Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-16@16:54:15 GMT

قیمت زولبیا و بامیه 48 هزار تومان تعیین شد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۳۸۲۶

علی بهره‌مند گفت: نرخ مصوب هر کیلوگرم زولبیا و بامیه برای واحدهای قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی درجه یک و درجه دو مصوب شد.

رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروش و کافه قنادی تهران، افزود: براساس قیمت مصوب نرخ هر کیلوگرم زولبیا و بامیه برای عرضه در واحدهای قنادی درجه یک 48 هزار تومان و برای عرضه در واحدهای درجه دو 38 هزار تومان تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه مردم حتما زولبیا و بامیه را از واحدهای قنادی مجاز خریداری کنند، افزود: متاسفانه برخی واحدهای صنفی نیز اقدام به فروش زولبیا و بامیه می کنند که تهیه آن در محیط های نامناسب و غیربهداشتی انجام می شود بنابراین در جهت اطمینان از بهداشتی بودن محصول خریداری شده مردم حتما زولبیا و بامیه را از قنادی ها و شیرینی فروشی‌ها مجاز خریداری کنند.

بهره‌مند در مورد نحوه تعیین قیمت زولبیا و بامیه گفت: اتحادیه قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی نظر کارشناسی خود را در رابطه با تعیین قیمت به سازمان حمایت اعلام می‌کند و پس از بررسی‌های لازم قیمت نهایی این کالا توسط  سازمان صمت استان اعلام می شود.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: زولبیا و بامیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۳۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت نهایی بلیت هواپیما چه زمانی مشخص می‌شود؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد محمدی بخش با بیان اینکه فعلا قیمت بلیت هواپیماها هیچ تغییری نکرده است، افزود: چندی پیش در جلسه دیوان عدالت اداری برای تعیین وضعیت نرخ گذاری بلیت هواپیما شرکت کردیم و نظرهای کارشناسی در این زمینه بیان شد.

وی افزود: پیشنهاد ارائه شده به دیوان، رعایت ماده ۶ قانون هواپیمایی کشوری است یعنی شورای عالی هواپیمایی در تعیین نرخ مشارکت داشته باشد.

رئیس سازمان هواپیمایی ادامه داد: در آینده نزدیک قیمت نهایی بلیت هواپیما مشخص می‌شود و پیشنهاد افزایش قیمت از مجرای شورای عالی هواپیمایی مطرح شده است و چنانچه تا آن زمان رأی دیوان عدالت اداری صادر شود تعیین قیمت‌ها از طریق ستاد تنظیم بازار انجام نمی‌شود.

خبر جدید از افزایش قیمت بلیت هواپیما | افزایش قیمت ها از چه زمانی اعمل می شود؟

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: چنانچه این رأی اعلام نشود، بلیت بر اساس تصمیم شورای عالی هواپیمایی تعیین تکلیف می‌شود.

محمدی بخش توضیح داد: اولویت تعیین قیمت بلیت هواپیما ستاد تنظیم بازار است و در صورتی که دیوان عدالت اداری قیمت بلیت را زودتر از نظر ستاد اعلام کند قیمت بلیت ها مشخص خواهد شد.

وی بیان کرد: پیش از آغاز شروع سال ۱۴۰۳ قیمت بلیت هواپیما با حضور تمامی شرکت های هواپیمایی در جلسه شورای عالی هواپیمایی به جمع بندی نهایی رسید و به ستاد تنظیم بازار اعلام شد و در حال حاضر منتظر نتیجه جمع بندی هستیم.

کد خبر 844183 برچسب‌ها هواپیما - بلیت هواپیما - سازمان هواپیمایی کشوری دیوان عدالت اداری

دیگر خبرها

  • خریدوفروش غیرقانونی امتیاز مسکن ملی با نرخ‌های نجومی
  • خریدوفروش غیرقانونی امتیاز نهضت ملی مسکن با نرخ‌های نجومی
  • ضرورت خرید و جمع آوری ۳۰ هزارتن تخم مرغ مازاد
  • وضعیت صنایع لبنی در خراسان رضوی
  • برنج و شکر با قیمت مصوب عرضه می‌شود/ توزیع کالاهای اساسی طبق روال سابق
  • بالا رفتن قیمت جوجه یکروزه در بازار/ قیمت ها را تعدیل کنید
  • گرانی کابل برق بر اثر عوامل فنی یا بیرونی
  • قیمت نهایی بلیت هواپیما چه زمانی مشخص می‌شود؟
  • روش تعیین افزایش نرخ حمل ونقل کالاها ناکارآمد است
  • قیمت بلیت هواپیما فعلا تغییری نمی‌کند