Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: برای برقراری دوباره پروازهای بین‌المللی ایرلاین‌های داخلی از جمله پرواز لندن تابع نظر وزارت بهداشت هستیم. - اخبار اقتصادی -

محمد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در واکنش به اعلام ازسرگیری پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به لندن، اظهار کرد:‌ در خصوص تمام پروازهای خارجی که با دستور ستاد ملی کرونا تعلیق شده، تابع دستورات وزارت بهداشت هستیم و مستحکم هم به این رویه ادامه خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر این‌که تا امروز حتی یک مورد از دستورات وزارت بهداشت توسط وزارت راه و شهرسازی و زیرمجموعه‌های این وزارتخانه نادیده گرفته نشده است، تصریح کرد: مجموعه وزارت راه و شهرسازی هرچه وزارت بهداشت در رابطه با جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و مبارزه با این بیماری بگوید انجام می‌دهد.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: وزارت بهداشت به دلیل شیوع ویروس انگلیسی کرونا، پروازها به انگلیس را تعلیق کرده، در صورتیکه این تعلیق ادامه داشته باشد هیچ پروازی به این کشور انجام نخواهد شد.

اسلامی با یادآوری این‌که در زمان حاضر پرواز به 39 کشور تعلیق شده است، گفت: هر زمان وزارت بهداشت اعلام کند پرواز به این کشورها از جمله انگلیس از سرگرفته خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت بهداشت ویروس کرونا سازمان هواپیمایی وزارت بهداشت ویروس کرونا سازمان هواپیمایی راه و شهرسازی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۳۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروازهای مهرآباد و برخی دیگر از فرودگاه‌های کشور تعلیق شد/باطل شدن پروازها تا ۱۰ صبح

پروازهای مهرآباد و برخی از فرودگاه‌های غرب، شمال غرب و جنوب غرب کشور امروز جمعه ۳۱ فروردین ماه به دلیل حفظ ایمنی حالت تعلیق درآمدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شرکت فرودگاه و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد: فرودگاه‌های مهرآباد، اصفهان، شیراز و فرودگاه‌های غرب، شمال غرب و جنوب غرب کشور امروز جمعه به حالت تعلیق درآمده‌اند و فعلاً پروازها در این فرودگاه‌ها به دلیل حفظ ایمنی با تاخیر مواجه هستند.

همچنین تمامی پروازهای فرودگاه مهرآباد تا ساعت ۱۰ و نیم صبح امروز جمعه ۳۱ فروردین باطل اعلام شد.

این شرکت اعلام کرد مسافران منتظر اطلاعیه‌های بعدی باشند.

کد خبر 745909

دیگر خبرها

  • تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز
  • شرکت فرودگاه‌ها اعلام کرد: پروازها در این شهرها تعلیق شد
  • پروازهای مهرآباد و برخی دیگر از فرودگاه‌های کشور تعلیق شد/باطل شدن پروازها تا ۱۰ صبح
  • تعلیق فوری پروازهای فرودگاه امام خمینی(ره)
  • لغو پروازهای داخلی تا ساعت ۱۰:۳۰ صبح
  • تعلیق پروازهای مهرآباد و برخی دیگر از فرودگاه‌های کشور
  • تعلیق فوری پروازهای تهران، اصفهان و شیراز
  • انجام همه اقدامات اداری برای تامین مسکن خبرنگاران استان اصفهان
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد