Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@05:02:48 GMT

۲۱۲ کیلوگرم تریاک در یزد کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۴۵۸۹

۲۱۲ کیلوگرم تریاک در یزد کشف شد

به گزارش عصر یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سرتیپ عباسعلی بهدانی‌فرد افزود: در این ارتباط سه متهم شناسایی، دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

وی ادامه داد: متهمان قصد انتقال مواد یادشده را از استان‌های شرق و جنوبی و مسیر یزد به تهران و برخی مناطق شمال کشور داشتند که با هوشیاری ماموران دستگیر شدند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال گذشته ۵۳ تن انواع مواد مخدر از قاچاقچیان در استان به دست آمد که ۲۵ درصد نسبت به سال قبل از آن افزایش داشت و حدود ۱۸۰ میلیارد تومان کالای قاچاق نیز کشف شد.

جاده‌های یزد نقش مؤثری در برقراری ارتباط استان‌های جنوبی و شرقی ایران به مرکز کشور دارد و با توجه به موقعیت آن در مسیر کریدور شمال - جنوب و شرق و غرب و بالعکس در برخی مواقع راه‌های این استان برای انتقال کالاهای قاچاق و موادمخدر و نیز قاچاق انسان مورد سوء استفاده قرار می‌گیرد.

روزانه حدود ۴۰۰ هزار دستگاه انواع خودرو سبک و سنگین در جاده‌های استان تردد می‌کند .

برچسب‌ها مواد مخدر یزد انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مواد مخدر یزد انتظامی مواد مخدر یزد انتظامی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۴۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو حامل بار شیشه توسط مرزداران شمال سیستان و بلوچستان توقیف شد

سردار رضا شجاعی اظهار کرد: مأمورین این فرماندهی مستقر در پست مراقبت پل بین‌المللی ابریشم، در حین کنترل خودروهای ترانزیتی به یک ‌دستگاه خودروی مشکوک و سریعاً آنرا مورد بررسی قرار دادند.

وی ادامه داد: مأمورین با هوشیاری و تیزبینی موفق شدند محل اختفاء مواد مخدر که به صورت ماهرانه‌ای در کابین خودرو جاسازی شده بود را کشف و قاچاقچی آن را نیز دستگیر کند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان با اعلام توقیف یک دستگاه خودرو سواری، دستگیری یک نفر سوداگر مرگ و کشف ۵۲۰ کیلوگرم مواد افیونی شامل ۴۰۹ کیلوگرم شیشه و۱۱۱ کیلوگرم از نوع تریاک ضمن هشدار جدی به قاچاقچیان و آن دسته از افرادی که برای دستیابی به منافع مادی، از طریق قاچاق مواد مخدر سلامت جامعه را به مخاطره می‌اندازند گفت: مرزداران برای مقابله با هرگونه تعددی به مرزهای پاک ایران اسلامی همیشه آماده‌اند.

وی تصریح کرد: چشمان همیشه بیدار مرزبانان با رصد لحظه به لحظه مرزهای این کشور، اجازه سوء استفاده قاچاقچیان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نخواهند داد و در این راه تا پای جان ایستادگی خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • خودرو حامل بار شیشه توسط مرزداران شمال سیستان و بلوچستان توقیف شد
  • ۳۰۵ کیلوگرم مواد افیونی در زابل و زاهدان کشف شد
  • کشف ۵.۵ تن مواد مخدر در نوروز
  • کشف ۵.۵ تن مواد مخدر در مرز‌های کشور در نوروز
  • کشف حدود ۵.۵ تُن مواد مخدر در ایام نوروز
  • کشف ۵.۵ تُن مواد مخدر در ایام نوروز
  • کشف حدود ۵.۵ تُن مواد مخدر در ایام نوروز امسال
  • کشف ۱۷۱ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف ۱۷۱ کیلو تریاک در کرمانشاه
  • کشف ۳۸۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک