Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@21:12:12 GMT

مهارت‌های ۵ گانه سواد رسانه‌ای در یک کتاب

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۴۳۴۵

مهارت‌های ۵ گانه سواد رسانه‌ای در یک کتاب

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کتاب «سواد رسانه‌ای از الف تا ی» تالیف دکتر محمدصادق افراسیابی که با همکاری معاونت صدای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تدوین و توسط انتشارات پشتیبان چاپ شده بود، جزو شش کتاب پرفروش ارتباطات و رسانه در یک‌سال گذشته شد.

این کتاب حاصل ۱۳ گفت‌وگوی محمدصادق افراسیابی، با ۲۴ نفر از اساتید ارتباطات و رسانه است که در برنامه «دنیای شیشه‌ای» رادیو گفت‌وگو حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این کتاب هر یک از مهارت‌های ۵ گانه سواد رسانه‌ای به تفکیک مورد بررسی قرار گرفته و ضمن ارائه مصداق‌هایی همه فهم از مهارت‌های یاد شده، تلاش شده است تا مخاطب به رعایت مهارت‌های سواد رسانه‌ای در زندگی روزمره ترغیب شود.

همچنین در ادامه، حوزه سواد رسانه‌ای از منظر آموزش، پژوهش و سیاست‌گذاری مورد نقد و بررسی قرار گرفته و راهکارهایی عملیاتی در این حوزه ها ارائه شده است.

این کتاب با قیمت ۴۶هزار تومان و در ۲۱۳ صفحه به چاپ رسیده است.

۵۷۲۴۵

کد خبر 1503795

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: رسانه سواد رسانه ای بازار کتاب معرفی کتاب نویسنده سواد رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۴۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید» در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرپرست معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان اعلام کرد: این رویداد پیش از این در قالب ۲ مسابقه ملی پایان‌نامه و کتاب سه‌دقیقه‌ای اجرا می‌شد که امسال با تجمیع مسابقات قبلی و با عنوان مسابقات ملی سدید در پنج بخش پایان‌نامه، کتاب، مقاله، طرح پژوهشی و اختراع برگزار می‌شود.

خسرو کنعانی ادامه داد: دانشجویان دانشگاه‌های استان می‌توانند برای شرکت در بخش‌های مختلف این مسابقات با ورود به آدرس https://survey.porsline.ir/s/b ۴ pDg ۷۷» و تکمیل اطلاعات مورد نیاز اقدام کنند و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۳۲۱۱۲۰-۰۴۱ تماس گرفته و یا به معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان واقع در دانشگاه تبریز ـ ساختمان جهاددانشگاهی مراجعه کنند.

 

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی
  • روز جهانی کتاب World Book Day + پوستر و شعار ۲۰۲۴
  • تشخیص خبرهای جعلی از خبرهای واقعی با سواد رسانه‌ای + فیلم
  • مجموعه ویدئو کتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • ۴۱۴ هزار و ۳۲۸ نفر ساعت مهارت در خمین ارائه شد
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید» در تبریز
  • برگزاری دوره آموزشی خبرنویسی و سواد رسانه به میزبانی صومعه سرا
  • چرا خواندن کتاب های روان شناسی به زندگی شخصی ما کمک می کنند
  • طرح های توسعه محلی مناطق ۲۲ گانه تهران زیر ذره بین شورا