Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/تهران فرماندار شهرستان قرچک بر ضرورت تداوم شناسایی و رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های شهرستان تأکید کرد و گفت: سیاست شورای حمل و ترافیک شهرستان در سال جدید نیز باید حول محور کاهش تلفات جانی و مالی ناشی از تصادفات و کاهش مشکلات ترافیکی باشد.

بهمن خطیبی عصر یکشنبه ۲۲فروردین ماه در جمع خبرنگاران طی سخنانی بیان کرد: سال گذشته بر مبنای بسامد تصادفات، ۱۰ نقطه دارای آسیب و گره ترافیکی احصا و برخی از این نقاط حادثه‌خیز رفع شد اما ضرورت دارد تداوم این اقدام مهم را در سال جدید نیز شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مشکلات ترافیکی و آسیب‌خیز نقاطی از جمله میدان فردیس تا قشلاق جیتو، ابتدای ورودی شهرستان از سمت ورامین، بلوار پویینک، جاده مافی آباد، جاده صالح آباد، بلوار الحدید، راه حدفاصل جامپاس تا پوئینک و کمربندی جنوبی باید در دستور کار این شورا قرار گرفته و ادارات برای رفع مشکلات موجود نهایت همکاری را با یکدیگر داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک خاطر نشان کرد: سال گذشته همچنین ۱۰ نقطه دارای گره ترافیکی داخل محدوده شهری از جمله سه راهی گوهردشت، ۱۲ متری زیباشهر، لات آجی و میادین اصلاح شدند.

فرماندار قرچک افزود: انضباط بصری شهر با ایجاد اولین پایانه تاکسی و اقدامات فرهنگ ترافیکی با استفاده از ظرفیت تمام ادارات و اقشار تأثیرگذار و بهره‌گیری از امکانات موجود از جمله پارک ترافیک بعنوان یکی از برنامه‌های مهم امسال است که عملیاتی خواهد شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: اولین آزمون کتبی آیین نامه پایه سوم برای اولین بار در قرچک توسط راهور شهرستان برگزار شد که اقدامی مهمی در حوزه استقلال خدمات‌رسانی به مردم منطقه است.

وی ادامه داد: افزایش امکانات و تجهیزات راهور برای انجام صحیح وظایف در دستور کار این شورا قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۴۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند کاهشی تصادفات رانندگی نوروزی مهاباد در طول سال هم تداوم یابد

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز در نخستین جلسه شورای ترافیک این شهرستان، گفت: آمار تصادفات در محور‌های مواصلاتی این شهرستان نسبت به مدت مشابه پارسال کاهشی بوده و در بخش‌های تصادفات جرحی و خسارتی نیز به ترتیب کاهش ۶۳ و ۵۰ درصدی ثبت شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد علت اصلی تصادفات خطای انسانی است، اضافه کرد: در بازدید صورت گرفته از نقاط حادثه خیز تمام مصوبات اجرا خواهد شد تا با همکاری رانندگان میزان تصادفات به حداقل برسد.

فرماندار ویژه مهاباد بیان کرد: ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی و اعمال قانون نسبت به مسافرکش‌ها با همکاری دستگاه قضایی در دستور کار قرار دارد.

عباسی ضمن انتقاد از وضعیت ترافیکی مهاباد افزود: عملیات نصب و راه‌اندازی دوربین‌های هوشمند در تقاطع‌های شهری در کنار اجرای طرح‌های ترافیکی و طرح‌های کمربندی توسط شهرداری بر کاهش بار ترافیکی تاثیر مثبت گذاشته است.

وی بیان کرد: شهروندان و کارشناسان حوزه ترافیک هم که پیشنهادی کاربردی و قابل اجرای در راستای کاهش بار ترافیکی شهر را دارند، آن را به دبیرخانه شورای ترافیک ارایه دهند.

وی با تاکید بر اعمال قانون مستمر نسبت به متخلفان و سد معبر مناطق مختلف شهر، گفت: ساماندهی فلکه ساعت نیز در دستور کار قرار دارد.

مهاباد در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و طی سال‌های گذشته نبود طرح‌های ترافیکی گلایه شهروندان را در پی داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • اهتمام و همگرایی برای رفع محرومیت از نقاط کم برخوردار شیراز
  • حذف و اصلاح نقاط حادثه‌خیز در محور پلدختر _خرم‌آباد
  • روند کاهشی تصادفات رانندگی نوروزی مهاباد در طول سال هم تداوم یابد
  • کاهش آمار تصادف امسال در محورهای ارتباطی شهرستان مهاباد
  • تداوم بارش‌ها و وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور
  • تداوم بارش‌ها در نقاط مختلف کشور/ خلیج فارس و دریای عمان طوفانی
  • جلسه ستاد انتخابات شهرستان قرچک برگزار شد
  • ۱۴ نقطه حادثه خیز در استان البرز وجود دارد
  • تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان اصفهان
  • تأکید فرماندار مهاباد بر آبرسانی به روستا‌های بدون آب آشامیدنی