Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، در ادامه مسابقات کشتی آزاد گزینشی المپیک توکیو در وزن ۶۵ کیلوگرم امیرمحمد یزدانی پس از استراحت در دور اول در دور دوم محمد عبدالکریم از کویت را با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد. وی در این مرحله نیز با نتیجه ۱۰ بر صفر از سد حاجی محمد علی، کشتی‌گیر روسی‌الاصل از بحرین گذشت و ضمن کسب سهمیه المپیک راهی دیدار فینال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یزدانی در فینال با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ مغلوب ارنظر آکماتالیف از قرقیزستان شد و به مدال نقره رسید.

همچنین در وزن ۷۴ کیلوگرم یونس امامی در دور اول به مقابل علی موحامت اووزمیرادوف از ترکمنستان با نتیجه ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید.

وی در دور بعد با نتیجه ۱۱ بر صفر منگ حجی جان از چین را مغلوب کرد و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت. امامی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر ساندیپ مان از هند را از پیش رو برداشت و ضمن حضور در دیدار فینال سهمیه المپیک را نیز کسب کرد. وی در دیدار فینال با توجه به حضور نیافتن بکزاد عبدالرحمن‌اف دارنده مدال برنز جهان و قهرمان بازهای آسیایی از ازبکستان در دیدار فینال به مدال طلا دست یافت.

همچنین در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدحسین محمدیان در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر نائویا آکاگوما از ژاپن را مغلوب کرد. وی در مبارزه بعدی ضیا موحامت صفراف از ترکمنستان را با نتیجه ۱۵ بر ۴ از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله در ۳۰ ثانیه ساتیوارت کادیان دارنده مدال نقره آسیا از هند را با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب کرد و ضمن کسب سهمیه المپیک به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار پایانی با توجه به حاضر نشدن ماگومد ابراگیم اف دارنده مدال برنز المپیک از ازبکستان به مدال طلا رسید.

کد خبر 5186755 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی آزاد کشتی رقابتهای انتخابی المپیک فوتبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران کشتی فرنگی کشتی آزاد تیم فوتبال فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال ایران کسب سهمیه المپیک فدراسیون فوتبال علیرضا دبیر مهدی طارمی ویروس کرونا تورنمنت بين المللي نتیجه ۱۰ بر صفر دیدار فینال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۴۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

العین -یوکوهاما، آماده برای جنگ بر سر جام نقره‌ای

به گزارش ورزش سه، با برگزاری دو دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، العین امارات از منطقه غرب آسیا و یوکوهاما مارینوس ژاپن از منطقه شرق آسیا در فینال اخرین دوره برگزاری این تورنمنت حضور پیدا کردند و اکنون قرار است برای حداقل دو جدال 90 دقیقه‌ای برابر یکدیگر قرار بگیرند.

العین در مسیر رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا، با حضور هرنان کرسپوی آرژانتینی مسیر پیچیده‌ای داشت و پس از اینکه در گروه الفیحا، پاختاکور و آهال صدرنشین شد، در مرحله حذفی هم نسف قارشی، الهلال و النصر را حذف کرد تا اکنون این تیم برای چهارمین در فینال حاضر باشد و برای دومین قهرمانی تلاش کنند.

یوکوهامای ژاپن نیز با حضور هری کیول در مرحله گروهی بالاتر از شاندونگ چین، اینچئون کره جنوبی و کایای فیلپین قرار گرفتند و در مرحله حذفی این تورنمنت هم بانگوک تایلند، شاندونگ چین و اولسان کره جنوبی را از سد مسیر خود برداشتند.

این فینال طبق فرمت همیشگی AFC، به صورت رفت و برگشت در تاریخ 22 اردیبهشت و 5 خرداد برگزار می‌شود که در بازی رفت یوکوهاما در ژاپن میزبان است و در بازی برگشت هم العین در امارات از آنها پذیرایی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود
  • برزگر: مردم در المپیک از کشتی مدال می‌خواهند/ به‌راحتی می‌شد تیلور را شکست داد 
  • العین -یوکوهاما، آماده برای جنگ بر سر جام نقره‌ای
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۴ اردیبهشت
  • اهداف پروازی جهانی قطر؛ نماینده المپیکی ایران به مرحله پایانی تراپ نرسید
  • بیرانوند از صعود به فینال مسابقات تراپ قطر باز ماند
  • نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک
  • بوکس ایران در بیشکک طلایی نشد
  • یزدانی: تصمیمی برای حضور در وزن المپیکی نگرفتم