Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-مدیرکل اوقاف آذربایجان‌غربی با اشاره به انجام مطالعات و پیگیری روند اخذ مجوزهای پروژه ملی موقوفه شاهزاده خانم ارومیه با کاربری تجاری درمانی در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع گفت: حجم سرمایه‌گذاری این پروژه ۵۰۰ میلیارد تومان بوده است. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام ناصر جوانبخت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به اخذ مجوز و انعقاد تفاهم‌نامه خرید تضمینی برق تجدید‌پذیر برای 12 موقوفه از موقوفات شهرستان ارومیه به مقدار 100 کیلو وات در سال گذشته اظهار داشت: همچنین مجوز پروژه مشترک‌المنافع از کمیسیون سرمایه گذاری موقوفات کشور با زیر بنای بالغ بر چهار هزار متر مربع اخذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از انعقاد و اجرای قرار داد BOLT  موقوفه حمام بیستون  شهرستان سردشت خبر داد و تصریح کرد: همچنین بازسازی کامل حمام میراثی به مساحت 360 متر مربع و با هزینه‌ای حدود 600 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی با اشاره به اجرای پروژه‌های موقوفات حاج علی پاشا خان و لطیفه غفار زادگان شهرستان خوی با 80 درصد پیشرفت فیزیکی گفت: موقوفه غفارزادگان مشتمل بر هشت واحد اداری خدماتی و 6 واحد تجاری و موقوفه پاشاخان نیز مشتمل بر سه واحد مسکونی و دو واحد تجاری است.

احداث مرکز درمانی فوق تخصصی موقوفه شاهزاده خانم ارومیه به تصویب رسیدانتشار سفرنامه شاهزاده خانم ایرانی پس از یک قرن/ سیمای دیده نشده از زن ایرانیوی در ادامه فزود: در سال گذشته مسجد روستای سیلوه شهرستان پیرانشهر به مساحت 640 متر مربع از محل غرامت موقوفات مساجد احداث شد.جوانبخت با اشاره به انجام مطالعات و پیگیری روند اخذ مجوزات پروژه ملی موقوفه شاهزاده خانم شهرستان ارومیه با کاربری تجاری درمانی در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع بیان کرد: حجم سرمایه‌گذاری این پروژه بالغ بر 500 میلیارد تومان بوده است. در سال گذشته ضمن احداث بقعه خلیلان شهرستان ارومیه در راستای طرح بازآفرینی شهری با همکاری شهرداری ارومیه و اداره کل میراث فرهنگی استان، تعمیرو بازسازی و مرمت رقبات عرصه و اعیان وقف استان به مساحت چهار هزار و 500 مترمربع با هزینه ای حدود 330 میلیون تومان در شهرستانهای ارومیه، مهاباد، تکاب، نقده، پیرانشهر،خوی، بوکان و شوط انجام شد.وی ادامه داد: در سال 99، امامزادگان و بقاع متبرکه استان به مساحت هفت هزار و 500 متر مربع با هزینه ای حدود 12 میلیارد ریال از محل عمرانی بقعه احداث، بازسازی و تعمیر و مرمت شد. همچنین اعتبارات دولتی و خیرین از جمله محوطه‌سازی امامزاده اسحاق شهرستان سلماس به مساحت یک هزار و 250 متر مربع و تکمیل سقف و کف سازی امامزاده سید محمد اهرنجان شهرستان سلماس نیز انجام شد.انتهای پیام/7548/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سرمایه گذاری متر مربع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۴۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران، به زودی پروژه احداث تأسیسات و خط لوله ۱۴ اینچ تبریز - خوی و ارومیه وارد فاز بهره‌برداری می‌شود.

این پروژه، شامل احداث خط لوله ۱۴ اینچ تبریز به ارومیه از طریق شمال دریاچه ارومیه، خط انشعاب ۱۰ اینچ خوی، احداث تلمبه‌خانه‌های تبریز و سلماس، و پایانه‌های ارومیه و خوی است که با هدف انتقال انواع فرآورده‌های نفتی به ظرفیت روزانه ۶۵ تا ۱۰۰ هزار بشکه طراحی شده است.

پیشرفت کلی این طرح که در قالب تأمین کالا و اجرا (PC) با مدیریت شرکت ملی مهندسی ساختمان نفت ایران به اجرا در آمده، ۹۹.۲۲ درصد بوده و هم‌اکنون در مرحله نهایی و آماده‌سازی جهت تحویل به بهره‌بردار قرار دارد.

طول این خط در حد فاصل تبریز به ارومیه حدود ۲۲۰ کیلومتر و طول انشعاب آن حدود ۳۷ کیلومتر است.

شایان ذکر است که تولید و تأمین کالا و تجهیزات به کار رفته در این پروژه، بر عهده شرکت‌های داخلی بوده و زمینه اشتغال سالانه ۱۲۰۰ نفر را فراهم کرده است.

کد خبر 6085536 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • ثبت۲ وقف جدید در کردستان
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان
  • سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان ساری
  • برگزاری جلسه تخصصی بررسی پروژه‌های سفر ریاست جمهوری و استاندارآذربایجان غربی به شهرستان ارومیه
  • پیشرفت فیزیکی مطلوب قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه/کاهش بار ترافیکی
  • پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • ضرورت توجه به مشکلات منابع انسانی به عنوان بزرگترین سرمایه شهرداری ارومیه