Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس با مشکلات عجیبی در هند رو به رو است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا تاکنون با حضور آشپز ایرانی در هتل محل اقامت پرسپولیس موافقت نکرده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، پس از ورود تیم فوتبال پرسپولیس ایران به شهر گوا هند برای حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در هتل توریستی و فوق‌العاده شیک ITC Grand گوا که در مجاورت دریا قرار گرفته اقامت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هتل حدود 104 اتاق بزرگ دارد که همین موضوع سبب می‌شود شاگردان یحیی گل‌محمدی بتوانند با استفاده از این امکانات اتاق هایی که البته فاصله زیادی از هم دارند، وضعیت اقامتی خوبی را پشت سر بگذارند.

مخالفت AFC با حضور آشپز ایرانی در هتل

مدیران باشگاه پرسپولیس حدود یک ماه قبل در مذاکره با AFC درخواست کردند یک آشپز ایرانی در آشپزخانه هتل آنها مستقر شود تا سرخ‌‍ پوشان از لحاظ غذایی دچار مشکل نشوند. البته مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا در اقدامی عجیب و در شرایطی که توریست‌های زیادی در هتل حضور دارند فعلا با بهانه کردن مسائل مربوط به کرونا با این درخواست موافقت‌ نکرده‌اند. 

با این وجود کیفیت و تنوع غذاها در این هتل تاکنون مورد انتقاد پرسپولیسی‌ها قرار نگرفته است.

اخبار داغ 

بازداشت نوعروس خائن هنگام همخوابی با دوست صمیمی شوهرش برترین های قرن با جهانگیر کوثری: مظلومی می توانست لواندوفسکی باشد؛ ممکن بود دایی به خاطر یک گل قطع نخاع شود فدراسیون هند: پرسپولیسی ها برنامه های ما را به هم ریختند روز خوب آزادکاران ایرانی در قزاقستان؛ کشتی آزاد ایران با تیم کامل به المپیک می رود انقلاب کوین دی بروین؛ دیتا آنالیز، بازار ایجنت ها را کساد می کند؟ 0 گل و 0 پاس گل برای لیونل مسی از زمان آخرین بازی کریستیانو رونالدو در ال کلاسیکو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آشپز ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۴۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌بازی ادامه‌دار در کافا؛ دختران ایرانی، ترکمنستان را در هم کوبیدند!

تیم ملی فوتبال دختران ایران به دومین برد خود در مسابقات کافا دست یافت.

طرفداری | تیم ملی فوتبال دختران ایران در رده سنی زیر ۱۸ سال، دومین دیدار خود در رقابت‌های آسیای مرکزی (کافا) را مقابل ترکمنستان برگزار کرد و توانست این تیم را با نتیجه پر گل ۷-۰ شکست دهد.

تیم ملی دختران ایران پیش از این مقابل ازبکستان نیز به پیروزی ۴-۲ رسیده بود تا با احتساب دیدار امروز، به آمار دو برد در رقابت‌های کافا دست یابد.

ملی‌پوشان ایران روز جمعه هفتم اردیبهشت، در سومین مسابقه خود به مصاف تاجیکستان خواهند رفت.

رقابت‌های فوتبال دختران زیر ۱۸ سال کافا با حضور تیم‌های ایران، ازبکستان، ترکمنستان، تاجیکستان و قرقیزستان در حال برگزاری است.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • رضا درویش: پرسپولیس خانه علی دایی است
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • روایت مدیرعامل خیبر از اتفاقات ورزشگاه انقلاب کرج/ فقط یک نفر با حضور بانوان مخالف است!
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • آتش‌بازی ادامه‌دار در کافا؛ دختران ایرانی، ترکمنستان را در هم کوبیدند!
  • پایان دوران کابوس‌وار استقلال و پرسپولیس