Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال در پرونده شکایت سینا عشوری از تراکتور ، باشگاه تبریزی را محکوم به پرداخت ۱.۱۶۰ میلیارد تومان دانست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه تراکتور پس از شکایت سینا عشوری به پرداخت طلب این بازیکن محکوم شد.

باشگاه تراکتور تبریز با توجه به شکایت سینا عشوری  از سوی کمیته وضعیت به پرداخت مطالبات این بازیکن محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب تراکتوری‌ها باید برای اصل طلب  فصل ۹۸-۹۷ عشوری و هزینه دادرسی این پرونده در مجموع حدود یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان پرداخت کنند. 

تراکتور ظرف هفت روز می‌تواند نسبت به این رای در کمیته وضعیت اعتراض کند و پس از قطعی شدن، رای ۱۰ روز برای پرداخت مطالبات هافبک سابق خود مهلت دارد.

در صورتی که این باشگاه پس از صدور رای قطعی نتواند رضایت عشوری را جلب کند باید حدود ۲۹۰ میلیون تومان به عنوان جریمه در حق فدراسیون فوتبال پرداخت کرده و  همچنین به مدت دو دوره متوالی از ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود در پنجره نقل و انتقالات محروم خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تراکتور سینا عشوری فدراسیون فوتبال باشگاه تراکتور تراکتور سینا عشوری فدراسیون فوتبال کمیته تعیین وضعیت فدراسیون محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر بارسلونا رئال مادرید استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تیم ملی ایران مهدی طارمی تراکتورسازی علی کریمی سپاهان تیم ملی فوتبال ایران کریستیانو رونالدو کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۴۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی اعلام کرد؛ دانیال اسماعیلی فر، مدافع تیم پرسپولیس جهت ادای پاره‌ای از توضیحات پیرامون اتفاقات رخ داده در جریان دیدار تیم پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان به کمیته انضباطی فدراسیون دعوت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دعوت از اسماعیلی فر به دلیل شادی پس از گلزنی اش در دیدار روز گذشته مقابل صنعت نفت آبادان است که حرکت هنجارشکنانه انجام داد.

کد خبر 6082616

دیگر خبرها

  • دعوت دانیال اسماعیلی فر به کمیته انضباطی
  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • دعوت از بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • فیفا و فدراسیون فوتبال، استقلال را ضمانت کردند
  • کمالوند: فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • محکومیت میلیاردی ذوب‌آهن با آرمان
  • حکم سنگین برای نایب رییس سابق فدراسیون؛ شهره موسوی به 10 سال حبس محکوم شد!
  • ۱۰ سال حبس برای نایب‌رئیس پیشین فدراسیون فوتبال