Web Analytics Made Easy - Statcounter

از سوی مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش، اسامی پذیرفته‌شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۹، روز دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ اعلام خواهد شد.

خبرگزاری میزان - با عنایت به برگزاری آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۹، از سوی مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش، اسامی پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۹، ازفردا ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ اعلام می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، درخصوص نتایج یک برابر ظرفیت آزمون مذکور؛ قبول شدگان مکلفند، به منظور طی سایر مراحل قبل از استخدام (بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش، گواهی عدم سوءپیشینه، آزمایش و معاینات پزشکی، تشکیل پرونده استخدامی و آمادگی جهت شرکت در دوره‌های مهارت آموزی) با توجه به موارد ذکر شده در اطلاعیه، اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: بازار داغ فروش مقاله و پایان نامه/ هر پروپوزال ۱ میلیون تومان!

بر این اساس، داوطلبان در صورت هر گونه ابهام درخصوص نتایج نهایی آزمون، می­توانند از طریق بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور، به نشانی: www.sanjesh.org اقدام و یا در ساعات اداری با شماره تلفن: ۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ تماس بگیرند.

متن کامل «اطلاعیه اعلام اسامی پذیرفته شدگان یک برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۹ وزارت آموزش و پرورش» را از اینجا دانلود کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: آموزش و پرورش آزمون استخدامی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آموزش و پرورش آزمون استخدامی آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۹ یک برابر ظرفیت آزمون اسامی پذیرفته شدگان آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۴۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون استخدام پیمانی متمرکز سازمان تامین اجتماعی در فارس برگزار شد

این آزمون صبح جمعه ۳۱ فروردین ماه در دو بخش بیمه‌ای و درمانی با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی تامین اجتماعی برگزار شد.

محسن نظام خیرآبادی مدیرکل تشکیلات و توسعه مدیریت سازمان تامین اجتماعی از تلاش برای جذب نیروی انسانی توانمند و متعهد خبر داد و گفت: تلاش سازمان بر مبنای ارایه خدمات مطلوب و موثر به خانواده بزرگ تامین اجتماعی استوار است و نیروی انسانی توانمند در نیل به این هدف فاخر جایگاه ارزنده‌ای دارد.

او با قدردانی از تلاش‌های تامین اجتماعی فارس در راستای برگزاری شایسته این آزمون گفت: در استان فارس، بیش از ۳۵۰۰ نفر در بخش‌های بیمه‌ای و درمانی سازمان تامین اجتماعی در این آزمون شرکت دارند.

مدیرکل تشکیلات و توسعه مدیریت سازمان تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: افراد حائز شرایط پس از کسب موفقیت در آزمون کتبی و و مراحل گزینشی به صورت پیمانی به خدمت سازمان تامین اجتماعی در می‌آیند.

نظام خیرآبادی افزود: آزمون جذب نیروی انسانی سازمان تامین اجتماعی به صورت سالیانه و با توجه به افت نیروی انسانی برگزار می‌شود.

در ادامه، مدیرکل تامین اجتماعی استان فارس گفت: تعداد ۳۵۰۰ نفر در این آزمون شرکت دارند که از این تعداد ۲۳۰۲ بانوان و ۱۲۰۱ را آقایان تشکیل می‌دهند.

ایرج نادری افزود: افراد واجد شرایط در بخش‌های بیمه‌ای و درمانی سازمان تامین اجتماعی استان فارس جذب می‌شوند.

به گفته این مقام مسئول، تعداد ۴۷ نفر در شعب ۳۷ گانه استان فارس و ۶۱ نفر در بخش‌های درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی بکار گرفته می‌شوند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان فارس در بخش پایانی سخنانش بهره مندی از نیروی انسانی لایق را زمینه ساز پیشرفت دانست و افزود: نتایج آزمون در اوایل تیرماه از طریق سایت جهاددانشگاهی اعلام خواهد شد.

امیرحسین استقلال رئیس جهاددانشگاهی فارس نیز در حاشیه برگزاری آزمون استخدام پیمانی متمرکز سازمان تأمین اجتماعی در این استان گفت: این آزمون به صورت همزمان و کشوری در ۵ حوزه امتحانی در شیراز برگزار شد.

او با بیان اینکه در این آزمون ۳ هزار و ۵۰۳ نفر به علاوه یک میهمان در استان نام‌نویسی کرده بودند، افزود: از این تعداد ۲ هزار و ۶۰۴ نفر به علاوه یک میهمان در آزمون امروز حاضر و ۸۹۹ نفر غایب بودند.

استقلال با تصریح اینکه از ۳ هزار و ۵۰۳ نفر، یک هزار و ۲۰۱ نفر آقا و ۲ هزار و ۳۰۲ نفر به علاوه بر یک میهمان حاضر بودند، گفت: این آزمون در حوزه‌های امتحانی دانشکده مهندسی شیمی، نفت و گاز؛ دانشکده مهندسی ساختمان شماره ۲؛ دانشکده ادبیات ساختمان‌های شماره یک و ۳ و حوزه پردیس بین‌الملل دانشگاه شیراز برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • آزمون استخدام پیمانی متمرکز سازمان تامین اجتماعی در فارس برگزار شد
  • برگزاری آزمون استخدام پیمانی تامین اجتماعی در قزوین
  • برگزاری آزمون استخدام پیمانی تامین اجتماعی
  • نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا فردا اعلام می‌شود
  • پذیرفته شدگان استخدامی آموزگاری فردا مشخص می شوند
  • اطلاعیه هم‌زمانی آزمون تخصصی حفظ و استخدامی آموزش و پرورش
  • جزئیات اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری و حضور در مراحل مختلف استخدام
  • جزییات دوره‌های آموزش تخصصی پذیرفته شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱
  • پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون استخدامی آموزش‌و‌پرورش چه اقداماتی انجام دهند؟
  • نکات مهم گزینش برای پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگار