Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه چالش‌ها و مشکلات استان در دانشگاه‌ها باید به گفتمان تبدیل شود گفت: تخریب ها و مشکلات ایجاد شده در استان به دلیل عدم برخورد به موقع دستگاه‌های نظارتی، قضایی و امنیتی با برخی رویدادهای تلخ است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  خرم‌آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌احمد‌رضا شاهرخی عصر امروز در دیدار روسای  نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان که در دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان برگزار شد با بیان اینکه تحول در دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش رقم می‌خورد اظهار داشت: چنانچه نتوانیم  تحول را از درون دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش برای کشور رقم بزنیم رسیدن به اقتدار و  پیشرفت در امور فرهنگی و اقتصادی بسیار مشکل است در همین راستا نیازمند تربیت انسان‌های صبور، مجاهد و متعهد در دانشگاهها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دانشگاه باید محلی برای و عمل به ارزش‌های اسلامی باشد و به گونه‌ای باشد که خروجی دانشگاه‌ها تربیت جوان انقلابی، پای کار، معنویت گرا، اخلاق مدار و عدالت خواه باشد که این  امر مستلزم همدلی و همکاری روحانیت  و اساتید در دانشگاه‌هاست.

شهید قاسم سلیمانی خالق گفتمان اقدام و عمل برای جهان کنونی است جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی تشکیل شد + اسامی اعضا

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: مسئولان  دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها باید پیوند محکمی بین اساتید و دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه برقرار کنند چرا که  اهداف دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها با کمک اساتیدی که با دانشجویان بیشتر در ارتباط هستند به طور ویژه‌تری به دانشجویان منعکس می‌شود.

وی بیان کرد: در استان لرستان چالش‌هایی  همچون شایسته‌سالاری، تبعیض  در جذب نیرو با نگاه فامیلی و طایفه‌ای و همچنین عدم به کارگیری نیروهای متخصص و کارآمد در برخی پست‌های اداری در مدت سه دهه پس از  جنگ تحمیلی وجود دارد که نیاز است این چالش‌ها و موضوعاتی که جوانان و خانواده‌ها را رنج می‌دهد در دانشگاه‌های استان به گفتمان تبدیل شود.

‌شاهرخی با بیان اینکه متاسفانه برخی تخریب‌ها و مشکلات ایجاد شده در استان به دلیل  عدم انجام  وظیفه و برخورد  به موقع دستگاه‌های نظارتی، قضایی و امنیتی با برخی رویدادهای تلخ است، گفت: در گام دوم انقلاب در استان  نباید اجازه بدهیم کاستی‌های گذشته تکرار شود که چند سال آینده بگویند مسئولان استان کجا بودند که کارخانه‌ها تعطیل شده و رویداد تلخ فرهنگی اتفاق افتاده است؟ جلوگیری از چنین رویدادهای تلخی مستلزم این است که مسئولان نظارتی، قضایی و امنیتی استان به موقع به وظیفه خودشان عمل کنند.

انتهای پیام/645/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رهبری در دانشگاه دانشگاه ها چالش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۴۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حتی برای دفتر رهبری هم در پیام رسان ایتا جا تنگ شد

به گزارش خبرآنلاین دایره انقلابیون در پیام‌رسان ایتا در دو روز گذشته تا حدی تنگ شد که حتی دفتر رهبری نیز در آن جای نگرفت.

روزنامه فرهیختگان نوشت:مهدی فضائلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب وقتی از تذکر به برخی مسئولان بابت رفتارهای بی‌قاعده در حوزه حجاب نوشت، به‌شدت مورد حملات گروه‌های فعال در ایتا قرار گرفت و حتی اخبار جعلی مبنی بر توبیخ فضائلی در این پیام‌رسان دست به دست شد اما از آنجایی که قرار نیست در این اتاق‌های ایزوله تکذیبیه‌ها نیز دست به دست شوند راه به جایی نبرد.

با وجود آنکه حساب رسمی دفتر رهبر انقلاب با عنوان «رسانه‌نگار» نیز توییت فضائلی را بازنشر کرده بود، ایتایی‌ها و ویراستی‌ها ترجیح‌شان این بود برای توجیه برخی تندروی‌ها هرگونه نسبت ناروایی را به اعضای دفتر بدهند ولی فضای موجود را لایق تذکر ندانند و پنبه را محکم‌تر توی گوش‌شان فرو کنند.

23302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897687

دیگر خبرها

  • ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت در منطقه را دارا است
  • کاهش آسیب‌ های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • آغاز به کار دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در وزارت بهداشت
  • نظام سلامت ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت منطقه است
  • اسلام ناب گفتمان زر و زور و استکبار را به چالش کشیده است
  • رئیسی هر آرزویی می‌کند کسی به آن اعتنا نمی‌کند | دولت با گفتمان ایدئولوژیک، درکی از مشکلات ندارد
  • دیوارنگاره‌ها به تابلوی گفتمان انقلاب اسلامی تبدیل شدند
  • طرح رصد باید تبدیل به گفتمان نیرو‌های انقلاب در مدیریت شهری شود/ انجام یک پروژه کوچک به خواست مردم به اندازه یک کلان پروژه تاثیر گذار است
  • حتی برای دفتر رهبری هم در پیام رسان ایتا جا تنگ شد