و روی آن‌ها مانور می‌دهد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، وحید رهبانی بازیگر نقش «محمد» در سریال «گاندو»، ، درباره بازی در نقش یک مأمور امنیتی گفت: فکر نکنم با بازی در این سریال کار ویژه‌ای کرده باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها سعی کردم دستورات کارگردان را اجرا کنم که تا جایی که ممکن است، کار واقعی به نظر برسد.

وی درباره اینکه «گاندو ۱» را دوست دارد یا فصل دوم آن را، توضیح داد: کنجکاو نبودم که بدانم قضیه چه می‌شود؛ تنها این را می‌دانستم که خودم را به فرد خوبی یعنی جواد افشار می‌سپارم. من مسیر درست را مسیر کارگردان می‌دانم و همزمان به عنوان ماموری که عاشق کشورش است، سعی کردم صداقت را در بازی و رفتارم داشته باشم. حالا اینکه نقش محمد چقدر به نتیجه رسیده باشد و برای مخاطب باور پذیر باشد، باید از مردم بپرسید.

رهبانی درباره بازخوردهایی که از مردم درباره سریال «گاندو» گرفته، گفت: خدا را شکر می‌کنم وقتی بازخورد مثبت از مردم چه در فضای مجازی و چه در دنیای واقع می‌گیرم، احساس خوبی دارم. از اینکه مردم درباره اتفاقات گاندو با هم صحبت می‌کنند، خوشحال می شوم. البته ممکن است عده‌ای هم از این سریال خوششان نیامده باشد و اگر برخی در توییتر واکنش منفی نشان دادند، ایرادی ندارد. بالاخره باید همه صداها شنیده شود؛ اتفاقاً فکر می‌کنم وقتی همه با یک اثر هنری موافقت می‌کنند، ایرادی هست.

وی در پایان درباره سانسور این مجموعه و حساسیت موضوع آن بیان کرد: من اطلاع ندارم که کجای این سریال سانسور شده و کجا سانسور نشده است. بهتر است این سوال را از تهیه‌کننده و کارگردان بپرسید. تنها وظیفه من به عنوان بازیگر، بازی درست برای نشان دادن واقعیت‌های موجود در این سریال است. حساسیت گاندو نیز به این دلیل است که درباره مسائل سیاسی و اقتصادی صحبت می‌کند و روی آن‌ها مانور می‌دهد.

منبع: خبرگزاری مشرق

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فرهنگی وحید رهبانی گاندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۳۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودداری رابیو از متعهد کردن خود به یوونتوس

هافبک فرانسوی یوونتوس می‌گوید انگیزه‌اش از ماندن در این تیم کمک به تحقق هدف آن بوده و با محقق شدن این هدف، ممکن است دیگر در کنار بانوی پیر نماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آدرین رابیو که گمانه‌زنی‌هایی درباره احتمال پیوستنش به منچستریونایتد و نیوکاسل شنیده می‌شود، با اظهارنظری درباره آینده خود، جدایی‌اش از یوونتوس را محتمل‌تر کرد.

رابیو تابستان سال گذشته قصد داشت به عنوان بازیکن آزاد از یووه جدا شود اما با تمدید کوتاه مدت قراردادش موافقت کرد، هرچند این قرارداد در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد. رابیو به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: خودم خواستم که در یوونتوس بمانم تا به این تیم برای بازگشت به لیگ قهرمانان کمک کنم و این چیزی بود که باشگاه هم از من خواست. اگر این هدف محقق شود، با مسئولان باشگاه صحبت خواهم کرد. قطعاً تحقق این هدف شرایط را بهتر خواهد کرد اما با این حال باید بنشینیم و صحبت کنیم.

ثبت یک نتیجه ناامید کننده دیگر در کارنامه یوونتوس

هافبک سابق پاری‌سن‌ژرمن ادامه داد: در مقطع فعلی باید روی زمین بازی تمرکز کنیم و بازی‌های باقیمانده را انجام دهیم. همه ما روی هدفی که داشتیم تمرکز کرده‌ایم. بعد از تمام شدن بازی‌ها فرصت کافی برای حرف زدن خواهد بود.

رابیو در پاسخ به این سؤال که برای آینده‌اش چه اهدافی را دنبال می‌کند، اظهار داشت: اولین هدفم بازگشت به لیگ قهرمانان با یوونتوس است. حتی اگر قرار باشد که فصل بعد در یوونتوس نباشم، هدف شخصی‌ام این است که به لیگ قهرمانان برگردم و جام حذفی را ببرم. بعد از این مسابقات درباره سایر اهدافم صحبت خواهم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیگیری مسائل تاکستان فارغ از نگاه‌های سیاسی
  • توسعه مسائل علمی و اقتصادی در گرو توجه ویژه به مقوله ورزش است
  • قدرت‌نمایی انقلاب اسلامی با اقتدار کامل در منطقه
  • شمس‌الواعظین: طرح حمله به اسرائیل کاملاً هوشمندانه بود
  • خودداری رابیو از متعهد کردن خود به یوونتوس
  • حساسیت بازار بورس به اتفاقات نظامی و سیاسی طبیعی است
  • بازیگرم، نه مأمور امنیتی
  • توصیه های آیت الله فاضل لنکرانی درباره وضعیت دشوار اقتصادی مردم، لزوم نهی از منکر در مسئله حجاب، ضرورت کار علمی و...
  • رشیدی کوچی: فکر می‌کنم دلار تا ۷۰ هزار تومان بالا برود
  • رشیدی کوچی، نماینده: فکر می‌کنم دلار تا 70 هزار تومان بالا برود/ روابط عمومی دولت به نقادان گفتند تروریست اقتصادی! به آنها پیشنهاد می‌کنم صحبت‌‌های خود در دوران دولت روحانی زمانی که قیمت دلار افزایش پیدا می‌کرد را مرور کنند!