Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@10:24:10 GMT

برد ارزشمند آاِک با گلزنی کریم انصاری‌فرد

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۴۸۳۹

برد ارزشمند آاِک با گلزنی کریم انصاری‌فرد

به گزارش ایرنا، رقابت‌های سوپرلیگ یونان به مراحل حساسی رسیده و ۶ تیم نخست جدول برای رسیدن به قهرمانی با یکدیگر جدال می‌کنند. در همین رابطه و در چارچوب هفته سوم تیم‌های آریس و آاِک آتن به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میهمان با نتیجه سه بر یک به برتری دست پیدا کرد.

کریم انصاری‌فرد ستاره ایرانی آاِک ۷۵ دقیقه در زمین حضور داشت و موفق شد ۳۷ از روی نقطه پنالتی گل سوم تیمش را به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تانکوویچ و واسیلان‌تونوپولوس دیگر گلزنان تیم آاِک بودند. تک گل تیم میزبان هم در دقیقه نیمه دوم به وسیله دنیل مانچینی زده شد.

آاِک با این برد ۵۱ امتیازی شد و در رده سوم جای گرفت. آریس نیز با تحمل این شکست در عدد ۵۴ و در رده دوم باقی ماند. کریم انصاری‌فرد با ۱۱ گل، برترین گلزن آاِک و دومین گلزن برتر سوپرلیگ یونان است و با نفر اول ۹ گل فاصله دارد.

برچسب‌ها یونان ایرنا کریم انصاری فرد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یونان ایرنا کریم انصاری فرد یونان ایرنا کریم انصاری فرد اخبار کنکور کریم انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۴۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمدمهدی طهرانچی»، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، «محمدرضا جابر انصاری» را به‌عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی لرستان و واحد خرم‌آباد منصوب کرد.

«جابر انصاری» متولد سال ۱۳۵۳ بروجرد، دارای مدرک دکترای تخصصی رشته مدیریت دولتی گرایش تصمیم‌گیری و خط‌مشی‌گذاری عمومی و عضو هیئت عالی دانشگاه بروجرد است.

بنابراین گزارش، «طهرانچی» طی نامه‌ای جداگانه، از زحمات و تلاش‌های «سیامک بهاروند» رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی لرستان و واحد خرم‌آباد قدردانی و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

کد خبر 6088238

دیگر خبرها

  • احیا و بازسازی ۵۰ قنات قدیمی در شهر باشت
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس
  • انتقاد شدید ناصر الخلیفی از رئیس بارسلونا: کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را می‌گیری؟
  • انصاری‌فرد از بازی خاص محروم شد
  • افشای گفتگوی خصوصی الخلیفی با لاپورتا
  • ب ام و E24 635csi ؛ این کد در مجموعه باواریائی ها بسیار ارزشمند است(+عکس)
  • ب ام و E24 635csi ؛ این کد در مجموعه باورایائی ها بسیار ارزشمند است(+عکس)
  • خداحافظی رامسری ها با سوپرلیگ والیبال ایران